שיחה:נתן אלתרמן
הקשר לחב"ד קלוש ואינו מצדיק ערך, ולכן שמתי תבנית חשיבות. נרקיס - שיחה, 20:32, ד' בתשרי, ה'תשפ"א 20:32, 22 בספטמבר 2020 (UTC)
- לדעתי עדיין שווה קריאה, כתוב היטב, קצר ולעניין. --שיע • שיחה ח' בחשוון ה'תשפ"א 20:35, 26 באוקטובר 2020 (UTC)
- אבל אינו עומד בכללים. כשמדובר בסמל חילוני צריך הצדקה מובהקת לזכאות לערך, אחרת אנו מחטיאים את המטרה שלשמה הוקם האתר. נרקיס - שיחה, 23:13, י' בחשוון, ה'תשפ"א 23:13, 28 באוקטובר 2020 (UTC)
- נרקיס סליחה שפספסתי את המשך הדיון. באיזה כלל הערך לא עומד לא עומד? יש כאן מידע הקשור לחב"ד, אמנם קצר ומועט אבל הערך כולו קצר כך שמתוך הערך זה כן חלק משמעותי. אני חושב שזה נפלא שאדם שיחפש עליו מידע יקבל את המידע שכתוב אצלנו. אני גם מעריך שלא צפוי שהערך יתרחב או ידרוש תחזוקה משמעותית בעתיד. הוא כתוב מצוין, נקי, מכובד ומחוב"ד. --שיע • שיחה א' בכסלו ה'תשפ"א 22:37, 17 בנובמבר 2020 (UTC)
- מכיון שהתיעוד חשוב אז אוסיף עוד כמה הערות
- הפסקה הרלוונטית בחב"דפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים, היא: כאשר מדובר על אדם שאינו חסיד חב"ד, לא די בחשיבותו העצמית, אלא צריך שתהיה חשיבות בקשריו עם חב"ד. לדוגמה: קשריו של אדמו"ר עם הרבי, מצדיקים ערך אודותיו אך העובדה שעסקן פלוני התארח בבית חב"ד, או אפילו נשא בו נאום בשבח חב"ד, אינה מצדיקה ערך. כך גם פגישה בודדת וסטנדרטית עם הרבי לא מצדיקה ערך.
- קשר שהוא מעבר לפגישה או נאום על חב"ד וכן ההגדרה 'חשיבות בקשריו עם חב"ד', מותירות תחום נרחב ואפור.
- הכללים מנוסחים בכוונה בצורה קשוחה יחסית כדי לעודד אנשים להשקיע במה שחשוב. ולמנוע יצירת ערכים קטנים, לא מנוסחים וללא 'ויקיזציה'.
- אבל אינו עומד בכללים. כשמדובר בסמל חילוני צריך הצדקה מובהקת לזכאות לערך, אחרת אנו מחטיאים את המטרה שלשמה הוקם האתר. נרקיס - שיחה, 23:13, י' בחשוון, ה'תשפ"א 23:13, 28 באוקטובר 2020 (UTC)
חשיבות
עבר למעלה משבוע מאז הוצבה התבנית. מה הוכרע בסןף? פולע ▪ הערות התמימים ואנ"ש ▪ ב"ה, היום , כ"ד בחשוון ה'תשפ"א , משיח מתגלה! 14:23, 11 בנובמבר 2020 (UTC)
- תלוי אם שיע.ק קיבל את דברי נרקיס או שעדין תומך בחשיבות הערך ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 04:41 • כ"ה בחשוון ה'תשפ"א