מחיקת הערך?

אני הקטן אינני מבין מדוע ערך זה מונח בספק חשיבותו... ברור ללא ספק שערך זה הוא ערך חשוב! ערך שאכן ניתן לפתח, אבל אין זה סיבה ועילה למחוק אותו. לכן אבקש מכל מי שיש בידו לעזור ולהועיל ולתרום לערך שיתרום!. הסבר: ערך זה הוא ערך על משפיע בישיבת אהל מנחם מענדל צפת (גם אם יש כאלה שבעינם הישיבה נתונה במחלוקת, אין זה סיבה למחוק את הערך!) ולכן אני חושב שכדאי וצריך לשמר את הערך וכמובן לחזקו!

  1.   נגד חזק מחיקת הערך! (הרוב הוא השולט... - שיחה, 07:53, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב 07:53, 7 בנובמבר 2021 (UTC))

דיון

הבה נדון בנושא זה כאן! האם אתה   בעד מחיקת הערך או  נגד מחיקת הערך.

  1.   נגד חזק מחיקת הערך! (הרוב הוא השולט... - שיחה, 07:55, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב 07:55, 7 בנובמבר 2021 (UTC))
  2. גם אני  נגד מחיקת הערך. 213.137.65.206 10:43, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
ההצבעה אינה חוקית לפי מדיניות האתר ובימלא אין לה כל משמעות. לפי המדיניות רק אחד כזה שהוא משפיע ראשי בישיבה ראוי לערך, לא כל משיב או ר"מ מתלמד בישיבה שכוחה ראוי לערך. חב"דפדים פעילים ‎‏ ‏ זה הזמן להירתם למיזם החדש במקום להכנס לדיונים כאלה שכל מטרתם הוא להטריד אותנו בלבד, הניסיון הוכיח שרק תבניאות אזהרה הם מבינים וזה השפה היחידה שנדבר איתם. לא נגיב לדיוני ההצקות שלהם ולא נתייחס אליהם כלל! בהצלחה, ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  הדרך הישרה להבאת הגאולה! 15:50, 7 בנובמבר 2021 (UTC)


לפי כללי החב"דפדיה כל משפיע שיש לו דרך חדשה ושונה בחינוך זכאי לערך בפני עצמו ציטוט: משפיעים: משפיעי קהילה המונה יותר ממאה איש זכאים לערך, משפיע ראשי בישיבה המונה יותר משישים תלמידים. משפיעים שאינם נכללים בקטגוריה הנ"ל, זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין ולתאר בערך. ולכן אבקש שתוריד את התבנית! ואם לא יהיה זה (אי הורדת התבנית ומחיקת הערך) בגדר השחתה!(הרוב הוא השולט... - שיחה, 16:07, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב 16:07, 7 בנובמבר 2021 (UTC))

ראשית אבקש לא להשתמש בניסוחים בריוניים. שנית, אני תומך בחשיבות בשל נימוקיו של משתמש:אפרים שפורטו למטה. השתכנעתי שמדובר בשיטה חדשה. 213.137.65.206 16:00, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
זה מאוד מעניין אותנו מה כבודו האנונימי חברו של אפרים לספסל הישיבה חושב. מרתק! לוחם חבדי  •  למערכה  •  יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד 16:02, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
אני מבין שאתה מנסה להפעיל מניפולציות. עלי להבהיר שזה לא ישנה כלום מתמיכתי בערך. אם אני מכיר את אפרים או לא זה אינו נוגע לחשיבות הערך. 213.137.65.206 16:05, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
כמובן שצריך למחוק את הערך (אפילו לא צריך לקיים על זה שיחה). ואתה האנונימי לא יכול להצביע כלל, ולא להביע דעה. ● חב"דפדי פעילשיחהיחי המלך המשיח ● 16:19, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב, ימוֹת המשיח
ראשים להצביע ראשים רק מי שיש לו 100 עריכות במרחב הראשי ב3 חודשים האחרונים, שנית, "משנתו החינוכית" מצוינת בערך היא לא בגדר של "ייחוד משמעותי", ולכן אין לערך חשיבות --שמואל חייםשיחה 16:43, 7 בנובמבר 2021 (UTC)

הסבר

לכבוד אליהו ב. רציתי לכתוב לך כאן את מהות חשיבותו של הערך, אך לפנ"ז לשאול אותך שאלה או שתייים:

א. מהי סיבתך להניח תבנית על הערך בעוד שכל אדם בר דעת מבין את ענינו של ערך זה. (כמו שיפורט להלן בשביל אנשים כמוך שלא הבינו את כוונת הכותב במקרה זה)

ב. האם נגמרו הדברים שאתה יכול להועיל להם בחב"דפדיה עד שמה שמצאת לך הוא להניח תבניות על ערכים?

ובהקדם הביאור על ערך זה אוסיף שהביאור על ערך זה כולל בתוכו את ביאורו של הערך על עזריאל שיימוס.

כאן אפרט את כונת הכותב:

ערך זה כפי שבודאי ראית הוא ערך על אדם, (חסיד במקרה זה,) שמשמש בתפקיד מסוים, (משפיע במקרה זה,) בישיבת תומכי תמימים, כפי שבוודאי למדת בילדותך, (אם עברת את השלב הזה,) ישיבות תומכי תמימים הם קודש לכ"ק האדמו"רים נשיאנו רבותינו. באשר על כן כל דבר שקשור באיזה שהוא קשר לישיבת תומכי תמימים בוודאי קשור בקשר נצחי לע"ו עם רבותינו נשיאנו, ולכן מצא לנכון הכותב לכתוב ערך על העובדים בישיבתם הקדושה של רבותינו נשיאנו, (ואין כל צורך להיות זקן מופלג בכדי לזכות לערך בחב"דפדיה) ולכן ערך זה שנכתב על עובדים בישיבתם הקדושה של רבותינו נשיאנו בוודאי ובוודאי שזקוק לערך בפני עצמו.

כמובן שאני אינני שולל את כך שהערך אכן זקוק ליותר "בישרא שמינא דתורא" (כמו שכתוב בתניא) ועל כן אבקש מכל אחד להוסיף לערך כפי יכולתו, אבל הערך צריך להישאר במקומו!.

בתודה בתקווה להבנת דברי שאינם סתומים ומופלאים הק' (הרוב הוא השולט... - שיחה, 14:31, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב 14:31, 7 בנובמבר 2021 (UTC))

ועוד רצוני להוסיף לפי כללי החב"דפדיה כל משפיע שיש לו דרך חדשה ושונה בחינוך זכאי לערך בפני עצמו ציטוט: משפיעים: משפיעי קהילה המונה יותר ממאה איש זכאים לערך, משפיע ראשי בישיבה המונה יותר משישים תלמידים. משפיעים שאינם נכללים בקטגוריה הנ"ל, זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין ולתאר בערך.

אם היינו יודעים שבאת לפה באמת ובתמים כדי להוסיף ערכים לאתר היינו בשמחה מתדיינים אתך, אך לפי לשונך והעקשנות על נושאי ערכים אלה ולפי ניסיון העבר של כבודו זה עושה רושם שלא באת כדי לתרום לאתר אלא רק כדי להפריע את מנוחתנו. לכן לא תזכה לתגובה למה שכתבת חוץ מכך שנושא הערך לא ראוי לערך לפי כללי ומדיניות האתר. אשמח אם תעדכן אותי שאני טועה ולא באת כדי להטריד אותנו ולרתום עוד משתמשים אנונימיים למטרה זו. כל תגובה קנטרנית שלא עניינית מצדך לא תזכה לתגובה כלל. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  הדרך הישרה להבאת הגאולה! 15:55, 7 בנובמבר 2021 (UTC)

לפי כללי החב"דפדיה כל משפיע שיש לו דרך חדשה ושונה בחינוך זכאי לערך בפני עצמו ציטוט: משפיעים: משפיעי קהילה המונה יותר ממאה איש זכאים לערך, משפיע ראשי בישיבה המונה יותר משישים תלמידים. משפיעים שאינם נכללים בקטגוריה הנ"ל, זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין ולתאר בערך. ולכן אבקש שתוריד את התבנית! ואם לא יהיה זה בגדר השחתה!

לגופו של עניין מה שכתבת בערך על "דרכו בחינוך" זה אכן "ממש יחודי" ודרך "מאוד חדשה". תקשיב בחיים לא ראיתי משפיע שאומר לעשות מה שהרבי אומר! ממש דרך ייחודית שיש אך ורק לו, הוא חידש לכל חסידי חב"ד שצריך לחשוב מה הרבי אומר לפני, אכן בחיי לא ראיתי כזה אדם! ועוד יותר, כותב הארך טוען שהוא מקדיש תשומת לב לכל בחור. אכן דרך חדשה בחב"ד, הרי בחב"ד נהוג להתעלל בבחורים והנה בא משפיע שמתייחס אליהם! איזה דרך חדשה.. אני מתרגש עד דמעות.. אם לזה אתה קורא "דרך ייחודית" אז אבדנו. ופה אני מצטרף לכל אלה שאומרים לא להגיב לדיון זה מכאן והלאה לאחר שהובן היטב מה היא כוונת יוצרי הערך.. מכאן והלאה אני מקבל על עצמי לא להגיב לכתיבתכם לאחר שהוכח למעלה מכל ספק שבאתם כאן אך ורק כדי להטריד את משתמשי האתר. "והאמת והשלום אהבו".. לוחם חבדי  •  למערכה  •  יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד 16:09, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
שוב אינך דן בגוף החשיבות, אלא נתפס לאד-הומינם ולמניפולציות. וסתם אגב, כ'לוחם' וגבר-גבר שנגרר בסופו של דבר לרגשות סנטימנטליים אל תשתמש בציניות, זה קצת פוגע במאצ'ואיזם ובהירואיות של הלחימה ומסירות הנפש. 213.137.65.206 16:16, 7 בנובמבר 2021 (UTC)

הערך מועמד למחיקה

לפי כללי האתר (חב"דפדיה:עקרונות וקווים מנחים לכתיבת ערכי אישים):

לא כל חסיד חב"ד זכאי לערך. יש לכתוב ערכים אך ורק על כאלו המתאימים לאחד מהקריטריונים הבאים: אישיות ציבורית, אישיות תורנית ומנהלי מוסדות... ר"מ, מלמדים, מנהלי מוסדות וכל משרה חינוכית זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין בערך ("מחנך מסור / שיעוריו נודעים בעמקותם" לא נחשב ייחוד)

חב"דפדי פעילשיחהיחי המלך המשיח ● 16:23, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב, ימוֹת המשיח

משתמש:חב"דפדי פעיל, עלי להבהיר שההתנהגות האלימה והבריונית שלך לא מקובלת כלל, והיא אינה בגדר אנושי כלל. אתה צריך להתנצל על כל הסגנון שלך הן כלפיי (שביטלת את דעתי רק בגלל שאינני חבר רשום), והן כלפי משתמש:אפרים וכו'. יש חופש דעה, וגם אנונימיים יכולים להביע את דעתם. זאת פגיעה אנושה בלבת הדמוקרטיה, ולעשות אאוטינג זה דבר שאינו מקובל כלל וכלל. 213.137.65.206 16:35, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
יש כללים לחב"דפדיה. אגב, המילים הדורסניות הללו מזכירות לי ביותר את המילים שהזכרת, כלפי משתמש אנונימי מסויים שבמקרה הוא 213.137.65.206חב"דפדי פעילשיחהיחי המלך המשיח ● 16:39, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב, ימוֹת המשיח

לגבי מה שקורה בערך בפרט ולגבי כללות האתר בכלל

לא ידעתי אם להגיב על זה או לא אבל אני מרגיש שאין ברירה ואני מרגיש צורך למחות על מה שקורה פה, בן אדם רק ניסה ליצור ערך גם אם הוא לא נחשב בעינכם ערך ראוי, עדיין זה לא מצדיק השתלחות כזאת כמו תגרנים בשוק, איפה כל האהבת ישראל שאתם כחסידי חב"ד דוגלים בה כל הזמן אבל בזמן אמת אתם לא עומדים בה בכלל, השפה הזולה שאתם מתנהגים ליוצרי ערכים חדשים או לא חדשים זה מבזה בעיני, אתם יכולים לדון על כל ערך אם יש לו חשיבות או לא בגלל זה מובן לי התבנית חשיבות ששם אליהו ב, אבל התבנית למחיקה זה לדעתי בריונות לשמה בעיקר כשזה בא בלי דיון מינימלי וראוי לפני, במקום לעודד כותבים חדשים פה באתר אתם רק מבריחים אותם, אני אגיד גם על עצמי אני נהנה פה יחסית בכייף לערוך כאן, אבל ההתנהגות של חלק מהכותבים פה גורמים לי לחשוב אם אני עושה חכם שאני בכלל נמצא פה... --דוד קורצוג - שיחה, 19:26, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב 19:26, 7 בנובמבר 2021 (UTC)

דבר ראשון אתה צודק בכל מילה, אכן משחיתי האתר משתמשים בשפה זולה מאוד כלפי האתר בכלל ועורכיו בפרט כגון "הזויים" "מעטים" "קיצוניים" וכו' וכו'. אך לפני שכבודו כותב את מה שכותב כדאי מאוד שיעיין בהיסטוריית העריכות של המשתמש שיצר את הערכים האלה, יעיין היטב בצורת כתיבתו בדיונים עניינים שכתבו לו ואיך הוא השתלח מיד על כך ש"העיזו" להציב לו תבנית חשיבות על הערך שלו, אכן צורת מילים זולה כמו שכבודו אמר. אז כדאי שיראה כבודו את תגובותיו ויסיק לבד האם הוא יצר את הערך כדי לתרום לאתר או שמא ואולי ממשיך בהתנהגותו ויצר את הערך הזה כדי להטריד את משתמשי האתר. ויש לי סוד בשבלך: לא קשה מדי להסיק מסקנות, מספיק לראות את השתלחותו במשתמש הפעיל והתורם ביותר לאתר שאני מכיר - אליהו ב. כדי להבין לאן הרוח נושבת.. בכבוד רב, לוחם חבדי  •  למערכה  •  יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד 19:37, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
חזרה לדף "מנחם מענדל באראש".