אוירו של משיח: הבדלים בין גרסאות בדף

מ
החלפת טקסט – "שבת " ב־"שבת "
מ (החלפת טקסט – " תשנ"ב " ב־" תשנ"ב ")
מ (החלפת טקסט – "שבת " ב־"שבת ")
שורה 5: שורה 5:
שני עניינים אלו מתבטאים ב[[מלכותו של משיח]] שעצם מלכותו אינה תלויה בפעולותיו לפי שהוא 'מלך בעצם' ודבר זה מתגלה בעצם זה שיעמוד מלך מבית דוד.{{הערה|ראה גם בשיחת הרבי הנ"ל:"ההפטרה דשבוע שעבר מסתיימת בהכרזה "יחי אדוני המלך דוד לעולם".. שתוכנה של הכרזה זו הוא התגלות מציאותו דמלך המשיח. ועי"ז ואחרי זה באה התגלותו לעין כל על ידי פעולותיו כו'}} אולם לאחריה בא פעולות מלכותו בעולם (כמו "ילחם מלחמות ה'" עד ש"נצח", וכיו"ב) וזה עניינו של 'אור' שהוא גילוי.
שני עניינים אלו מתבטאים ב[[מלכותו של משיח]] שעצם מלכותו אינה תלויה בפעולותיו לפי שהוא 'מלך בעצם' ודבר זה מתגלה בעצם זה שיעמוד מלך מבית דוד.{{הערה|ראה גם בשיחת הרבי הנ"ל:"ההפטרה דשבוע שעבר מסתיימת בהכרזה "יחי אדוני המלך דוד לעולם".. שתוכנה של הכרזה זו הוא התגלות מציאותו דמלך המשיח. ועי"ז ואחרי זה באה התגלותו לעין כל על ידי פעולותיו כו'}} אולם לאחריה בא פעולות מלכותו בעולם (כמו "ילחם מלחמות ה'" עד ש"נצח", וכיו"ב) וזה עניינו של 'אור' שהוא גילוי.


וזהו ש'אוירו' של משיח נעלה יותר מ'אורו' שבאוירו מתגלה העצם של משיח משאין כן באורו.{{הערה|שיחת הרבי, שבת פרשת תולדות [[תשנ"ב]] - התוועדויות [[תשנ"ב]] כרך א עמוד 320.}}
וזהו ש'אוירו' של משיח נעלה יותר מ'אורו' שבאוירו מתגלה העצם של משיח משאין כן באורו.{{הערה|שיחת הרבי, [[שבת]] פרשת תולדות [[תשנ"ב]] - התוועדויות [[תשנ"ב]] כרך א עמוד 320.}}


ולכן התגלות האויר של משיח הוא בעצם קבלת מלכותו של משיח שבעצם היעמוד מלך מתגלה מציאות המשיח.
ולכן התגלות האויר של משיח הוא בעצם קבלת מלכותו של משיח שבעצם היעמוד מלך מתגלה מציאות המשיח.
39,916

עריכות