שלום Toramedia770, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
עידוד
באתי לעודדך לתרום לאתר למרות שלא בהכרח שכל מה שכתוב מוסכם על כולם.. עקרונות הכתיבה הם "ניתוח עובדות על בסיס הסברה, ראיות, הוכחות, הסתמכות על דברי הרביים וגדולי ישראל". בשום אופן אסור שיהיה נראה מהטקסט שהוא נובע מהרגשה והסתכלות אישית. וכששומרים על כלל זה יוצאים מכל הפוליטיקות וכו'.. אין בדברי רמז משהו מיוחד אילך אלא שמשום שחשדוני ששנינו מציאות זהה אמרתי להבהיר השקפתי הכללית על סגנון האתר.--הנחה - שיחה 14:51, 11 בנובמבר 2015 (UTC)
הסימן הראשון בשולחן ערוך זה אל יבוש מפני המלעיגים.
ויחן שם ישראל נגד ההר, כאיש אחד ובלב אחד. והרבי מסביר שכאשר ישנו את ה"נגד ההר", אז זה עושה את כולם "כאיש אחד בלב אחד".
בהשגחה פרטית כתבתי לפני כמה ימים באתר "חלקנו בתורתיך" (בגוגל סייטס) את הדברים הבאים:
ספר תניא קדישא > א. לקוטי אמרים >
_ הקדמה
"כי אין כל השכלים והדעות שוות... יהושע שנאמר בו איש אשר רוח בו שיכול להלוך נגד רוחו של כל אחד ואחד.. אך ביודעי ומכרי כאמינא.."
לכאורה אינו מובן איך בכל זאת אפשרי ספר אחד לכולם, וכמו שהקשה בהתחלה.
הנה ביאור אחד נתבאר אצלנו על האתר שלנו על אגה"ק סימן כה בסופו, כי היות ואין ואין הזמן גרמא, זה עצמו סימן שניתנו כוחות מיוחדים.
ויש לומר עוד שהיות ומדובר "ביודעי ומכירי... אשר היה הדבור של חיבה מצוי בינינו..." זה עצמו עושה מכל אנ"ש איש אחד (וזה גם הקשר עם שנת הקהל), ואם כן הרי זה ממש כמו שנכנסים ליחידות. ולהעיר שגם נתינת התורה היה על ידי "כאיש אחד בלב אחד", וזה היה עוד לפני נתינת התורה בראש חדש סיון, וכמו כן גם בהקשר לפנימיות התורה, ההקדמה של התניא מתחיל עם החיבור כאיש אחד. Toramedia770
הוספת ערך
הוספת ערך למרחב הערכים דורש מהערך לעמוד בקריטוריונים (כולל: תוכן, פיסקאות, עיצוב, סידור וכו'). אי אפשר לעלות ערך שאינו שלם (נוסף לכך שבמצב העכשווי ישנם עשרות!! ערכים בחב"דפדיה שאינם מכבדים אותה) אתה בודאי מבין שכוונתי לערך ליצנות הייתי ממליץ להרחיבו עפ"י המבואר בחסידות אודות פלישתים שעניינם ליצנות ועוד. (העבודה האמיתית בעריכת ערך הוא בחיפוש בספרות אודות הנושא, רק השלב השני הוא כתיבת הערך)--הנחה - שיחה 15:56, 11 בנובמבר 2015 (UTC).