תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

א - ב

ליצירת פסקה חדשה, לחצו כאן.

מדוע הדף מישולובין לא בשל?

מדוע הדף של מ" מישולובין אינו חשוב דיו כדי להישאר באתר?!

(אני כתבתי את הערך ושמת אותו במרחב האישי שלי אשמח להבין מדוע...)-- נכתב ע"י ישראל קרביצקי ששכח לחתום את שמו.

ראשית כל, בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון:   (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך תוכל לעצב בדף ההעדפות האישיות. ובנוסף על כך, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת, נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. לגופו של עניין: הערך הוחזר לראשי על ידי חלוקת קונטרסים, לאור עריכתו, אך עדיין כפי שניתן לראות מוצבת תבנית חשיבות מעל הערך, כלומר, לא מובן חשיבות הערך, לאור מדיניות ליצירת ערכי אישים בחב"דפדיה, וראה דף שיחת הערך. בהצלחה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:39, ו' באדר, ה'תשפ"א, 18 בפבר' למניינם.
אני לא החזרתי את הערך, יוצר הערך ישראל קרביצקי יצר אותו פעם נוספת. לאור כך הגהתי אותו ושמתי בו תבנית חשיבות עד שתובהר בדף שיחתו. ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 18:09 • ו' באדר ה'תשפ"א
מתנצל, כנראה לאור עריכתך התבלבתי והיה נראה לי שאתה החזרת. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 18:16, ו' באדר, ה'תשפ"א, 18 בפבר' למניינם.

שאלה

כבודו הסיר את שאלותיי מאולם הדיונים?? --ברוך הבא מלך המשיח - שיחה, 17:39, י' באדר, ה'תשפ"א 17:39, 22 בפברואר 2021 (UTC)

כבודו מלא עולם. חלוקת קונטרסים העביר את שאלת לדף המתאים. בהצלחה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:41, י' באדר, ה'תשפ"א, 22 בפבר' למניינם.
הבנתי, ייש"כ --ברוך הבא מלך המשיח - שיחה, 17:46, י' באדר, ה'תשפ"א 17:46, 22 בפברואר 2021 (UTC)
מזכיר לך שוב אודות ההזחה. בהצלחה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:51, י' באדר, ה'תשפ"א, 22 בפבר' למניינם.

למה מחקת??

לפני חמש דקות סיימתי לערוך את הפסקה בערך "קרית גת", "שערי גאולה". כמה דקות אח"כ אני קולט שמחקת את כל הפיסקה.

אפשר לדעת למה????? --ברוך הבא מלך המשיח - שיחה, 18:51, י' באדר, ה'תשפ"א 18:51, 22 בפברואר 2021 (UTC)

כתבתי בתקציר, שזה מיותר. מלבד שהפסקה היא יח"צנית וכפרסומת, דבר האסור בחב"דפדיה, היא גם מיותרת, לאור שכבר מופיע עליה אזכור בפסקה אחריה. בהצלחה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 18:54, י' באדר, ה'תשפ"א, 22 בפבר' למניינם.

ארכיון

כיצד שמים את דף השיחה שלי בארכיון? כמו שעשית. בתודה מראש א ג - מי שרוצה לפנות אלי, 11:34, י"א באדר, ה'תשפ"א

האם לכתוב שיחת משתמש: א ג/ארכיון? א ג - לפנייה אלי, 11:37, י"א באדר, ה'תשפ"א
ולהעביר את דף השיחה לשם? (המשך משאלה שעברה) א ג - שיחה, 11:38, י"א באדר, ה'תשפ"א
אין צורך בארכיון כל עוד דף השיחה לא ארוך מדי. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 11:54, י"א באדר, ה'תשפ"א, 23 בפבר' למניינם.
תודה רבה!! ר' א ג - שיחה, 12:16, י"א באדר, ה'תשפ"א

ניסוי

ללל ר' א ג - שיחה, 11:46, י"א באדר, ה'תשפ"א

אופס בטעות כתבתי בדף המשתמש שלך, התכוונתי לכתוב זאת בדף המשתמש שלי ר' א ג - שיחה, 11:46, י"א באדר, ה'תשפ"א
א ג, גם בשיחה שלך עדיף שלא לעשות, כדאי לעשות את זה בדף משתמש או טיוטה. ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 00:31 • י"ב באדר ה'תשפ"א
צודק א ג ~ משיח מגיע - שיחה, 11:16, י"ב באדר, ה'תשפ"א

חדשים

א. ראה בדף שיחתי אודות בקשתך.

ב. כדאי שתהיה קצת יותר עדין כאשר אתה מתכתב עם משתמש חדש. כוונתי ל'משתמש:ברוך הבא מלך המשיח' ו'משתמש:דבר מלכות פנחס'. נראה שהם עשו טעות מחוסר ידיעה וישר קיבלו איום. עבודת הניטור חשובה אבל כדאי לנסות שלא יהיה על חשבון משתמשים חדשים שבפועל בונים את האתר, את האיומים אפשר לשמור למשתמשים הוותיקים כמוני   ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 04:21 • י"ב באדר ה'תשפ"א

א. יישר כח!
ב. השתדלתי ועדני משתדל, אך עם זאת, איני מתחרט על דברים שכתבתי, אם כי אולי היה מקום למתן אותם מעט. התעסקות בדברים שלילים בחב"דפדיה, בעיני מאוד מבחיל. בנוגע למשתמש ברוך הבא, לא ראיתי מקום בו תקפתי אותו חלילה, ובסה"כ הערתי לו שזה לא מקובל. באם הוא לא יכול לקבל ביקורת, אז יש פה מצב בעייתי (וכנ"ל בנוגע למשתמש הראשון, או שמא חד הם, וד"ל). נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 05:35, י"ב באדר, ה'תשפ"א, 24 בפבר' למניינם.
לא אמרתי שתקפת אותם, רק כמו שכתבת (וכתבתי) היה עדיף למתן ולעדן קצת את האיומים בפרט כלפי משתמשים חדשים שערכו מחוסר ידיעה ולא במטרה של השחתה ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 06:54 • י"ב באדר ה'תשפ"א
לא מצאתי איומים שנאמרו על ידי, ואני בספק גדול אודות ה'חוסר ידיעה'. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 08:57, י"ב באדר, ה'תשפ"א, 24 בפבר' למניינם.
אני מאמין שאם תתאמץ תמצא את האיום בשיחת משתמש:דבר מלכות פנחס... ואם נחשוד בכל משתמש חדש נישאר לבד. על המקרה הקודם באמת מגיע לך ישר כח על הניסיון. ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 10:56 • י"ב באדר ה'תשפ"א
מתנצל, אך ה"איום" היחידי שמצאתי הוא הבהרה, שמופיעה מעל כל שיחה, שיש לשמור על ללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד, עם הערה שבאם הוא יפר את הכללים, נאלץ לוותר עליו (הפירוש 'לחסום' אותו הוא על אחריותך בלבד), וזאת לאחר שפנה בצורה לא יפה. אם נתן לכל משתמש לפעול כנד הכללים, נשאר עם הרבה משתמשים, ובלי אנציקלופדיה. בתקוה להבנה, ובהצלחה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 11:59, י"ב באדר, ה'תשפ"א, 24 בפבר' למניינם.
ראשית, יפה שמצאת את האיום. שנית, לא כתבתי על חסימה - שים לב. שלישית, אני לא יודע אם שווה להסביר - זה פשוט ברור מדי. ראה בשיחה:דבר מלכות תרומה מה הוא ניסה לעשות ואיך אתה הגבת בפעם הראשונה שלו (תבנית אזהרה). ע"ז הוא ענה לך בהתנצלות, ואת כתבת לו בשפה לא עדינה, "באם הספקת לשכוח.. אני מבקש שהתנהגות זו לא תחזור בעתיד", ע"ז ענה לך שחבל שלפני ההסברה הלא כ"כ יפה לא לימדת אותו את הטעות, ואז הגיע האיום 'נצטרך לוותר עליך' (שאין כאן תרי משמע..). בקשתי היתה בסה"כ מאוד לגיטימית - להתייחס קצת יותר בעדינות, ואל דאגה, זה לא יגרום שחב"דפדיה תרד רמה אלא להיפך. בהצלחה ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 21:22 • י"ב באדר ה'תשפ"א
תקרא לזה כפי שתרצה, בפועל זה לא איום. אני עובד לפי המציאות. באם אני רואה שמשתמש פועל כנגד המדיניות, אני שם תבנית חזרה על עריכה, שהיא ממש לא קשוחה, אלא בסה"כ מסבירה את המדיניות באתר. באם המשתמש מסביר שזוהי היה טעות, הוא יכול להתנצל, אבל מילים של 'אחרי שהגבת לא יפה' וכדו', לא מקובלות בעיני. מאז ומתמיד, אני מתייחס למשתמשים, שלא משנה מהי דעתם, באותה מידה, בקבלת פנים יפה, ובאם צריך, אני נותן ביקורת בונה. ובאם מעשיהם נגד המדיניות, אני נותן אזהרה, לאו דווקא קשוחה. בתקוה להבנה. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 09:21, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
נראה שפיספסת חלק בדיון ביניכם, הוא באמת התנצל אחרי ששמת לו תבנית וכתב שזה היה בטעות (אם כי גם זה קשוח לשים תבנית כשלא מדובר בהשחתה בפעם הראשונה, זה לא נפוץ בקרב המשתמשים). לאחר ההתנצלות הגיע היחס הלא-עדין (בלשון המעטה)... דיון שיכל להיגמר גם בלעדיו. ומה שהיה אח"כ כבר פחות משנה כי אי אפשר להאשים משתמש בבעיה שנמצאת גם במאשים ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 10:24 • י"ג באדר ה'תשפ"א
עיינתי שוב, ולא מצאתי התנהגות כפי תיאורך. המשתמש שחזר ערך שנמחק (התירוץ כי הוא היה באמצע עבודה הגיע אחרי שהצבתי לו את התבנית), הערתי לו ע"כ בהצבת תבנית חזרה על עריכה, וכאשר כתב שהוא לא ראה שאף אחד "שיחזר" ערך זה , ו'אשמח אם תנמק את בעייתך בעריכה שעשיתי', לשון שאיני רואה בה כהתנצלות.. לאחר שהבהרתי לו את העניין, הוא ענה בצורה בלתי מתאימה ובהאשמה חסרת בסיס, ולאחר שהבהרתי לו כיצד יש להתנהג באתר, תם הדיון. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 10:44, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────אתה שוב מסתכל על ההמשך, פחות נוגע מה היה בהמשך כפי שהסברתי קודם. מסתבר שכאשר מחפשים לראות צדק מוכנים להעתיק חצאי משפטים. אז אצטט "מצטער אך לא ראיתי שאף אחד "שיחזר" ערך זה, אשמח אם תנמק את בעייתך בעריכה שעשיתי." - בזה אני רואה משתמש חדש שרוצה ללמוד, לא רואה כאן התייחסות שמצריכה מענה בצורה לא עדינה ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 11:38 • י"ג באדר ה'תשפ"א

אנא תענה עניינית. מעיון במשפט, לא מובן שה'מצטער' בתוספת 'אך' זה מגיע בתור התנצלות על הנעשה. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 11:43, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
טוב, אם קשה לך לקבל חדשים בצורה עדינה גם אם הם חוזרים על עריכה בפעם הראשונה לא בדרך השחתה ומתנצלים שיהיה לך בהצלחה. אני אמרתי את דעתי ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 11:52 • י"ג באדר ה'תשפ"א
מאז ומתמיד, ושוב, לא משנה מה דעתם, אני מקבל משתמשים בסבר פנים יפות, וכשמגיע ביקורת אני נותן, וכאשר מגיע תודה אני נותן. להציג את פעילותי כאחד שלא מתייחס יפה למשתמשים חדשים זה דבר מעוות בעיני, ולא מקובל. בהצלחה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:01, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
גם לענ"ד יש לברר האם משתמש חדש יודע את הכללים, ואם ייתכן שהוא שיחזר או חזר על עריכה בתום לב, כדאי לכתוב לו הערה בלשונך בלי להשתמש בתבנית האזהרה האוטומטית, שגם נראית יותר קשוחה וגם ייתכן שלא יבין את כוונתה. אף שאתה מתנסח בעדינות וספ"י ולא תוקף, עצם השימוש בתבנית, או במילים של "מנוגד לכללים" "נצטרך לשחזר אותך" וכד', נתפס ע"י משתמש שלא בקי בכללים כמאיים. כנראה זה מה שהבין ממך המשתמש בשיחה שם (שהרי למרות כוונותיך הטובות, שמת לב שנבהל קצת), וזה מה שהתכוון חלוקת קונטרסים. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 12:21, י"ג באדר ה'תשפ"א
מקובלני מפי המשתמשים הוותיקים (ומעיון קל בשיחות של משתמשים בעבר) שכך נהוג. מי שרואה בביקורת, או יותר נכון בתבנית חזרה על עריכה שדבר פוגע - זה בעיה שלו. לבוא בהאשמות למשתמש כלשהו ע"כ שהעיר לו על הנעשה, זה מגוחך וחסר תקנה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:28, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
אשמח שבפעם הבאה שאתה רואה אותי מתנהג לדעתך שלא מספיק בעדינות לחדשים שתעיר לי כדי שאשים לב ואנסה להשתפר ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 13:20 • י"ג באדר ה'תשפ"א
מה הקשר? נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 14:04, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.

קריאת המגילה

בקשר עם הקרדיט ששמת שם, את זוכר שלהעתקת תוכן לא מספיק קרדיט, נכון? ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 04:58 • י"ב באדר ה'תשפ"א

כמובן. כפי שאתה רואה, אני בעבודה ועוד יש לי חומר רב להוסיף ולנסח, פשוט לאור ימי הפורים כבר פרסמתי כפי שהוא. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 05:36, י"ב באדר, ה'תשפ"א, 24 בפבר' למניינם.
בהצלחה. לכתחילה לא עושים את זה אבל.. מקווה לבשורות טובות ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 06:56 • י"ב באדר ה'תשפ"א
כאמור, התחלתי לעבוד על הערך, והעברתי בעיבוד ובניסוח די שונה מהמוסף, ובתקוה שבקרוב אעבד זאת שוב. עכ"פ, העברתי למשתמש משום שהוא אינו בשל עדיין מסיבות הקשר לחב"ד. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:00, י"ב באדר, ה'תשפ"א, 24 בפבר' למניינם.

צבי הירש ריבלין

יש לך דרך אחרת לנסח את ערך זה? מדוע אתה רוצה למחוק ערך זה? א ג ~ משיח מגיע - שיחה, 15:03, י"ב באדר, ה'תשפ"א

לא כתבתי שיש למחוק ערך זה, אלא הצבתי תבנית חשיבות. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 15:08, י"ב באדר, ה'תשפ"א, 24 בפבר' למניינם.
כעת העברתי אותו למרחב האישי, ואמצא עליו עוד תוכן. -- נכתב ע"י א ג ששכח לחתום את שמו.
אין צורך להודיע פעמיים, הגבתי בשיחה. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 15:46, י"ב באדר, ה'תשפ"א, 24 בפבר' למניינם.
כמובן שהצבת תבנית חשיבות בערך מעידה על חוסר רצון בהישארות הערך במרחב הראשי, או במילים אחרות - רצון למחיקה.. זה לא בעיה להגיד 'לדעתי הערך לא מספיק חשוב והוא דורש מחיקה' (כפי שנכתב בתבנית) ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 21:27 • י"ב באדר ה'תשפ"א
הקביעה שתבנית חשיבות מעידה על רצון מחיקה, היא באחריות פרי דמיונך האישי בלבד. בדף התבנית כתוב, ש"הוספת תבנית זו לדף פירושה שחשיבותו של הדף אינה ברורה, והוא יימחק אם זו לא תובהר. את חשיבות הדף יש לתאר בדף השיחה, אך עדיף שתשתקף גם בדף ושזה ידבר בעד עצמו: הרחבתו של דף קצר עשויה לשכנע גם את הספקנים בחשיבות הדף". אני בעד להוסיף וליצור ערכים, בלבד שיהיו ערוכים כדבעי, וכיאה לאנציקלופדיה. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 09:24, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
הצבת תבנית חשיבות לא אומרת שאתה בעד למחוק ערכים באופן כללי אלא שאתה בעד למחוק את הערך הזה כי לדעתך הוא לא מספיק חשוב. אם הוא היה מספיק חשוב בעיניך אז לא היית שם תבנית חשיבות והערך לא היה נמחק. אתה יכול להסתובב סביב זה אבל בשורה תחתונה תבנית חשיבות אומרת שאתה רוצה במחיקתו של הערך כי הוא לא מספיק חשוב במצבו העכשווי ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 10:31 • י"ג באדר ה'תשפ"א
כאמור, קביעה זו היא על דעתך האישית בלבד. כפי שהבאתי מדף התבנית, מטרתה היא לברר את חשיבותה, בין היתר על ידי הרחבתה ושיפורה. באם דבר זה לא ייעשה, הערך יימחק. אם רוצים למחוק, מציבים את {{למחיקה}} או {{למ}}. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 10:37, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
זה כמו לומר ששמים תבנית {{לעריכה}} לא כאשר רוצים לערוך את הערך, אלא בשביל שיגידו שלא צריך לשים את התבנית בערך כי הוא ערוך.. אדם שחושב שהערך מספיק ערוך בשביל שישאר באתר הוא לא שם בו תבנית חשיבות.. כמובן שתבנית למחיקה זה כאשר יש אישור מכלל המשתמשים או מהמדיניות למחוק את הערך אבל באם הרצון למחיקה הוא דעת יחיד או שלא ברור כך אם דעת כולם שמים תבנית חשיבות ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 10:49 • י"ג באדר ה'תשפ"א
את תבנית {{לעריכה}} מציבים כאשר הערך לא במצב ערוך ואנציקלופדי, והוא קורא למשתמשים לערוך אותו. לעומת זאת, תבנית {{חשיבות}} היא במטרה לברר את חשיבות הערך, בין היתר על ידי הרחבתו ושיפורו, כפי שנאמר בתבנית. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 10:52, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
למה לא מציבים תבנית לעריכה כאשר רוצים לראות אם הערך זקוק לשיפור? מה המטרה לברר את חשיבותו של הערך? מה הצורך בזה? ואם אוהבים ציטוטים אז אפשר לצטט מהתבנית עצמה: "חשיבותו האנציקלופדית של הערך אינה מובהרת בו, לדעת מניח/ת תבנית זו. אתם מוזמנים להרחיב את הערך על מנת להסיר את הספקות, או להסביר את חשיבותו בדף השיחה שלו. מקובל להקצות לדיון פרק זמן של שבוע. אם במהלכו לא תובע תמיכה מנומקת בהשארת הערך, הערך יימחק" - המשתמש שמניח את התבנית חושב שאין חשיבות לערך ולכן הוא מניח אותה כדי שאם לא תובא חשיבות הערך ימחק, אם כוונתו לא היתה למחוק את הערך אף שהוא חושב שהערך לא חשוב מספיק לאתר אז הוא חוטא לאתר ואם הוא חושב שיש חשיבות לערך אז אין סיבה שהוא יניח אותה ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 11:48 • י"ג באדר ה'תשפ"א
ההשוואה לא נכונה, ואכן - כפי שציטטת: באם תוך שבוע לא ינומק\יורחב הערך עד שיובן החשיבות, יש למחוק. להגיד שהצבת תבנית חשיבות היא רצון למחוק את הערך, היא עובדה לא נכונה ועל אחריות דעתך האישית בלבד. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 11:50, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
כל מה אני כותב הוא על אחריות דעתי האישית, אף אחד לא ישא באחריות ממה שאני חושב. אתה בעצם אומר שלדעתך יש לערך חשיבות גם במצבו העכשווי וכל הסיבה שאתה שם את התבנית היא כדי שזה יהיה רשום בשיחה? ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 11:57 • י"ג באדר ה'תשפ"א
לציין שלא הערת כאשר הגבת שתבנית חשיבות היא רצון למחיקה, שזוהי דעתך האישית בלבד, והיה נראה כביכול שזה לפי האתר. כפי שהסברתי, במצבו הנוכחי - לא מובן החשיבות, ולכן אני מציב את התבנית בכדי שיובהר החשיבות (אם יש) בעיקר על ידי הרחבת הערך. באם יעבור שבוע ולא ישתנה, אכן יש למחוק. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:03, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────אם אתה אומר שלא ברור לך החשיבות מהערך אז לא מפריע לך שישאר באתר ערך לא מספיק חשוב? ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 12:12 • י"ג באדר ה'תשפ"א

אתם קצת חוזרים על עצמכם. פולע מתכוון שהוא לא רוצה למחוק את הערך אלא שירחיבו, אבל כמובן ייתכן שלא ירחיבו והערך יימחק. אתה טוען שבכך הוא בעצם מתכוון למחוק את הערך. השאלה היא האם המעיר על חשיבות ובפועל מוחק, נקרא שהוא זה שמחק או לא? בדיני שבת, יש לדון אם פעולה כזאת היא פסיק רישיה ולא ימות, או מלאכה שאין צריכה לגופה; בדיני נזיקין, יש לדון אם נחשב כגרמא בנזיקין, ואולי פטור בדיני אדם וחייב בדיני שמים. בפועל באתרנו יש בשביל ערכים כאלו (שמצ"ע חשובים אך במצבם הנוכחי לא) את התבנית {{להעביר לאישי}}, רק שאם הערך ישן מידי, באמת אין פיתרון כרגע. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 12:17, י"ג באדר ה'תשפ"א
לערכים שיצרו משתמשים שלא פעילים, יש לשים תבנית חשיבות, ואחר שבוע אם לא יורחב - אז למחיקה, ובאם הערך אולטרה קצרמר, יש למחוק. בנידו"ד, אני קצת מסופק אודות הצורך תבנית העברה, וראו בשיחה שם. עכ"פ לדעתי התבנית חשיבות כוללת גם את תבנית העברה לאישי. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:30, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
לכן יש שבוע לדיון ולהרחבה. כל עוד הערך לא כולל דבר בעיתי, איני רואה נזק ממשי שיופיע במשך שבוע באתר. כך נהוג גם באתרים השונים. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:32, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
לפי המדיניות המינימום של ערך הוא 60 מילים. כשיש 60 אז רואים אם יש לו חשיבות, אם אין לו חשיבות שמים על הערך תבנית חשיבות ואחרי שבוע יודעים אם למחוק אותו, משתמש לא יכול להגיד אני לא רוצה שימחקו אני רק שמתי תבנית חשיבות, כי הצבת תבנית חשיבות אומרת שלדעתי הערך לא מספיק חשוב ולכן אני חושב שהוא לא אמור להישאר במרחב הראשי - ראוי למחיקה. ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 13:17 • י"ג באדר ה'תשפ"א
אני דברתי על דבריך שלדעתך אם משהו מציב תבנית חשיבות, הכוונה היא שהוא רוצה למחוק את הערך. זה לא נכון. הוא רוצה להבין את חשיבות הערך, ואחזור ע"כ שוב, בין היתר או בעיקר על ידי הרחבה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 13:47, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.
אתה מסכים עם דברי האחרונים? ●  חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח • 14:02 • י"ג באדר ה'תשפ"א
אילו? נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 14:04, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם.