33,627
עריכות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 19: | שורה 19: | ||
::::::באמת אין מקום לחילוק כזה. אלא שצריך עדיין לדייק שעיקר הביטוי הוא '''בעיקר''' לגבי הספירות (ויותר במקור האותיות ''אמ"ש'' לעומת ''בגדכפר"ת'', ראה [[ספר יצירה|ס"י]]), ומפני שכוחות הנפש נשתלשלו מהם - היחס של אמות וכפולות שייך '''גם''' לגבי כוחות הנפש. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מ'''ועד''']]''. <small>'''תשע"א''' = '''ביאת משיח'''. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה.</small> י"א בשבט ה'תשע"א. | ::::::באמת אין מקום לחילוק כזה. אלא שצריך עדיין לדייק שעיקר הביטוי הוא '''בעיקר''' לגבי הספירות (ויותר במקור האותיות ''אמ"ש'' לעומת ''בגדכפר"ת'', ראה [[ספר יצירה|ס"י]]), ומפני שכוחות הנפש נשתלשלו מהם - היחס של אמות וכפולות שייך '''גם''' לגבי כוחות הנפש. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מ'''ועד''']]''. <small>'''תשע"א''' = '''ביאת משיח'''. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה.</small> י"א בשבט ה'תשע"א. | ||
:::{{בלבול}} כעת שמתי לב שבמפורש מוזכר '''אמות''' לגבי כוחות הנפש (בפרק ג' ממש). אני חוזר בי מכל הדיוקים הקודמים, כנראה שאמות וכפולות ששייך במקור לגבי האותיות - שייך באופן מושאל גם לספירות וגם לכוחות הנפש. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מדרש]]''. <small>'''תשע"א''' = '''ביאת משיח'''. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה.</small> י"ב בשבט ה'תשע"א. | :::{{בלבול}} כעת שמתי לב שבמפורש מוזכר '''אמות''' לגבי כוחות הנפש (בפרק ג' ממש). אני חוזר בי מכל הדיוקים הקודמים, כנראה שאמות וכפולות ששייך במקור לגבי האותיות - שייך באופן מושאל גם לספירות וגם לכוחות הנפש. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מדרש]]''. <small>'''תשע"א''' = '''ביאת משיח'''. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה.</small> י"ב בשבט ה'תשע"א. | ||
::::שכוייאח. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], י"ב בשבט ה'תשע"א 19:58, 17 בינואר 2011 (UTC) |