אחדות ישראל: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 86 בתים ,  20 במאי 2008
שורה 411: שורה 411:
([http://www.chabadlibrary.org/books/admur/lkus/31/1/2/10.htm ליקוטי שיחות חלק לא, שיחה ב' לפרשת שמות ע' 10])
([http://www.chabadlibrary.org/books/admur/lkus/31/1/2/10.htm ליקוטי שיחות חלק לא, שיחה ב' לפרשת שמות ע' 10])


בעמדנו לאחרי סיום מעשינו ועבודתינו כל זמן משך הגלות, לאחרי סיום כל מ"ב המסעות ב"מדבר העמים", נמצאים כבר על "ירדן ירחו" (דרגתו של משיח ד"מורח ודאין" (סנהדרין צג, ב. וראה לקוטי תורה מסעי פט,ב)), על סף הגאולה, בודאי שכבר נתקנה סיבת הגלות, ולכן, ההדגשה דאהבת ישראל היא – בתור טעימה ועד להתחלה דהגאולה האמיתית והשלימה הקשורה עם נקודת האחדות שלמעלה מהתחלקות, שמודגשת באחדותם של ישראל, מצד בחינת היחידה שבכל ישראל בשווה, שהיא ניצוץ מנשמתו של משיח, יחידה הכללית.
בתור טעימה והתחלה של הגאולה האמיתית והשלימה
 
בעמדנו לאחרי סיום מעשינו ועבודתינו כל זמן משך הגלות, לאחרי סיום כל מ"ב המסעות ב"מדבר העמים", נמצאים כבר על "ירדן ירחו" (דרגתו של משיח ד"מורח ודאין" (סנהדרין צג, ב. וראה לקוטי תורה מסעי פט,ב)), על סף הגאולה, בודאי שכבר נתקנה סיבת הגלות, ולכן, ההדגשה דאהבת ישראל היא – בתור טעימה ועד להתחלה של הגאולה האמיתית והשלימה הקשורה עם נקודת האחדות שלמעלה מהתחלקות, שמודגשת באחדותם של ישראל, מצד בחינת היחידה שבכל ישראל בשווה, שהיא ניצוץ מנשמתו של משיח, יחידה הכללית.


(שיחת מטות-מסעי תשנ"א סעיף יג. ספר השיחות תשנ"א ע' 717-8)
(שיחת מטות-מסעי תשנ"א סעיף יג. ספר השיחות תשנ"א ע' 717-8)
48

עריכות