39,916
עריכות
מ (החלפת טקסט – " תשנ"ב " ב־" תשנ"ב ") |
מ (החלפת טקסט – "שבת " ב־"שבת ") |
||
שורה 5: | שורה 5: | ||
שני עניינים אלו מתבטאים ב[[מלכותו של משיח]] שעצם מלכותו אינה תלויה בפעולותיו לפי שהוא 'מלך בעצם' ודבר זה מתגלה בעצם זה שיעמוד מלך מבית דוד.{{הערה|ראה גם בשיחת הרבי הנ"ל:"ההפטרה דשבוע שעבר מסתיימת בהכרזה "יחי אדוני המלך דוד לעולם".. שתוכנה של הכרזה זו הוא התגלות מציאותו דמלך המשיח. ועי"ז ואחרי זה באה התגלותו לעין כל על ידי פעולותיו כו'}} אולם לאחריה בא פעולות מלכותו בעולם (כמו "ילחם מלחמות ה'" עד ש"נצח", וכיו"ב) וזה עניינו של 'אור' שהוא גילוי. | שני עניינים אלו מתבטאים ב[[מלכותו של משיח]] שעצם מלכותו אינה תלויה בפעולותיו לפי שהוא 'מלך בעצם' ודבר זה מתגלה בעצם זה שיעמוד מלך מבית דוד.{{הערה|ראה גם בשיחת הרבי הנ"ל:"ההפטרה דשבוע שעבר מסתיימת בהכרזה "יחי אדוני המלך דוד לעולם".. שתוכנה של הכרזה זו הוא התגלות מציאותו דמלך המשיח. ועי"ז ואחרי זה באה התגלותו לעין כל על ידי פעולותיו כו'}} אולם לאחריה בא פעולות מלכותו בעולם (כמו "ילחם מלחמות ה'" עד ש"נצח", וכיו"ב) וזה עניינו של 'אור' שהוא גילוי. | ||
וזהו ש'אוירו' של משיח נעלה יותר מ'אורו' שבאוירו מתגלה העצם של משיח משאין כן באורו.{{הערה|שיחת הרבי, שבת פרשת תולדות [[תשנ"ב]] - התוועדויות [[תשנ"ב]] כרך א עמוד 320.}} | וזהו ש'אוירו' של משיח נעלה יותר מ'אורו' שבאוירו מתגלה העצם של משיח משאין כן באורו.{{הערה|שיחת הרבי, [[שבת]] פרשת תולדות [[תשנ"ב]] - התוועדויות [[תשנ"ב]] כרך א עמוד 320.}} | ||
ולכן התגלות האויר של משיח הוא בעצם קבלת מלכותו של משיח שבעצם היעמוד מלך מתגלה מציאות המשיח. | ולכן התגלות האויר של משיח הוא בעצם קבלת מלכותו של משיח שבעצם היעמוד מלך מתגלה מציאות המשיח. |
עריכות