שיחה:פסק הדין שהרבי הוא מלך המשיח: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 31: שורה 31:
:::יש לי גם עיניים וגם אוזנים{{הערת שוליים|ישנן דיעות שגם אף וכו'.}} ועדיין איני מבין מה הבעיה ואיזה תבנית הוסיף "חסיד". --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:15, 6 ביוני 2010 (UTC)
:::יש לי גם עיניים וגם אוזנים{{הערת שוליים|ישנן דיעות שגם אף וכו'.}} ועדיין איני מבין מה הבעיה ואיזה תבנית הוסיף "חסיד". --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:15, 6 ביוני 2010 (UTC)
::::אנסה להסביר את כוונת מענדל'ה. לל הכניס הערת שוליים, וכיוון דלא הי' שם תבנית 'הערות שוליים' בתחתית העמ', הופיעה לו הכיתובית האדומה. הוא אץ-רץ להתלונן בדף השיחה, ואדהכי והכי - לפני שהספיק לשמור את תלונתו - הכנסתי אני תבנית. וכששלום הגיע - הוא לא ראה כלל בעי'...---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''
::::אנסה להסביר את כוונת מענדל'ה. לל הכניס הערת שוליים, וכיוון דלא הי' שם תבנית 'הערות שוליים' בתחתית העמ', הופיעה לו הכיתובית האדומה. הוא אץ-רץ להתלונן בדף השיחה, ואדהכי והכי - לפני שהספיק לשמור את תלונתו - הכנסתי אני תבנית. וכששלום הגיע - הוא לא ראה כלל בעי'...---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''
:תודה. עכשיו אני מוודא שאכן יש לי עיניים{{הערת שוליים|עיין בהערה הקודמת.}} --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:23, 6 ביוני 2010 (UTC)
{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}



גרסה מ־20:23, 6 ביוני 2010

ב"ה

באלול ה'תשנ"ח התארגנו מספר רבנים בארה"ק וכתבו פסק דין שתוכנו שהרבי הוא מלך המשיח, וכבר הגיע זמן הגאולה, מאז ועד היום הצטרפו לפס"ד זה למעלה משלוש מאות רבנים מהארץ ומחו"ל, אף מחוגים שאינם נמנים על חסידי חב"ד.

יש לציין כי פסקי דינים שהרבי מלך המשיח נכתבו בגירסאות שונות כבר משנת התשנ"א, לחלק מהם התייחס הרבי בעצמו בשיחת ש"פ משפטים ה'תשנ"ב, ואמר שפסקי דין אלו מזרזים את הגאולה.

בנוסף לכך הרבי עצמו ביקש פעמים רבות מרבנים שיפסקו שכבר הגיע זמן הגאולה.

לאלחנן נא להוסיף את זה לתוך הערך.

הכנסתי את התוכן. הסרתי גם את ההגנה מהערך, כך שכל אחד יכול לערוך אותו. הצלחה! --chabadnik - שיחה 13:06, 2 יולי 2007 (EDT)

תמונה חדשה

מצו"ב קישור לידיעה עם עותק מההדפסה היותר מתקדמת של ה'פסק דין'. אפשר להחליף אץ התמונה ב. לתת אופציה להוריד את הפסק דין (בקישורים)

כרגע אין לי פוטושופ, בהזדמנות אעלה גירסה מחודשת של הפסק דין. את הפסק ניתן להוריד בקישור המובא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:54, 6 ביוני 2010 (UTC)

הערת שוליים

ניסתי להוסיף הערת שוליים אף נתקלתי בחסימה זו ההערה הערת שוליים|לדוגמא: בעת ביקור הרבנים הראשיים י"ג אייר תשמ"ט, מאמר ד"ה אנכי הוי'-ערב שבועות תשמ"ט ועוד.

דרך אגב, עושים קטגוריה שלימה על רבנים שחתמו על הפסק, הרבי עושה שטורעם כ"כ גדול והערך נראה כה עלוב. אם יש סיבה ממשית לחסימה כדאי לעשות אותה רק אחרי שהערך נראה נורמלי. --לל 16:05, 6 ביוני 2010 (UTC)

הוספתי את ההערת שוליים, ואין כל חסימה, וצ"ע. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 16:12, 6 ביוני 2010 (UTC)
כי 'חסיד' הוסיף תבנית, ופלא גדול שאשר עיניים לו לא הבחין בזה. מענדל'ה, 444 - תא דואר
יש לי גם עיניים וגם אוזנים[1] ועדיין איני מבין מה הבעיה ואיזה תבנית הוסיף "חסיד". --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 18:15, 6 ביוני 2010 (UTC)
אנסה להסביר את כוונת מענדל'ה. לל הכניס הערת שוליים, וכיוון דלא הי' שם תבנית 'הערות שוליים' בתחתית העמ', הופיעה לו הכיתובית האדומה. הוא אץ-רץ להתלונן בדף השיחה, ואדהכי והכי - לפני שהספיק לשמור את תלונתו - הכנסתי אני תבנית. וכששלום הגיע - הוא לא ראה כלל בעי'...---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים
תודה. עכשיו אני מוודא שאכן יש לי עיניים[2] --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 18:23, 6 ביוני 2010 (UTC)

הערות שוליים

  1. ישנן דיעות שגם אף וכו'.
  2. עיין בהערה הקודמת.

מה הקשר?

מה הקשר בין דברי הרבי ב'דבר מלכות' לפסק הקיקיוני בו עוסק הערך? מענדל'ה, 444 - תא דואר

הוראה בישראל שכבר הגיע זמן הגאולה, יעמוד מלך מבית דוד.. בחזקת משיח ועד למעמד ומצב דהרי זה משיח בוודאי.

להעיר, שהרבי הוסיף את המילים ועד למעמד ומצב דהרי זה משיח בוודאי למרות שלא היה כתוב בפסק דין שהרבנים הגישו לרבי.

לחביבותא, לענ"ד זה המקום היחיד בו מתבטא הרבי על פעולה מסוימת שראו את פירותיה כיום.

ומה הקשר לפסק הדין הקיקיוני של אקסלרוד-ליפש? מענדל'ה, 444 - תא דואר
השמות זה לא העניין. יש כאן יישום מעשי של דרישת הרבי שרבנים יפסקו ובזה הם פועלים בעולם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:51, 6 ביוני 2010 (UTC)

עוד פסקי דין

אני חושב שהיה פסק נוסף לפני הפסק של נ"א. אם יש למישהו פרטים נוספים אשמח לראות בערך.

אני חושב שיש המון אפיזודות מעניינות עם רבנים שונים שחתמו על הפסק הנוכחי, זה מתאים לכתיבה בערך או שזה שייך לחסדישע פארבריינגען? נא להכניס לקישרים את החוברת 'העובדות שמאחורי הפסק' המתארת את אירועי כ"ח ניסן נ"א, הפסק הדין המובא בערך מנ"א והאירועים שסבבו לו. זה הכתובת: http://chabad.info/images/notimage/45333_he_1.pdf --לל 18:07, 6 ביוני 2010 (UTC)