דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
תיבת ארכיון
~ • תשע"ח - חורף תש"פ • ~ |
יחי
אני חושב שכן כדאי לציין את פטירתו של הרב קעניג היות והיה רב מאוד נחשב בעיר צפת וכן היה לו קשרים חמים וחזקים עם חבד, ובכללי צריך לכאורה להיות ערך עליו.(כיפת יחי, מחוץ לחשבון)
- באיזה ערך אתה רוצה להכניס אותו? ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 13:08 • כ"ז באייר ה'תש"ף
- אפשר בערך של צפת. כיפת יחי - שיחה, 11:04, י' בסיוון, ה'תש"ף 11:04, 2 ביוני 2020 (IST)
- בערך זה לא מובאים זמני פטירה של אנשים ואני לא רואה פסקה שאפשר להזכיר אותו באופן קשור, אתה מכיר אותו אז תנסה להכניס איפה שנראה לך מתאים, אם זה יהיה תואם זה אמור להישאר ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 13:46 • י' בסיוון ה'תש"ף
- אפשר בערך של צפת. כיפת יחי - שיחה, 11:04, י' בסיוון, ה'תש"ף 11:04, 2 ביוני 2020 (IST)
גם לחדשים מותר לעלות קטגוריות חדשות
אני שונא שמוחקים כל דבר שאני מחדש \מוסיף מספיק פינחס יוסף - שיחה, 09:10, כ"ח באייר, ה'תש"ף 09:10, 22 במאי 2020 (IST)
- ראה מה כתבתי לך בדף שיחתך. לגבי קטגוריות ממש עדיף שלא כי זה דורש הרבה ידע מקדים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 12:51 • כ"ח באייר ה'תש"ף
תמונה
אשמח אם תוכל להעלות ולסדר תמונה שהעלתי כך שתיכנס כמו שצריך לדף של הרב מנחם ללום--לוי ק - שיחה, 00:10, א' בסיוון, ה'תש"ף 00:10, 24 במאי 2020 (IST)
- בוצע ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 05:57 • א' בסיוון ה'תש"ף
שינויים אחרונים לפי נושא
יש דרך לעשות חיפוש של השינויים האחרונים לפי קטגוריות וכדומה. לדוגמא: שינויים אחרונים בערכים שבקגטוריית גאולה ומשיח או קטגוריית הלכה כולל הערכים שבקטגוריות בת של הקטגוריות הנ"ל וכו'? מה עם ההתגלות? - שיחה, 17:39, ד' בסיוון, ה'תש"ף 17:39, 27 במאי 2020 (IST)
- יש אפשרות לעשות שינויים אחרונים בכל הקטגוריות יחד, בערכים שלהם לא ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 17:58 • ד' בסיוון ה'תש"ף
הצטרפות
מה גורם לך לא להצטרף למיזם? --בנימין770 - שיחה, 21:34, ז' בסיוון, ה'תש"ף 21:34, 30 במאי 2020 (IST)
- אני לא חושב שיש ענין לעבור פעמים או יותר על כל הערכים, כשיגמר הדיון בדיוק מה צריך לעשות אני בעז"ה יקח על עצמי איזה משהו ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 03:57 • ח' בסיוון ה'תש"ף
- רק תזכיר לי איזה דיון עדיין באמצע, לא אוכל לנצח על המיזם זמן רב. (חבל על הדיונים בינינו שכל תגובה לוקחת יום, פשוט תתחיל. שינויים אח"כ יהיו קלים יותר)--בנימין770 - שיחה, 20:08, ח' בסיוון, ה'תש"ף 20:08, 31 במאי 2020 (IST)
- בדיוק! קשה לנו לעבוד לבד! תצטרף כבר!--לוי ק - שיחה, 20:11, ח' בסיוון, ה'תש"ף 20:11, 31 במאי 2020 (IST)
- הדיון אם צריך לשים בכל מאורע תאריך לועזי והניסוח האחיד של הפתיח. אין לי מספיק זמן בשביל לעבוד ואח"כ לשחזר כך שאני מעדיף לחכות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 03:44 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- מה שאמרת נראה עמוס, תראה שזה אכן נראה כך רק בדף החודש ולא בדפי הימים הפרטיים. לגבי הניסוח האחיד, אתה מסכים שזה לא דיון כל כך קריטי עד כדי לא להצטרף למיזם... אם אין לך זמן תשמע איזה שיעור תוך כדי (זה מה שאני עושה). אל תשכח שזה לא בשבילנו, אלא בשביל מבקרי האתר שאינם שומרי תומ"צ לע"ע. --בנימין770 - שיחה, 14:43, ט' בסיוון, ה'תש"ף 14:43, 1 ביוני 2020 (IST)
- אני לא רואה הבדל בין הימים לחודשים. לא אמרתי שעד שלא יהיה דיון אני יוצא מחב"דפדיה אלא שכאשר יהיה דיון אני יקח חלק במיזם, בזמן זה אני פשוט יעשה דברים אחרים שגם הם חשובים להפצת המעיינות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:50 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- חב"דטקסט? משהו חסוי אחר?...--לוי ק - שיחה, 15:59, ט' בסיוון, ה'תש"ף 15:59, 1 ביוני 2020 (IST)
- מצויין וכל הכבוד שאתה עושה דברים חשובים, אשריך וטוב לך, אבל בכנות, מייאש לעשות עבודה רובוטית זמן רב, אז בוא לעזור לסיים מהר... --בנימין770 - שיחה, 16:05, ט' בסיוון, ה'תש"ף 16:05, 1 ביוני 2020 (IST)
- אצלכם נהוג לעשות את זה מוקדם.. אבל זה לא מה שאני מתכנן בזמן הקרוב. התכוונתי במסגרת חב"דפדיה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 16:09 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- בחישוב זריז שנתיים אחרי קבוצה זה לא כל כך זריז...--לוי ק - שיחה, 16:21, ט' בסיוון, ה'תש"ף 16:21, 1 ביוני 2020 (IST)
- זריז זה ענין יחסי, שנה אחרי קבוצה זה ודאי זריז ויבואו כמות הנשואים ויוכיחו מה נקרא זריז.. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 16:40 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- בחישוב זריז שנתיים אחרי קבוצה זה לא כל כך זריז...--לוי ק - שיחה, 16:21, ט' בסיוון, ה'תש"ף 16:21, 1 ביוני 2020 (IST)
- אצלכם נהוג לעשות את זה מוקדם.. אבל זה לא מה שאני מתכנן בזמן הקרוב. התכוונתי במסגרת חב"דפדיה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 16:09 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- מצויין וכל הכבוד שאתה עושה דברים חשובים, אשריך וטוב לך, אבל בכנות, מייאש לעשות עבודה רובוטית זמן רב, אז בוא לעזור לסיים מהר... --בנימין770 - שיחה, 16:05, ט' בסיוון, ה'תש"ף 16:05, 1 ביוני 2020 (IST)
- חב"דטקסט? משהו חסוי אחר?...--לוי ק - שיחה, 15:59, ט' בסיוון, ה'תש"ף 15:59, 1 ביוני 2020 (IST)
- אני לא רואה הבדל בין הימים לחודשים. לא אמרתי שעד שלא יהיה דיון אני יוצא מחב"דפדיה אלא שכאשר יהיה דיון אני יקח חלק במיזם, בזמן זה אני פשוט יעשה דברים אחרים שגם הם חשובים להפצת המעיינות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:50 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- מה שאמרת נראה עמוס, תראה שזה אכן נראה כך רק בדף החודש ולא בדפי הימים הפרטיים. לגבי הניסוח האחיד, אתה מסכים שזה לא דיון כל כך קריטי עד כדי לא להצטרף למיזם... אם אין לך זמן תשמע איזה שיעור תוך כדי (זה מה שאני עושה). אל תשכח שזה לא בשבילנו, אלא בשביל מבקרי האתר שאינם שומרי תומ"צ לע"ע. --בנימין770 - שיחה, 14:43, ט' בסיוון, ה'תש"ף 14:43, 1 ביוני 2020 (IST)
- הדיון אם צריך לשים בכל מאורע תאריך לועזי והניסוח האחיד של הפתיח. אין לי מספיק זמן בשביל לעבוד ואח"כ לשחזר כך שאני מעדיף לחכות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 03:44 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- בדיוק! קשה לנו לעבוד לבד! תצטרף כבר!--לוי ק - שיחה, 20:11, ח' בסיוון, ה'תש"ף 20:11, 31 במאי 2020 (IST)
- רק תזכיר לי איזה דיון עדיין באמצע, לא אוכל לנצח על המיזם זמן רב. (חבל על הדיונים בינינו שכל תגובה לוקחת יום, פשוט תתחיל. שינויים אח"כ יהיו קלים יותר)--בנימין770 - שיחה, 20:08, ח' בסיוון, ה'תש"ף 20:08, 31 במאי 2020 (IST)
לא אמרתי שהוא לא הזדרז, אבל עכ"פ ראוי באמת שתצטרף כבר...--לוי ק - שיחה, 17:03, ט' בסיוון, ה'תש"ף 17:03, 1 ביוני 2020 (IST)
- זה נשמע שהוא אמר לך לשגע אותי או שזה הולך לקרות אצלך ואתה רוצה להמעיט את הפדיחות. בכל אופן קניתי הלוך חזור ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 17:09 • ט' בסיוון ה'תש"ף
יו"ט שני של גלויות
זכור לי פעם שכתבת שמצאת 6 התייחסויות של הרבי מה"מ שליט"א ליו"ט שני של גלויות בגאולה. תוכל לציין לי אותם (מלבד שמח"ת מ"ט ושבועות נ"א). זה די דחוף לי. תודה--מה עם ההתגלות? - שיחה, 13:53, ט' בסיוון, ה'תש"ף 13:53, 1 ביוני 2020 (IST)
- ארבעה מהם תוכל לראות בערך יום טוב עוד 2 (משנות הכ"פים) לא מצאתי אלא רק שמעתי שהם קיימים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:50 • ט' בסיוון ה'תש"ף
דחוף
ר' חלוקת קונטרסים שליט"א, יש לך משתמש גם בויקיפדיה? חסיד של הרבי - שיחה, 21:19, ט' בסיוון, ה'תש"ף 21:19, 1 ביוני 2020 (IST)
- כן, למה? ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 21:21 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- אתה יכול להשאיל אל המשתמש שלך כמה תיבות משתמש כדי שלא יזרקו לפח ח"ו? חסיד של הרבי - שיחה, 21:23, ט' בסיוון, ה'תש"ף 21:23, 1 ביוני 2020 (IST)
- אתה יכול לפתוח גם משתמש ולחילופין אתה יכול לשמור אותם בחב"דפדיה בדף המשתמש שלך ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 21:26 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- שמרת את המיל שלי? חסיד של הרבי - שיחה, 21:32, ט' בסיוון, ה'תש"ף 21:32, 1 ביוני 2020 (IST)
- כן ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 21:35 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- צור איתי קשר. חסיד של הרבי - שיחה, 21:50, ט' בסיוון, ה'תש"ף 21:50, 1 ביוני 2020 (IST)
- כן ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 21:35 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- שמרת את המיל שלי? חסיד של הרבי - שיחה, 21:32, ט' בסיוון, ה'תש"ף 21:32, 1 ביוני 2020 (IST)
- אתה יכול לפתוח גם משתמש ולחילופין אתה יכול לשמור אותם בחב"דפדיה בדף המשתמש שלך ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 21:26 • ט' בסיוון ה'תש"ף
- אתה יכול להשאיל אל המשתמש שלך כמה תיבות משתמש כדי שלא יזרקו לפח ח"ו? חסיד של הרבי - שיחה, 21:23, ט' בסיוון, ה'תש"ף 21:23, 1 ביוני 2020 (IST)
צהריים טובים
אתה יכול להציץ שנייה למיל? חסיד של הרבי - שיחה, 19:10, י' בסיוון, ה'תש"ף 19:10, 2 ביוני 2020 (IST)
- ראיתי ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 19:20 • י' בסיוון ה'תש"ף
- יכול להיות שיש בעיה בהעלאת תמונות? חסיד של הרבי - שיחה, 22:28, י' בסיוון, ה'תש"ף 22:28, 2 ביוני 2020 (IST)
- כן, מחכים שיתקנו ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:29 • י' בסיוון ה'תש"ף
- יכול להיות שיש בעיה בהעלאת תמונות? חסיד של הרבי - שיחה, 22:28, י' בסיוון, ה'תש"ף 22:28, 2 ביוני 2020 (IST)
חב"דפדיה:בקשת ערכים/מקורות
למה ביטלת את עריכתי? --בנימין770 - שיחה, 11:57, י"א בסיוון, ה'תש"ף 11:57, 3 ביוני 2020 (IST)
- כתבתי בדף השיחה שם ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 13:17 • י"א בסיוון ה'תש"ף
נא ראה עריכותי
אשמח להבעת דעתך בנוגע לאיזה תמונות צריכות להיות בחתונה, ובכלל בנוגע לכל עריכותי בערך זה ונספחיו, האם שייך שיתממלצו?--לוי ק - שיחה, 13:21, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 13:21, 4 ביוני 2020 (IST)
- אני רואה שעדין לא סיימת את הערך (כמו פסקת נישואין), צריך להבין שהערכים שנכנסים לרשימת המומלצים הם הערכים שמייצגים אותנו וברגע שמפרסמים את הערך הכי טוב שיש בחב"דפדיה ומישהו מצא בו טעות הוא ישר מקטלג את חב"דפדיה כאתר מלא טעויות ועל כן צריך מאוד להיזהר בזה, לא כל ערך שייך שיגיע לרמת מומלץ גם אם יעבדו עליו 10 חב"דפדים במשך כמה חודשים. בשביל שערך יגיע לערך מומלץ צריך דבר ראשון שלכל פרט יהיה מקור ולזה אתה ברוך פחות או יותר קרוב (לדוגמה ראה שניאור (שם)), צריך גם שהערך יהיה מלא (לא ארוך) תוכן קצר ולענין, באנציקלופדיה לא מורחים דברים עם תיאורים ורגשות אלא כל העובדות בשפה ברורה ופשוטה והכי קצרה שאפשר. את שאר הקריטריונים תוכל לראות בערך שם, רק באתי להדגיש את ההבדל בין המטרה לרצון. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 13:45 • י"ב בסיוון ה'תש"ף
- פסקת נישואין לא הושלמה (כעת כן) מאחר והערך עצמו שם חסר... אני רוצה להעלות זאת בין השאר בשביל שיעבדו על זה עוד. מבחינת ריבוי קרטריונים זה נראה לי (כמעט) מושלם (ולאחרי עבודת העורכים הוא יהיה כזה). בסה"כ זה ערך מאוד יפה, שמנגיש את כל התהליך ובצורה מסוכמת ועם הפניות לערכים נספחים (אשר חלק ראויים להמלצה מצד עצמם...), מקורות, שיתופי ומהימן. כך נראה לי. מה אתה אומר?--לוי ק - שיחה, 15:09, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 15:09, 4 ביוני 2020 (IST)
- ערכים שחושבים שהם מומלצים - ממליצים עליהם, ערכים שיש מה לעבוד עליהם מחכים לסיום העבודה ואז שולחים אותם להמלצה. השבוע של התיקונים הוא השבוע שאחרי שהמשתמש חושב שהערך מושלם.. ואני רק יזכיר את מה שכתוב בקריטריונים שעדיף ערך אחד 100% מאשר 10 קרובים.. אני מאמין שאת הערך חתונה אתה תצליח להעלות אותו עם קצת עבודה (אבל אם קצת עבודה..) ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 16:05 • י"ב בסיוון ה'תש"ף
- (אני לא יגיד ש)נעלבתי! תסתכל כמה עבדתי על זה ביממה האחרונה. כוכו"כ שעות טובות על זה ועל נספחיו. אבל אני לא יגיד שנעלבתי כי זה יראה כאילו השלימות אליה הצלחתי להגיע אחרי שעות עבודה זה תוצאה זו, וזה באמת מעליב. למה כן העלתי ערך זה למומלץ וכתבתי שורות אלו? מאחר ואני חושב שככל שאני ינסה להמשיך לעבוד על זה - עדיין לא אצליח להגיע למה שאתה (בתור משיהו מבחוץ שלא עבד על זה שעות ומתקשה להסתכל מבחוץ) תוכל לערוך ולהוסיף בקצת עבודה. וכן ידע שיש לך ולי אין. וכן לכל שאר העורכים. לכן העלתי זאת למומלץ - כדי שיעבדו עליו וישלימוהו באמת (מה שלא יקרה אם אני לבד יעבוד גם עוד זמן רב, או שכן...) והא ראיה - ערך נפש אלוקית לא התממלץ מאחר ובאותו שבוע שהיה בהמתנה לא עבר תוספת ריבוי עריכה (לא זוכר היכן זה כתוב, תחפש קצת - תמצא).--לוי ק - שיחה, 16:49, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 16:49, 4 ביוני 2020 (IST)
- סתם ידיעה מעניינת: בעוד יממה אהיה כבר בישיבה אי"ה...--לוי ק - שיחה, 16:50, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 16:50, 4 ביוני 2020 (IST)
- בשביל זה יש תבנית:בעבודה מתמשכת. ערכים שלא התממלצו זה לא בגלל ששבוע לא עשו בהם עריכות אלא כי מראש הם לא היו מספיק טובים ואחרי שהעלו אותם לא עשו כלום כדי לגרום להם להיות טובים מספיק, ובשונה מהם הערך חתונה שמראש יש לו סיכוי לעבור את הרף ומה שצריך הוא רק לעשות את זה בטוח.. אגב, תמסור ד"ש לאח שלי, לא הספקתי לראות אותו.. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 13:55 • י"ג בסיוון ה'תש"ף
- סתם ידיעה מעניינת: בעוד יממה אהיה כבר בישיבה אי"ה...--לוי ק - שיחה, 16:50, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 16:50, 4 ביוני 2020 (IST)
- (אני לא יגיד ש)נעלבתי! תסתכל כמה עבדתי על זה ביממה האחרונה. כוכו"כ שעות טובות על זה ועל נספחיו. אבל אני לא יגיד שנעלבתי כי זה יראה כאילו השלימות אליה הצלחתי להגיע אחרי שעות עבודה זה תוצאה זו, וזה באמת מעליב. למה כן העלתי ערך זה למומלץ וכתבתי שורות אלו? מאחר ואני חושב שככל שאני ינסה להמשיך לעבוד על זה - עדיין לא אצליח להגיע למה שאתה (בתור משיהו מבחוץ שלא עבד על זה שעות ומתקשה להסתכל מבחוץ) תוכל לערוך ולהוסיף בקצת עבודה. וכן ידע שיש לך ולי אין. וכן לכל שאר העורכים. לכן העלתי זאת למומלץ - כדי שיעבדו עליו וישלימוהו באמת (מה שלא יקרה אם אני לבד יעבוד גם עוד זמן רב, או שכן...) והא ראיה - ערך נפש אלוקית לא התממלץ מאחר ובאותו שבוע שהיה בהמתנה לא עבר תוספת ריבוי עריכה (לא זוכר היכן זה כתוב, תחפש קצת - תמצא).--לוי ק - שיחה, 16:49, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 16:49, 4 ביוני 2020 (IST)
- ערכים שחושבים שהם מומלצים - ממליצים עליהם, ערכים שיש מה לעבוד עליהם מחכים לסיום העבודה ואז שולחים אותם להמלצה. השבוע של התיקונים הוא השבוע שאחרי שהמשתמש חושב שהערך מושלם.. ואני רק יזכיר את מה שכתוב בקריטריונים שעדיף ערך אחד 100% מאשר 10 קרובים.. אני מאמין שאת הערך חתונה אתה תצליח להעלות אותו עם קצת עבודה (אבל אם קצת עבודה..) ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 16:05 • י"ב בסיוון ה'תש"ף
- פסקת נישואין לא הושלמה (כעת כן) מאחר והערך עצמו שם חסר... אני רוצה להעלות זאת בין השאר בשביל שיעבדו על זה עוד. מבחינת ריבוי קרטריונים זה נראה לי (כמעט) מושלם (ולאחרי עבודת העורכים הוא יהיה כזה). בסה"כ זה ערך מאוד יפה, שמנגיש את כל התהליך ובצורה מסוכמת ועם הפניות לערכים נספחים (אשר חלק ראויים להמלצה מצד עצמם...), מקורות, שיתופי ומהימן. כך נראה לי. מה אתה אומר?--לוי ק - שיחה, 15:09, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 15:09, 4 ביוני 2020 (IST)
ערכים מומלצים
העמדתי לדיון את חב"ד סטרשלה ואדמו"ר הריי"צ, צריך 3 שיאשרו להעמיד א"ז להצבעה, אני כבר הגהתי כמיטב יכולתי את הערכים, יש מצב שאתה מצטרף??? ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 15:48, 5 ביוני 2020 (IST)
- הערך חב"ד סטרשלה לדעתי עדין לא במצב של ערך מומלץ גם מהסיבה שרובו הועתק מהערך על המייסד ר' אהרן והוא עצמו הועתק ממקור חיצוני ולא מותאם כלל. הערך על אדמו"ר הריי"צ יש מצב שהוא יהיה מומלץ בקרוב, אני צריך קצת זמן לעבור עליו.. לבינתיים תעשה קצת סדר בתמונות שיהיה קשר בין התמונה להיכן שהיא נמצאת. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:59 • ט"ו בסיוון ה'תש"ף
- האמת שבמחשבה שניה אתה צודק בנוגע לסטרשלה, אך אדמו"ר הריי"צ בהחלט מוכן!!! ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 17:45, 7 ביוני 2020 (IST)
מה נשמע הגר"א שליט"א?
תציץ במיל שנייה. חסיד של הרבי - שיחה, 18:03, י"ז בסיוון, ה'תש"ף 18:03, 9 ביוני 2020 (IST)
- ראיתי. אגב, נא לשמור על כללי הנימוס בדף שיחה - התואר שהדבקת לי לא מתאים לחסיד ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 18:59 • י"ז בסיוון ה'תש"ף
- ר' חלוקת קונטרסים שליט"א, אם אני כותב בתיאור של תמונה משהו שאני רוצה שיתן לי הפניה, זה יתן או שזה יעשה רק משהו כזה: [[ההפניה שלי] ]? חסיד של הרבי - שיחה, 02:47, י"ח בסיוון, ה'תש"ף 02:47, 10 ביוני 2020 (IST)
- זה לא יקשר את התמונה אבל כן יווצר קישור פנימי בדף של התמונה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 03:09 • י"ח בסיוון ה'תש"ף
- ר' חלוקת קונטרסים שליט"א, אם אני כותב בתיאור של תמונה משהו שאני רוצה שיתן לי הפניה, זה יתן או שזה יעשה רק משהו כזה: [[ההפניה שלי] ]? חסיד של הרבי - שיחה, 02:47, י"ח בסיוון, ה'תש"ף 02:47, 10 ביוני 2020 (IST)
בקשר לעריכה על בית ליובאוויטש
גם החיידר החסידי בכפר נקרא "בית ליובאוויטש", על-כן אני מחזיר את זה לעריכה הקודמת. בסיידר? חסיד של הרבי - שיחה, 22:05, י"ח בסיוון, ה'תש"ף 22:05, 10 ביוני 2020 (IST)
- אף פעם לא שמעתי שקוראים לזה כך, או בית חינוך ליובאוויטש או חדר ליובאוויטש, אני טועה? כי בכל אופן לא נהוג לעשות פירושונים על שני ערכים.. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:48 • י"ח בסיוון ה'תש"ף
- אתה טועה טעות רצינית וגדולה.. חסיד של הרבי - שיחה, 14:27, י"ט בסיוון, ה'תש"ף 14:27, 11 ביוני 2020 (IST)
- בדרך אגב: נראה לי שהבעיה של התמונות שוב צצה.. זה נכון או שהבעיה היא אצלי? חסיד של הרבי - שיחה, 14:28, י"ט בסיוון, ה'תש"ף 14:28, 11 ביוני 2020 (IST)
- אתה טועה טעות רצינית וגדולה.. חסיד של הרבי - שיחה, 14:27, י"ט בסיוון, ה'תש"ף 14:27, 11 ביוני 2020 (IST)
מזל"ט
לרגל ה-5000, בהחלט אתה ראוי לתואר מפעיל מערכת!!! ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:49, 11 ביוני 2020 (IST)
מיזם אגרות קודש
ראיתי חלוקת קונטרסים כל מה שכתבת לגבי אגרות קודש תגיד לי מה אתה אומר עעל סגנון כזה משתמש:שמואל חיים/אגרות קודש/א , ודרך אגב מזל טוב על 5000 עריכות--יחי המלך - שיחה, 10:58, כ"ב בסיוון, ה'תש"ף 10:58, 14 ביוני 2020 (IST)
- ראה את ליקוטי אמרים - פרק א' ותבין מה אני מתכוון, ההבדל הוא שהעיקר במה שהכנת הוא המלל והעיקר בתניא הוא התוכן... ישר כח על המזל טוב! ותודה על הרצון הטוב של המיזם ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 12:06 • כ"ב בסיוון ה'תש"ף
תמונות
שלום רב למשתמש הכי פעיל (כרגע) בחבדפדיה. ידוע לך אולי מה קורה עם העלאת תמונות? הבעיה רק אצלי או שזה משהו מוכר? עוד שאלה: ערך על עין יעקב נצרך? אליהו ב. - שיחה, 23:21, כ"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:21, 14 ביוני 2020 (IST)
- יש לכולם בעיה עם תמונות וזה אמור להיות מטופל בזמן הקרוב. ערך על עין יעקב לדעתי נצרך באם תביא התייחסויות מהרבי לשיטתו וכד'. בהצלחה! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 23:28 • כ"ב בסיוון ה'תש"ף
בנוגע לעריכתך
מרכז חב"ד בקריית שדה תעופה - זה סניף של "בית חב"ד בנמל התעופה לוד (בן גוריון)". מרכז חב"ד בקריית שדה התעופה - פועל כסניף של הבית חב"ד המרכזי, ופועל במקום שנקרא "קריית שדה התעופה" (משרדי נתב"ג, וחלק ממסלולי הטיסה). וכן תוכל לעיין בסמל של הבית חב"ד. (זה לא נותן לי לשמור את הקישור אז לא הבאתי). יחי. חסיד של הרבי - שיחה, 14:46, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 14:46, 16 ביוני 2020 (IST)
- גם הבית חב"ד משתמש בסמל הזה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:54 • כ"ד בסיוון ה'תש"ף
- 1:תסתכל בסמל, כתוב שם "חב"ד ליובאוויטש בנמל התעופה לוד". 2:קריית שדה התעופה זה השם של איפה שנמצאים כל המשרדים בנתב"ג. ושם יש סניף של הבית חב"ד שאותו מפעיל נחום סטולין. חסיד של הרבי - שיחה, 14:56, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 14:56, 16 ביוני 2020 (IST)
- תוכל גם לעיין בבית חב"ד נמל התעופה לוד (נתב"ג)#הפעילות ולראות שקרית שדה התעופה זה רק סניף.. סוף דיון חסיד של הרבי - שיחה, 15:01, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 15:01, 16 ביוני 2020 (IST)
- א. ב. אני מבין מה אתה אומר וזה נמצא גם בערך, ואני רואה שגם הבית חב"ד בפנים כך קורא לעצמו ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 15:05 • כ"ד בסיוון ה'תש"ף
- אם כך זה טעות וצריך לעדכן את מפעילי האתר לתקן אותה, אך לא כל טעות צריך להכניס לחב"דפדיה.. מסכים איתי? חסיד של הרבי - שיחה, 15:06, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 15:06, 16 ביוני 2020 (IST)
- מסכים איתך שלא כל טעות צריכה להיכנס לאתר אבל מי אמר שזה טעות, אולי כך הם כתבו כי זה יותר הגיוני לקרוא לשניהם 'קרית חב"ד שדה התעופה' ועפ"ז תוכל כך גם להכניס כאן ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 15:09 • כ"ד בסיוון ה'תש"ף
- עובדה שזה טעות.. קרית חב"ד שדה התעופה זה לא הבית חב"ד המוכר.. זה בית חב"ד לעובדי נתב"ג. חסיד של הרבי - שיחה, 15:13, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 15:13, 16 ביוני 2020 (IST)
- שוב, לא אמרתי שכך זה הנכון, אמרתי שכך הם קוראים לעצמם ובצדק - כדי לא לבלבל. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 15:18 • כ"ד בסיוון ה'תש"ף
- עובדה שזה טעות.. קרית חב"ד שדה התעופה זה לא הבית חב"ד המוכר.. זה בית חב"ד לעובדי נתב"ג. חסיד של הרבי - שיחה, 15:13, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 15:13, 16 ביוני 2020 (IST)
- מסכים איתך שלא כל טעות צריכה להיכנס לאתר אבל מי אמר שזה טעות, אולי כך הם כתבו כי זה יותר הגיוני לקרוא לשניהם 'קרית חב"ד שדה התעופה' ועפ"ז תוכל כך גם להכניס כאן ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 15:09 • כ"ד בסיוון ה'תש"ף
- אם כך זה טעות וצריך לעדכן את מפעילי האתר לתקן אותה, אך לא כל טעות צריך להכניס לחב"דפדיה.. מסכים איתי? חסיד של הרבי - שיחה, 15:06, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 15:06, 16 ביוני 2020 (IST)
- א. ב. אני מבין מה אתה אומר וזה נמצא גם בערך, ואני רואה שגם הבית חב"ד בפנים כך קורא לעצמו ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 15:05 • כ"ד בסיוון ה'תש"ף
- תוכל גם לעיין בבית חב"ד נמל התעופה לוד (נתב"ג)#הפעילות ולראות שקרית שדה התעופה זה רק סניף.. סוף דיון חסיד של הרבי - שיחה, 15:01, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 15:01, 16 ביוני 2020 (IST)
- 1:תסתכל בסמל, כתוב שם "חב"ד ליובאוויטש בנמל התעופה לוד". 2:קריית שדה התעופה זה השם של איפה שנמצאים כל המשרדים בנתב"ג. ושם יש סניף של הבית חב"ד שאותו מפעיל נחום סטולין. חסיד של הרבי - שיחה, 14:56, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 14:56, 16 ביוני 2020 (IST)
סוף דיון--יחי המלך - שיחה, 20:07, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 20:07, 16 ביוני 2020 (IST)
תמונה לערך עין יעקב
יש שער של ספר עין יעקב בהיברו בוקס. השאלה האם מותר לעשות צילום מסך וזה יהיה תמונה בערך. או שזה מוגן בזכויות יוצרים. באם כן מה עושים? אם תוכל לבונן אותי בבקשה.. אליהו ב. - שיחה, 03:10, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 03:10, 18 ביוני 2020 (IST)
- תמונת צילום מסך נחשבת כתמונה חדשה לענין זכויות יוצרים (עכ"פ כפי הבנתי) ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 03:13 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
- האמת שהיברו בוקס ספציפית מתירים גם להעתיק מהם כך שאין בעיה פשוט להעלות את התמונה המקורית ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 04:30 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
חשיבות
בתור אחד מהפעילים החשובים בנושא, מה דעתך לעשות איזה סדר בעניין הערכים עם {{חשיבות}}? יש כאלה ששוכבים כך שנים. צריך לעבור עליהם בזריזות ולהסיר את התבנית, או למחוק אם נראה שזה מה שצריך ואין התנגדות, לפי הצורך. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:27, כ"ו בסיוון ה'תש"ף
- נ.ב. למה אין בדף שיחתך את האופציה "פסקה חדשה"? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:28, כ"ו בסיוון ה'תש"ף
- אני בקושי מספיק את השינויים האחרונים וכבר התחלתי לעבוד על פרוייקט הקצרמרים... אבל אם תעבור עליהם אני יוכל לכתוב את דעתי בשיחה או שיקח לי כמה ימים.. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:30 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
- בסדר. כשתספיק... -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:52, כ"ו בסיוון ה'תש"ף
- סיימתי את הקצרמרים והתחלתי לעבור על חשובים, זה קצת יותר מסובך כי בהרבה ערכים הניחו תבנית חשיבות בלי לכתוב סיבה לא בתקציר ולא בשיחה וצריך לעשות שיקול עצמאי שהוא בדרך כלל נגמר בהתייעצות חוזרת בדף השיחה ולכן צריך אולי לעשות את זה בחלקים, שיענו על הערכים שכעת כבר שאלתי ואז אחרי שתרד התבנית נמשיך לערכים הבאים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 23:36 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
- יישר כח על פעילותך בעניין. עברתי על כמה מהערכים והבעתי דעתי, לא מסודר לי בדיוק איפה צריך להצביע ואיפה לא, אם תפנה אותי לערכים ספציפיים אוכל להביע את דעתי ונתקדם לפי הכללים. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 08:44, כ"ט בסיוון ה'תש"ף
- קרייזי אבאוט משיח, לא זוכר כעת את כל הערכים אבל הנה כמה שמצאתי. שיחה:תהילות מנחם, שיחה:רחל אמנו, שיחת קטגוריה:קצרמר קראון הייטס, שיחה:איגוד התלמידים השלוחים, שיחה:יצחק יהודה רוזן. יש עוד כמה ערכים שנעצרו באמצע דיון שיחה:קבלה היא בידך (ספר), שיחה:אופנועי הגאולה, שיחה:ה' אחד, שיחה:קבלה היא בידך (ספר). בהצלחה! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:59 • א' בתמוז ה'תש"ף
- על חלקם כבר הבעתי דעתי, על קצרמרים ולהשלים לא נוגע מבחינתי (העיקר שידעו שצריך לטפל בערך, לא משנה האופן), על רוזן איני יודע. אתה מוזמן בשמחה לעדכן אותי על עוד. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:08, א' בתמוז ה'תש"ף
- בהזדמנות אני יעשה נגלה שניה לכל התבניות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 15:11 • א' בתמוז ה'תש"ף
- על חלקם כבר הבעתי דעתי, על קצרמרים ולהשלים לא נוגע מבחינתי (העיקר שידעו שצריך לטפל בערך, לא משנה האופן), על רוזן איני יודע. אתה מוזמן בשמחה לעדכן אותי על עוד. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:08, א' בתמוז ה'תש"ף
- קרייזי אבאוט משיח, לא זוכר כעת את כל הערכים אבל הנה כמה שמצאתי. שיחה:תהילות מנחם, שיחה:רחל אמנו, שיחת קטגוריה:קצרמר קראון הייטס, שיחה:איגוד התלמידים השלוחים, שיחה:יצחק יהודה רוזן. יש עוד כמה ערכים שנעצרו באמצע דיון שיחה:קבלה היא בידך (ספר), שיחה:אופנועי הגאולה, שיחה:ה' אחד, שיחה:קבלה היא בידך (ספר). בהצלחה! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:59 • א' בתמוז ה'תש"ף
- יישר כח על פעילותך בעניין. עברתי על כמה מהערכים והבעתי דעתי, לא מסודר לי בדיוק איפה צריך להצביע ואיפה לא, אם תפנה אותי לערכים ספציפיים אוכל להביע את דעתי ונתקדם לפי הכללים. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 08:44, כ"ט בסיוון ה'תש"ף
- סיימתי את הקצרמרים והתחלתי לעבור על חשובים, זה קצת יותר מסובך כי בהרבה ערכים הניחו תבנית חשיבות בלי לכתוב סיבה לא בתקציר ולא בשיחה וצריך לעשות שיקול עצמאי שהוא בדרך כלל נגמר בהתייעצות חוזרת בדף השיחה ולכן צריך אולי לעשות את זה בחלקים, שיענו על הערכים שכעת כבר שאלתי ואז אחרי שתרד התבנית נמשיך לערכים הבאים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 23:36 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
- בסדר. כשתספיק... -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:52, כ"ו בסיוון ה'תש"ף
- אני בקושי מספיק את השינויים האחרונים וכבר התחלתי לעבוד על פרוייקט הקצרמרים... אבל אם תעבור עליהם אני יוכל לכתוב את דעתי בשיחה או שיקח לי כמה ימים.. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:30 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
משהו אישי
כנראה שאני ילך בדרכו של שף ויתיב היקר, ממש קשה לעבוד ולערוך בחב"דפדיה כאשר כל הזמן יש לך תלונות על ימין ועל שמאל וכל ערך שני בחב"דפדיה לא מוצא חן בעיינך, וכאשר מישהו אומר לך את זה בפרצוף - אז מיד צצה בדף השיחה שלו תבנית אזהרה. אני יצאתי לחופשה חב"דפדית עד ליום בו תתנצל על מה שעשית לי. מקווה שתבין שזה שאתה מפעיל מערכת לא אומר שתוכל לעשות ככל העולה ברוחך. לילה טוב. סוף דיון | חסיד של הרבי - שיחה, 18:06, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 18:06, 18 ביוני 2020 (IST)
- את ההתנצלות שלי אתה לא מוכן לקבל. אני עדין לא מפעיל מערכת. כתבתי לשייע ואני מחכה לתגובה שלו בנוגע לסיפור בדף שיחתו. בהצלחה! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 18:25 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
יחי
יש לך מושג איך מסדרים את החתימה שיהיה רק תאריך עיברי? כיפת יחי ~ בסוד שיח. 20:57, 20 ביוני 2020 (IST)
- ראה {{תאריך עברי לחתימה}} או שתכניס את התבנית {{ס:#זמןמ: H:i, xhxjj xjx, xhxjY}} לחתימה. בהצלחה! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 21:26 • כ"ח בסיוון ה'תש"ף
- תודה. תוכל להעלות עבורי איזה תמונה? כיפת יחי ~ בסוד שיח. 22:23, 20 ביוני 2020 (IST)
- כן, שלח קישור. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:30 • כ"ח בסיוון ה'תש"ף
- file:///C:/Users/sdmos/Deskt
- כן, שלח קישור. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:30 • כ"ח בסיוון ה'תש"ף
- תודה. תוכל להעלות עבורי איזה תמונה? כיפת יחי ~ בסוד שיח. 22:23, 20 ביוני 2020 (IST)
op/%D7%99%D7%97%D7%99.JPG לערך של העיתון מארגען זשורנאל, דף השער של העיתון. כיפת יחי ~ בסוד שיח. 22:44, 20 ביוני 2020 (IST)
- הקישור לא עובד לי. לפי הקישור זה נראה קובץ על המחשב שלך... ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:48 • כ"ח בסיוון ה'תש"ף
- אז איך לשלוח לך? במייל? כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 22:52, כ"ח בסיוון, ה'תש"ף (20 ביוני למניינם), ימות המשיח
- אפשרי • מייל ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:56 • כ"ח בסיוון ה'תש"ף
- שלחתי שתי מיילים. ראית? כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 23:11, כ"ח בסיוון, ה'תש"ף (20 ביוני למניינם), ימות המשיח
- כן, עניתי ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 23:14 • כ"ח בסיוון ה'תש"ף
- שלחתי לך שתי תמונות להעלות. יישר כח. כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 00:44, כ"ט בסיוון, ה'תש"ף (21 ביוני למניינם), ימות המשיח
- ישר כח! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 00:46 • כ"ט בסיוון ה'תש"ף
- שלחתי לך שתי תמונות להעלות. יישר כח. כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 00:44, כ"ט בסיוון, ה'תש"ף (21 ביוני למניינם), ימות המשיח
- כן, עניתי ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 23:14 • כ"ח בסיוון ה'תש"ף
- שלחתי שתי מיילים. ראית? כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 23:11, כ"ח בסיוון, ה'תש"ף (20 ביוני למניינם), ימות המשיח
- אפשרי • מייל ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:56 • כ"ח בסיוון ה'תש"ף
- אז איך לשלוח לך? במייל? כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 22:52, כ"ח בסיוון, ה'תש"ף (20 ביוני למניינם), ימות המשיח
- הקישור לא עובד לי. לפי הקישור זה נראה קובץ על המחשב שלך... ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:48 • כ"ח בסיוון ה'תש"ף
?
יש לך מושג מה נסגר עם המינויים למפעילי מערכת? מישהו מטפל בזה? זקוקים פה דחוף לעוד כמה חדשים... כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 23:36, כ"ט בסיוון, ה'תש"ף (21 ביוני למניינם), ימות המשיח
- שיע כתב שיש בעיה טכנית עם נתינת ההרשאות והם ינתנו לאחר השידרוג שמתבצע בימים אלו ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 23:41 • כ"ט בסיוון ה'תש"ף
מה מוסיף?
מה שערכת בקובץ תמונה של מאיר נתן הופשטיין? כל קובץ צריך להוסיף את זה? כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 11:02, ל' בסיוון, ה'תש"ף (22 ביוני למניינם), ימות המשיח
- כן, הברירת מחדל של גודל הקובץ היא יותר גדולה מהרגיל. יש אפשרות בהעלאה עצמה לקבוע את הגודל ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 11:06 • ל' בסיוון ה'תש"ף
יש הטוענים
בנוגע לעריכתך האחרונה בערך הערות התמימים, אם ר"ד רסקין לא מספיק, מי אתה רוצה שיאמר זאת כדי שתקבל את דבריו ולא תכבדו בתואר המפוקפק "יש הטוענים"? אויפעפענען - שיחה, 17:50, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:50, 22 ביוני 2020 (IST) כמובן אני העורך מאמש אויפעפענען - שיחה, 17:52, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:52, 22 ביוני 2020 (IST)
- לא אני ניסחתי את הערך אלא סך בכל שיחזרתי את הסרת התוכן ובפועל גם זה השתחזר. בנוגע לפועל, אם מערכות ההערות המשיכו באותו זמן להוציא את הקבצים לפי נושאים על אף סיפור ר' דוד רסקין כנראה שישנה שגיאה כלשהי בדרך ההעברה של הסיפור, שכן לא הגיוני שהרבי יתן הוראה מערכת (ובטח של תמימים) והיא לא תיישם אותה. ואם זה אכן קרה אני מאמין שכבר נכתב על זה ותוכל להביא את זה כמקור (אבל כנראה שזה לא קרה..) ● חלוקת קונטרסים • שיחה •
- מדובר בשני (סוגי) קבצים שונים כמובן. דוק בעריכתי. אויפעפענען - שיחה, 18:34, ל' בסיוון, ה'תש"ף 18:34, 22 ביוני 2020 (IST)
- איפה ראית את החילוק הזה? עד היום זה נאמר לגבי מערכת הערות וכמדומני שזה מובא בהקדמה לקובץ קרית מלך רב. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 18:53 • ל' בסיוון ה'תש"ף
- ראשית סליחה על המחיקה זה מבעיה טכנית, לעניננו: חילק בין הדברים הרי"ש גינזבורג בעמח"ס לוח השבוע בהתקשרות. ואכן בדקתי פעם שכן היו תמיד הדברים בקובצי פלה"ת (עליהם הופקד רד"ר) משא"כ העה"ת שמעולם לא (וכמה הוגהו ע"י אד"ש). מה שערבבו בין הסוגים הוא חלק מהערבוב כללי שעשו ביניהם ואכ"מ. ואגב אאל"ט הסיבה שאמר רד"ר בשם אד"ש היא (לא מש"כ בערך, אלא) שמי שמחפש נגלה ימצא חסידות והמחפש חסידות ימצא נגלה. וכמדומה שעפ"ז יובן יותר החילוק. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- לא ממש הבנתי מה אתה רוצה להוציא מכאן, מה שהבנתי זה שיוצא שיש התייחסויות מהרבי לכאן ולכאן. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 03:07 • א' בתמוז ה'תש"ף
- איני מבין מה לא מובן, לא יוצא התיחסויות לכאן ולכאן, אלא חילוק בין שני סוגי קבצים. היינו מה שערכתי וכת"ר שחזר מבלי לחשוב פעמיים. [ואף אם החילוק אינו - הסיבה שכתבת לשלול דברי רד"ר ולהחזיקו כ"יש" הטוען מושללת, כי בפועל בקבצי פלה"ת היה לפי סדר הא-ב]. אשר ע"כ אבקשך להחזיראויפעפענען - שיחה, 03:25, א' בתמוז, ה'תש"ף 03:25, 23 ביוני 2020 (IST)
- שוב, זה שאתה רוצה להביא חילוק משני סוגי קבצים הבנתי. לפי מה שהבאת הרבי הגיה חלק מקובצי הערות התמימים שהיו מסודרים לפי נושאים מובן שהוראה זו היא לא הוראה גורפת ויש להתייחס אליה אופן פרטני לגופו של ענין ובמילא היא לא קשורה לקטע של הוראות על אופן הכנת קובץ הערות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 04:10 • א' בתמוז ה'תש"ף
- אני מזהה פה חוסר רצון מסוים להבין (תחושת דז'ה וו לויכוחנו בשיחת ערך פרסום גאומ"ש, אבל פה מה האינטרס לא להבין?). עכ"פ אם לדעתך הענין אינו שייך לערך - תסיר את הקטע לגמרי אויפעפענען - שיחה, 17:21, ב' בתמוז, ה'תש"ף 17:21, 24 ביוני 2020 (UTC)
- צודק בוצע ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 17:24 • ב' בתמוז ה'תש"ף
- אני מזהה פה חוסר רצון מסוים להבין (תחושת דז'ה וו לויכוחנו בשיחת ערך פרסום גאומ"ש, אבל פה מה האינטרס לא להבין?). עכ"פ אם לדעתך הענין אינו שייך לערך - תסיר את הקטע לגמרי אויפעפענען - שיחה, 17:21, ב' בתמוז, ה'תש"ף 17:21, 24 ביוני 2020 (UTC)
- שוב, זה שאתה רוצה להביא חילוק משני סוגי קבצים הבנתי. לפי מה שהבאת הרבי הגיה חלק מקובצי הערות התמימים שהיו מסודרים לפי נושאים מובן שהוראה זו היא לא הוראה גורפת ויש להתייחס אליה אופן פרטני לגופו של ענין ובמילא היא לא קשורה לקטע של הוראות על אופן הכנת קובץ הערות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 04:10 • א' בתמוז ה'תש"ף
- איני מבין מה לא מובן, לא יוצא התיחסויות לכאן ולכאן, אלא חילוק בין שני סוגי קבצים. היינו מה שערכתי וכת"ר שחזר מבלי לחשוב פעמיים. [ואף אם החילוק אינו - הסיבה שכתבת לשלול דברי רד"ר ולהחזיקו כ"יש" הטוען מושללת, כי בפועל בקבצי פלה"ת היה לפי סדר הא-ב]. אשר ע"כ אבקשך להחזיראויפעפענען - שיחה, 03:25, א' בתמוז, ה'תש"ף 03:25, 23 ביוני 2020 (IST)
- לא ממש הבנתי מה אתה רוצה להוציא מכאן, מה שהבנתי זה שיוצא שיש התייחסויות מהרבי לכאן ולכאן. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 03:07 • א' בתמוז ה'תש"ף
- מדובר בשני (סוגי) קבצים שונים כמובן. דוק בעריכתי. אויפעפענען - שיחה, 18:34, ל' בסיוון, ה'תש"ף 18:34, 22 ביוני 2020 (IST)