שיחת משתמש:חיים נהר

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
בדף שיחה זה אשמח להיות לאחיעזר ואחיסמך לכל המעוניין ובכל נושא שהוא.

למען הסדר הטוב, כיתבו רק בתחתית הדף או לחצו כאן לנושא חדש.

ארכיון דף השיחה שלי
גודל דף זה 40.81 קילובייט

כיתוב תמונה


דפי ארכיון:

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6


המייל בדף המשתמש שלך

תוכל להשתמש בתבנית החדשה. אגב בדף שיחתו של משתמש מסויים, היו פרטים אישיים. למעשה, בויקיפדיה ידוע שאסור לפרסם פרטים אישיים, בפרט של מישהו אחר, וכמובן שכך גם ראוי לנהוג אצלינו. מכיוון שעכשיו אין כל תועלת בפרסום הטלפונים והמילים של הרבנים, מחקתי את הדף ושחזרתי את הגרסא האחרונה בלבד. לא היה לי כוח לחפש את הגרסא שבה היו הפרטים. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 00:17, 1 בדצמבר 2011 (UTC)

אך היה ניתן לבקש מאותו משתמש, למחוק בעצמו את הפרטים האישיים שכתב.--יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 02:17, 1 בדצמבר 2011 (UTC)
אין כאן כל טרוניה כלפי אותו משתמש, שלא עבר על שום כלל כתוב. בסך הכול ניסיתי להסביר את פעולתי (מחיקת הדף ושחזורו). היה רגוע 28 יקר. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 03:46, 1 בדצמבר 2011 (UTC)
בינתיים אני לא מקבל ספאמים לכתובת הזו. לגבי הפרטיים האישיים. אם המשתמש עצמו פרסם זאת - אין בכך כל בעיה ואם משתמש אחר פרסם - יש להזהיר את המפרסם באזהרה חמורה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' בכסלו ה'תשע"ב 10:12, 2 בדצמבר 2011 (UTC)
אני מקווה ש28 לא עוקב אחרי דף השיחה הזה. הוא בסך הכול פרסם מספרי טלפון של הוועד הרוחני של חב"דפדיה לבקשתי, ובכך גרם לנו להתקדם צעד אחד קדימה, כל הכבוד לו. בכל זאת חשבתי שמן הראוי להסתיר את הטלפונים. בכל אופן הצלחה לכולם. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 17:19, 2 בדצמבר 2011 (UTC)
אני לא חושב שזו בעיה. בערך חב"ד אינפו וכן באתר "חב"ד בישראל" מתנוססים שמות חברי הוועדה ואת המספר שלהם, ממש לא קשה להשיג. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ז' בכסלו ה'תשע"ב 19:18, 3 בדצמבר 2011 (UTC)

עיטור החב"דפד העסוק

עיטור זה ניתן למשתמש שעל אף שהוא מאוד עסוק, הוא מבקר בחב"דפדיה עקב החשיבות הרבה שהוא מקדיש לה!

שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 19:44, 7 בדצמבר 2011 (UTC)

תודה. מעניין מי לחש לך שהנני עסוק.. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ב בכסלו ה'תשע"ב 16:48, 8 בדצמבר 2011 (UTC)
מקורות חסויים.. למה מחקת את התבנית המייל בדף המשתמש? שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 19:37, 12 בדצמבר 2011 (UTC)
מהנחה שישנם משתמשים שמעתיקים את כתובת הדוא"ל כדי לשלוח. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ב באדר ה'תשע"ב 10:20, 6 במרץ 2012 (IST)

שמואל לייב פאריטשער

מצטער אבל בשמואל לייב לוין הוא לא שמואל לייב מפריטש, בדיוק כמו שבצלאל ווילשאנסקי לא נקרא בצלאל מן העיר חרסון אלא צאלקע חרסונער, פשוט כך הוא מכונה, כמו זלמן זזמר וכו', כי אם כך אפשר גם לכתוב שמואל אריה מן העירה פאריצ... מה שכן אפשר לשנות הכתיב לעברית מודרנית, כשמואל לייב פַּריצֶ'ר והדומה פרידבערג - שיחה 00:21, 13 בדצמבר 2011 (UTC)

צודק. מה שגרם לעברת הוא הצורך להבהיר את המשמעות. תיקנתי כהערתך והוספתי הבהרה. לדעתי כך ראוי לעשות בכולם. מה דעתך? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ז בכסלו ה'תשע"ב 08:01, 13 בדצמבר 2011 (UTC)
אכן, ידידינו הרב חיים לדעתי כך צריך לעשות, ואגב כאן המקום להציע לבנות סוג של שו"ע (בו נגדיר את כללי הכתיבה בחב"ד פדיה) מה אתה אומר? כלל ראשון: שמות כותבים בכתיב עברי ובאם יש כינוי תרגומו לעברית כתובה מצויה.. (בניקוד במידת הצורך וללא אותיות ניקוד "אידישיות"), מה דעתך? אגב הרבה זמן לא שמענו ממנו... פרידבערג - שיחה 18:57, 13 בדצמבר 2011 (UTC)
ראה חב"דפדיה:מדיניות חב"דפדיה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ט בכסלו ה'תשע"ב 09:33, 15 בדצמבר 2011 (UTC)

פורטל בית רבי

בפורטל בית רבי בחלק של האדמו"ר האמצעי מופיעה פעמיים אותה אחת. שרה (השני') בתו, פעם אחת תחת השם שרה ופעם שני' תחת השם (המלא) חנה חיה שרה. לכאו' צריך למחוק את שרה לבד, (כבר יש ערך שרה לבד, זו שנפטרה). פרידבערג - שיחה 18:44, 24 בינואר 2012 (UTC)

מדובר בשני נשים שונות, חנה חיה שרה נקראה, כפי שכתוב בערך, על שם אחותה שנפטרה בצעירותה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בשבט ה'תשע"ב, למניינם 03:21, 25 בינואר 2012 (UTC)
לא הובנתי, בסוף כל ערך מ"בית רבי" יש באקס בית רבי, תחת הרבי האמצעי יש ג' פעמים השם: שרה, שרה וחנה חי' שרה. שרה הא' נפטרה בנעורי' שרה הב' וחנה חיה שרה (הג') זה אותה אחת. וכנראה מכיון שייצרו דף הפני' משרה הב' לחנה חיה שרה, מופיע בבאקס פעמיים השם שרה ועוד פעם א' השם חי' חנה שרה. הפעם אני מקווה שהובנתי. פרידבערג - שיחה 23:36, 25 בינואר 2012 (UTC)
ייש"כ גדול על שימת לב הדקה. תיקנתי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בשבט ה'תשע"ב 07:50, 26 בינואר 2012 (UTC)

תקלה

הפתגם היומי מלוח היום יום המופיע בעמוד הראשי, שייך לא' טבת במקום לא' שבט, לטיפולך. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 22:27, 25 בינואר 2012 (UTC)

טופל מיידית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' בשבט ה'תשע"ב 13:18, 29 בינואר 2012 (UTC)

תיקונים

שלום רב

אני תיקנתי בערך של האדמו"ר שבג' תמוז הוא נפטר.

למה אתם כותבים ומסלפים "נתכסה הרבי מעינינו" ואפילו אם אתם מאמינים שהאדמו"ר עדיין חי לפחות תכתבו בארוכה את הטקסים והאירועים שהיו אז. הרי לא תכחישו שרבבות חסידי חב"ד השתתפו ב"התכסות" הזאת. אז למה אתם מעלימים את זה לגמרי?

ועוד, בערך של הרב יצחק סולובייציק תיקנתי שהרב הגיב בזלזול, שהרבי אומר על עצמו שהוא המשיח. אתם יכולים לזלזל בזלזול של הרב הנ"ל, אבל אל תסלפו את האמת, ותשימו אור לחושך וחושך לאור. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

א. האם אתה טוען שגם לאחר ג' תמוז ניתן לראות את הרבי?! בערך חסרים הרבה פרטים, בין היתר גם השתלשלות האירועים מאותה תקופה. ב. ההוספה שלך לגבי הזלזול צריכה מקור אמין. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' בשבט ה'תשע"ב 13:46, 29 בינואר 2012 (UTC)
אתה מנסה גם לסלף מה שאני אומר? לדידי הרבי נפטר בג' תמוז. אבל אני טוען שאפילו לדעת אלו שחושבים שהוא לא נפטר, אז צריך לפחות לתאר את מה שהיה אז, ולא לכתוב רק שלושה מילים "נתכסה הרבי מעינינו". -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
לאט לך. סך הכל זה ניסיון להבין אותך ולהגיע להסמכה. היה כתוב בערך שהרבי התכסה מעינינו ואתה מחקת זאת. עכשיו אני שואל אותך: האם לדעתך זה לא נכון (שלכן מחקת זאת)? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' בשבט ה'תשע"ב 14:42, 29 בינואר 2012 (UTC)
ברור שלדעתי זה לא נכון. לדעתי הוא נפטר ולא שהוא התכסה מעינינו. תאמר לי, על אדמו"ר הריי"ץ או הרש"ב או האדמו"ר הזקן אתה גם תכתוב "התכסה מעינינו" או תכתוב "נפטר"? -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
תינוק ומשחית ולא זקוק למענה. פרידבערג - שיחה 21:48, 29 בינואר 2012 (UTC)
על מי אתה כותב תינוק ומשחית? מה שרבותיך לא קראו במשך כל ימי חייהם, אני כבר שניתי ושלשתי. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
בעוד שעל אדמו"ר הריי"צ והרש"ב המונח "נפטר" עולה יפה, הרי שאצל הרבי הוא בעייתי ולא כל כך מסתדר עם כמה טקסטים יהודיים ולכן ישנה עדיפות לניסוח הפחות בעייתי ושעובדתית אין עליו חולק. אגב, אנונימי, האם הינך מכיר את פרידבערג, את רבותיו ואת היקף ידיעותיהם? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' בשבט ה'תשע"ב 07:58, 30 בינואר 2012 (UTC)

מה ענינה של מתקפת הזבל?

מפריע לראות את השינויים האחרונים... אתה לא יכול לחסום להם את הI.P? פרידבערג - שיחה 22:26, 1 בפברואר 2012 (UTC)

הנושא בטיפול אצל איש הטכני של האתר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט' בשבט ה'תשע"ב 08:20, 2 בפברואר 2012 (UTC)
לדעתי עלינו לחסום בתקופה זו אין האפשרות להירשם לאתר, בעקבות שמות המשתמש המרובים של הטרול. אם אין אפשרות טכנית, נעשה זאת ידנית. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד בשבט ה'תשע"ב, למניינם 09:09, 7 בפברואר 2012 (UTC)
הנושא אמור להיות מטופל היום. איך אפשר ידנית לחסום אפשרות הרשמה? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד בשבט ה'תשע"ב 10:13, 7 בפברואר 2012 (UTC)
הכוונה היא לחסום את כל ה"משתמש"ים החדשים שירשמו עד להפסקת המתקפה, לצמיתות. ואנא שים לב למה שביקשתי בדף שיחתו של שיע ק (אודות מחיקת תקציר העריכה האוטומטי) שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד בשבט ה'תשע"ב, למניינם 12:38, 7 בפברואר 2012 (UTC)
ההתקפה היא, ככל הנראה, אוטומטית, ובמילא החסימות לא יבטלו אותם, אלא הצוות הטכני של האתר שכבר מודע לבעיה ומטפל. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד בשבט ה'תשע"ב 14:40, 7 בפברואר 2012 (UTC)
הרשמת משתמשים לא יכולה להיות בצורה אוטומטית מכיוון שיש קוד שצריכים להזין, ומסיבה זו אכן ההשחתה נעשית בשני שלבים: שלב ראשון הרשמה סיטונאית הנעשית ידנית, והשלב השני השחתה אוטומטית באתרינו ובאתרים נוספים (כמו ויקישיבה). שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד בשבט ה'תשע"ב, למניינם 14:44, 7 בפברואר 2012 (UTC)
מאין לך שההרשמה היא ידנית? זה לא אמור להיות בעיה גדולה להתגבר על התרגיל, צריך רק רצון לבנות תוכנה שתעשה זאת ותו לא. לדעתי הכל אוטומטי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד בשבט ה'תשע"ב 16:59, 7 בפברואר 2012 (UTC)
גם להערכתי, ידוע שיש תוכנות עקיפה לזה. --שיע 18:36, 7 בפברואר 2012 (UTC)
עדכון: בעקבות דיון באולם הדיונים, הוחלט להסיר זמנית את מיוחד:שינויים אחרונים מתיבת הכלים. תודה לכל המשתתפים. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט בשבט ה'תשע"ב, למניינם 19:55, 12 בפברואר 2012 (UTC)
שלום. אני חוזר ומבקש למחוק את תקציר העריכה האוטומטי כשמוחקים ערך. זה לא קשה. התקציר העריכה הזה מושחר אוטומטי, וצריך רק ללחוץ על כפתור ה"BAC" שנייה לפני שלוחצים על לחצן המחיקה. כמו כן כמו שהוסבר כמה פעמים, משתמשים כאלו פועלים תחת כתובות פרקוסי וכדאי מאוד לחסום לצמיתות. תודה מראש שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י' באדר ה'תשע"ב, למניינם 04:38, 4 במרץ 2012 (IST)
עבורי זו בקשה ראשונה וכן, כדי לענות לבקשתך, אצטרך שתסביר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י' באדר ה'תשע"ב 19:27, 4 במרץ 2012 (IST)
כתבתי לך במעלה פסקה זו: " ואנא שים לב למה שביקשתי בדף שיחתו של שיע ק (אודות מחיקת תקציר העריכה האוטומטי)". אתה מוזמן להציץ בכל השיחה שם. גם באולם הדיונים הוסבר בארוכה מהותן של המשחיתים וכתובות הפרקוסי. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י' באדר ה'תשע"ב, למניינם 20:01, 4 במרץ 2012 (IST)
פתחתי דיון על כך באולם דיונים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"א באדר ה'תשע"ב 09:24, 5 במרץ 2012 (IST)

ברכות

ברכות לעיצוב החדש.

א. מדוע דף ה'שינויים אחרונים' נעלם מתיבה? מקשה על התיפקוד.

ב. יש רוחח ריק בעמ' הראשי, לא כ"כ אסתטתי.

הצלחה! ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים 13:01, 21 בפברואר 2012 (IST)

תודה. א. ראה חב"דפדיה:אולם דיונים#מתקפת השחתות ודעתי שם. מעניין, אגב, מה דעתך. ב. זה בעקבות הגדלת האייקונים וגם זה לדעתי אכן גדול מידי, אם כי לפעמים ה"היום יום" יהיה גדול יותר ויהיה מלא יותר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח בשבט ה'תשע"ב 13:06, 21 בפברואר 2012 (IST)

בעניין שליט"א

תוכל להמשיך ולענות לי (בדף השיחה של הדף הראשי)? פסח כשר ושמח מנחם משה פלאם (משתמש:פשוט) שיחה י"ד בניסן ה'תשע"ב 05:56, 6 באפריל 2012 (IDT)

עניתי. מפני טרדות החג נצבר ממני לענות עד עתה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ט בניסן ה'תשע"ב 11:34, 11 באפריל 2012 (IDT)

תמונות מחב"דפדיה

רציתי לשאול האם מותר לעשות שימוש בתמונות של חב"דפדיה ? ר'ובן - שיחה 13:01, 16 באפריל 2012 (IDT)

באופן כללי, כן, לאחר ציון קרדיט לחב"דפדיה. באופן פרטי, כדאי לשאול על כל תמונה ומקום הפרסום. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"ב 15:25, 16 באפריל 2012 (IDT)
רציתי להעלות תמונות מהערך הרגוטשובער. ר'ובן - שיחה 15:40, 16 באפריל 2012 (IDT)
איזה תמונה ולאן? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"ב 15:43, 16 באפריל 2012 (IDT)
סליחה שלא הייתי ברור.. תמונת תואר פניו הראשונה ותמונת הלוויתו לויקיפדיה. ר'ובן - שיחה 15:45, 16 באפריל 2012 (IDT)
אין בעיה, רק ציין לינק לתמונה בחב"דפדיה וציין את מקורה. כמו"כ השתמש ב"שימוש הוגן" ותו לא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"ב 15:47, 16 באפריל 2012 (IDT)
א'- גם מקור וגם לינק? וא"כ היכן [בדף השיחה או בהערת שולים]? ומהו שימוש הוגן??ר'ובן - שיחה 15:49, 16 באפריל 2012 (IDT)
יש מקום לשניהם. בכל אופן, דין קדימה ללינק. שימוש הוגן אומר שהקובץ מותר לשימוש רק בערך או שניים העוסקים ישירות בנשוא התמונה. עיין בוויקיפדיה בהרחבה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בניסן ה'תשע"ב 11:17, 17 באפריל 2012 (IDT)

ערך מומלץ

הצעתי בדף שיחה:משה פיינשטיין להפוך את הערך למומלץ, מה דעתך??? ר'ובן - שיחה 16:57, 16 באפריל 2012 (IDT)

אכן, ערך מלא וגדוש.. אך יש לעבור עליו בעיון. לצערי, אין לי כרגע זמן לזה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בניסן ה'תשע"ב 11:19, 17 באפריל 2012 (IDT)

הסרת התאריך

הסרתי משום שהוא מופיע כבר בפסקת הפתיח וזה סתם כפילות. ר'ובן - שיחה 18:05, 17 באפריל 2012 (IDT)

כל הפתיח הוא כפילות.. בפתיח מרוכזים פרטי מידע חיוניים ובקורות חיים מפרטים הכל, כולל הנכתב בפתיח. בדיוק כפי תמחוק את תאריך הפטירה בסיבת ההופעה בפתיח. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ו בניסן ה'תשע"ב 12:49, 18 באפריל 2012 (IDT)

טעות בעמוד הראשי

ציינתי בדף השיחה של העמוד הראשי כי יש טעות בתאריך של הרצח בכפר חב"ד, אם תוכל לתקנו--שמואליק - שיחה 13:17, 22 באפריל 2012 (IDT)

תוכל לתקן זאת בעצמך בדף חב"דפדיה:השבוע בימי חב"ד. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ל' בניסן ה'תשע"ב 17:02, 22 באפריל 2012 (IDT)

לחצתי על הקישור והגעתי לדף שלא קיים...--שמואליק - שיחה 17:07, 22 באפריל 2012 (IDT)

סליחה. תבנית:השבוע בימי חב"ד. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ל' בניסן ה'תשע"ב 17:09, 22 באפריל 2012 (IDT)

הפעם טעות בפתגם היומי, חשבתי לתקן כנ"ל וגיליתי שאין הרשאה...--שמואליק - שיחה 04:57, 23 באפריל 2012 (IDT)

אכן צריך בעל הרשאה שישנה בתבנית:היום יום מניסן לאייר. למה למצוא יום בחודש הוא יודע לבד ואת החודש לא? זה סתם מסרבל... חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"ב = אעשה לו עזר כנגדו. אעשה - לקב"ה, לו - צדיק, עזר - בינוני, כנגדו - רשע. א' באייר ה'תשע"ב.
עדכנתי והסרתי את ההגנה ממשתמשים רשומים. התגית מגדירה חודש בתוספת האותה בי"ת (באייר, לדוגמא) ותבניות היום יום הם ללא בי"ת. אם מישהו יצור הפניות לכל ההיום יום של השנה, לא נצטרך לעדכן כל חודש. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באייר ה'תשע"ב 10:36, 23 באפריל 2012 (IDT)

אני חייב להודות שלא בדיוק הבנתי מה צריך לעשות, אם אין מישהו אחר שיעשה זאת אני מוכן, אם רק תסביר לי בדיוק איך ומה--שמואליק - שיחה 20:29, 23 באפריל 2012 (IDT)

תבניות היום יום

כרגע ה'היומיומים' מכונים, לדוגמא, תבנית:היום יום/א' אייר. כדי שזה יהיה אוטומטי יש צורך ליצור הפניות לתבנית:היום יום/א' באייר. שים לב לבי"ת שהתווספה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' באייר ה'תשע"ב 09:55, 24 באפריל 2012 (IDT)
ישנה הרשאה מיוחדת למפעילי מערכת לעשות העברת דפים, מה שיוצר דף הפניה באופן אוטומטי ומקל באופן משמעותי את העבודה. חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"ב = אעשה לו עזר כנגדו. אעשה - לקב"ה, לו - צדיק, עזר - בינוני, כנגדו - רשע. ב' באייר ה'תשע"ב.
השאלה היא האם אכן נכון להעביר את שמותם; מבחינה טכנית ומבחינה תוכנית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' באייר ה'תשע"ב 19:44, 24 באפריל 2012 (IDT)
מקווה שלא עשיתי יותר מדי טעויות. מה לעשות עם אדר של שנה פשוטה?-- שמואליק - ה' באייר ה'תשע"ב. »יחי מלכנו!« 02:30, 27 באפריל 2012 (IDT)
ייש"כ רב, שמואליק. עבודה מושקעת. כמה שעברתי לא מצאתי טעויות, אך נראה שה"משתנה" מגדיר את חודש סיוון עם שתי ווי"ם, כך שיש ליצור הפניות נוספות, כמו"כ חודש אב מכונה ללא "מנחם". לגבי האדרים, נראה שאיך שעשית זה בסדר, מקסימום נראה באדר איך הוא מגיב. בשנה פשוטה נוסיף באופן ידני גם את ההיום יום של אדר ב'. תודה רבה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' באייר ה'תשע"ב 13:58, 27 באפריל 2012 (IDT)
טעות נוספת: בחודש אדר ב', הפנית להפניה.. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' באייר ה'תשע"ב 14:16, 27 באפריל 2012 (IDT)
א. אכן הסתפקתי בחודשים הנ"ל, ואף בחודש חשוון הסתפקתי, ע"כ החלטתי להסתמך על התבניות הקיימות, אתקן זאת בהקדם. ב. לא שמתי לב היכן הפניתי להפנייה? -- שמואליק - ה' באייר ה'תשע"ב. »יחי מלכנו!«. 22:04, 27 באפריל 2012 (IDT)
א. התבניות נכתבו בכתיב חסר כבמקור ובעברית תיקנית, כשאין ניקוד, כותבים בכתיב מלא. ב. לדוגמא: תבנית:היום יום/א' באדר א' מפנה לעצמה במקום להפנות לתבנית:היום יום/א' אדר א'. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' באייר ה'תשע"ב 23:01, 28 באפריל 2012 (IDT)

ויקיפדיה העברית

ישנו עיקרון לא לקשר לויקיפדיה? Shneor - שיחה 21:26, 22 באפריל 2012 (IDT)

ישנו עקרון להמעיט בקישורים מיותרים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ל' בניסן ה'תשע"ב 23:53, 22 באפריל 2012 (IDT)

בקשר לחב"ד רמת שלמה

לעורך הנכבד

האם הספקת כבר לברר את האמת ורק האמת על ערך זה? או שמא יש סיבה מיוחדת שערך זה ישאר מסולף מעוות וכו' בלשון המעטה? --77.126.72.112 18:10, 25 באפריל 2012 (IDT)

הערך הזה מעניין אותי כמו השלג שירד לפני שתי אשתקדים במרכז הארץ. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ג' באייר ה'תשע"ב 20:30, 25 באפריל 2012 (IDT)

מעניין מאוד שבערך שמעניין אותך כשלג אתה מבצע חסימת עריכה ומונע מהמשתמשים לקבל ערכים נכונים וכו????--77.126.72.112 08:47, 27 באפריל 2012 (IDT)

אם כבר מדברים אז נא לדייק: מעניין אותי כשלג של לפני שנתיים במרכז הארץ, שלא ירד. אני מבצע חסימה כשיש מלחמת עריכה. דף השיחה פתוח לדיון ואתם יכולים להתגושש שם עד שתצאו מאפכם. כשתגיעו להסכמה הדדית, נעדכן את הערך בהתאם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' באייר ה'תשע"ב 13:42, 27 באפריל 2012 (IDT)

נניח שהבנתי--77.126.72.112 12:46, 1 במאי 2012 (IDT)

פסיק

תפתח כל ספר ותראה שהפסיק מופיע פעמים רבות לפני "ו", סימן הפסיק נועד בעיקר להציב הפסקה קלה בשטף הקריאה, ולכן במקרה דנן נראה לי שהוא צריך להיות שם... -- שמואליק - »יחי מלכנו!« - יום שני כ"ט אייר ה'תשע"ב, 05:14pm.

אבל גם תראה שרוב הפעמים אין פסיק לפני הוא"ו, כיוון שרוב המשפטים המפוסקים הם משפטי-כלל, להבדיל ממשפטי-תמורה. בכל מקרה בנדוננו מדובר במשפט כולל, וכדי להבדילו ממשפט תמורה, אין לשים פסיק לפני ו' החיבור שבו (המשפט האחרון הוא דוגמא למשפט תמורה, בו יש להניח פסיק לפני ו' החיבור). --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בסיוון ה'תשע"ב 00:22, 22 במאי 2012 (IDT)
בדיקה מעמיקה יותר גילתה לי שיש לבדוק מרכיבי-משפט נוספים, אותם יש לקחת בחשבון. בכל זאת, הכלל המובא לעיל הוא תדיר יותר בכללי פיסוק ועל היוצא מן הכלל להוכיח את צדקתו. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בסיוון ה'תשע"ב 00:29, 22 במאי 2012 (IDT)
אך בכל זאת אני חושב, שיותר חשוב מאשר שיהי' מדויק ע"פ כללי הדיקדוק המעודכנים של האקדמיה ללשון, חשוב שיהי' נוח לקריאה שוטפת. -- שמואליק - »יחי מלכנו!« - יום שני כ"ט אייר ה'תשע"ב, 05:40pm.
א. הכללים דלעיל היו נהוגים אצל גדולי ישראל, מהראשונים ועד האחרונים. עיין קצת בהיסטוריה השפה העברית ותראה שכללי הניקוד נלקחו מהגרמנית ואח"כ עדכנו אותה בהתאם למסורה. לא ההיפך. ב. כל אחד והנוחות שלו. לי, מראה ריבוי הפסיקים שלא במקום, מפריע לקריאה. ג. ועיקר: חב"דפדיה מיועדת עבור דוברי השפה המעודכנת ועלינו להתאים עצמנו לשפתם וכו'. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בסיוון ה'תשע"ב 00:45, 22 במאי 2012 (IDT)
ודווקא לפי הכללים החדשים/ישנים יותר נראה להכניס את הפסיק הנ"ל, ובנדוננו - כשאני באופן אישי קורא את המשפט הנ"ל בקול, אני מוכרח להניח את הפסיק הלז. -- שמואליק - »יחי מלכנו!« - יום שני כ"ט אייר ה'תשע"ב, 05:49pm.
א. למה? ב. כוונתך שהינך מוכרח לבצע הפסקה בשטף הקריאה, בדיוק מה שעושים כשיש ו' החיבור באמצע משפט. ג. לדעתי בכלל יש צורך לקצר את המשפט הארוך בפתיח ולהסתפק בתאריך פטירה. מה דעתך? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בסיוון ה'תשע"ב 00:55, 22 במאי 2012 (IDT)
א. צודק, אני רואה שלפי הפיסוק הגרמני יש הרבה יותר מקום להכניס פסיק, אך בכ"ז ההנחיה ללכת לפי שטף הדיבור מצדדת לשים פסיק. ב. טוב, לא נתווכח (למרות שלי עדיין נראה הפסיק...). ג. לכאורה נראה לי לפי הכתוב כאן, שיש מקום לכתוב גם את זמן הלידה. -- שמואליק - »יחי מלכנו!« - יום שני כ"ט אייר ה'תשע"ב, 06:11pm.
כוונתי להסיר את גיל הרצח. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בסיוון ה'תשע"ב 12:25, 22 במאי 2012 (IDT)
הבעי' היא שאין תאריך לרצח, אפי' לא שנה. זו הסיבה שהוספתי את הגיל. -- שמואליק - »יחי מלכנו!« - יום שלישי א' סיוון ה'תשע"ב, 05:58am.
אם יש גיל, יש גם שנה.. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בסיוון ה'תשע"ב 13:39, 22 במאי 2012 (IDT)