ב"ה. ב' באלול ה'תשפ"ד

משתמש זה מתחת לגיל 20.

משתמש זה גר בכפר חב"ד שבארץ הקודש.

אשמח אם תכתוב את הידוע לך בערך זה.

הצטרפותי:

הצטרפתי לאחד מעורכי האתר חב"דפדיה, בתאריך ה' שבט תשפ"א, ונכנסתי בשם המשתמש: א ג.

ולאחר כעשרים יום, בכ"ה שבט, נכנסתי מהמשתמש בשם: משתמש. אך מאותו יום לא המשכתי להשתמש איתו.

כיום אני כבר בעריכה ה-400+ שלי.

ערכים שיצרתי

ערכים ששיפרתי:

תולדותיי בחב"דפדיה

1. ב-ה' שבט תשפ"א - נרשמתי.

2. ב-ח' שבט תשפ"א - מלאו לי 10 עריכות.

3. ב-ט' שבט תשפ"א - מלאו לי 20 עריכות.

4. ב-כ"ד שבט תשפ"א - מלאו לי 50 עריכות.

5. ב-כ"ה שבט תשפ"א - מלאו לי 100 עריכות.

6. ב-כ"ו שבט תשפ"א - מלאו לי 150 עריכות.

7. ב-כ"ח שבט תשפ"א - מלאו לי 200 עריכות.

8. ב-ב' אדר תשפ"א - מלאו לי 250 עריכות.

9. ב-ד' אדר תשפ"א - מלאו לי 300 עריכות.

10. ב-י"ב אדר תשפ"א - מלאו לי 350 עריכות.

11. ב-י"ג אדר תשפ"א - מלאו לי 400 עריכות.}}


דבר שלא ידעתם על חב"דפדיה

  • לידיעתכם:

נכון ליום ב' באלול ה'תשפ"ד,

יש בחב"דפדיה 66,526 דפים,

שעברו 721,513 עריכות,

מתוכם 11,082 ערכים.

ישנם 4,576 משתמשים רשומים.

  • הערך האחרון שנוצר בחב"דפדיה הוא-
    • 08:51, 5 בספטמבר 2024היסח הדעת (היסטוריה | עריכה) ‏[26,499 בתים]ז.ר. (שיחה | תרומות) (יצירת דף עם התוכן "היסח הדעת, פירושו להסיח הדעת מזה ולהעסיק את המחשבה בענין אחר ומה טוב באותיות התורה ותפלה, שאם מעט אור דוחה הרבה חשך עאכו"כ הרבה אור. והיסח הדעת אינו מלחמה עם המחשבה לא טובה, כי אם כן לחשוב אודות משהו אחר, אפילו מתיקון<ref>למי שהיה אומר תהילים לפני השינה, כדי ל...") תגית: עריכה חזותית
  • הגרסא הראשונה של הערך אדמו"ר הזקן, שנכתבה ב-כ"ו סיוון תשס"ז, היא:

"אדמו"ר הזקן - רבי שניאור זלמן בורוכוביץ - נולד בח"י אלול בשנת ה'תק"ה לאביו ר' ברוך באזני שבפלך מוהילוב בבלארוס, שהייתה אז תחת שלטון פולין. מייסדה וראשון בשושלת חסידות חב"ד".

הערך ה-1,000 נכתב ב-כ"ד סיוון תשס"ז.

הערך ה-5,000 נכתב ב-כ"ג סיוון תשע"ג.

משתמש זה מאמין שב-ב' באלול ה'תשפ"ד, הרבי מלך המשיח מתגלה.

היום יום של היום ב' באלול ה'תשפ"ד

 
לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי
בני ישראל נקראו ארץ חפץ, שיש בהם כמה חפצים יקרים באהבת ה' יתברך ויראתו ומידות טובות, ואין דבר גילוי המידות הטובות תלוי אלא במעורר. דבר ברור הוא, אשר בכל חלקי האדמה נמצאים מעינות מים חיים, וההבדל הוא רק בקירוב וריחוק, ואם כן הלא הכל תלוי בהחופר וכח סבלנותו ומתינותו. וכיון שהרצון הוא כח עליון הגוזר ומפקד על כל הכוחות, ומכריחם לעשות ולפעול כפי הפקודות שלו, אם כן איפוא עיקר העבודה הוא לעורר את הרצון לפעול ולעשות הן בעצמו הן בזולתו.