שיחה:אגרת הקודש - סימן י"א: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏מבוא: פסקה חדשה)
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
 
 
שורה 3: שורה 3:
מה המקור להמבוא?
מה המקור להמבוא?
וגם מה הפי' ערב רב כאן? [[משתמש:Chaimyv|Chaimyv]] - [[שיחת משתמש:Chaimyv|שיחה]], 14:43, ח' באלול, ה'תשפ"ג 14:43, 25 באוגוסט 2023 (UTC)
וגם מה הפי' ערב רב כאן? [[משתמש:Chaimyv|Chaimyv]] - [[שיחת משתמש:Chaimyv|שיחה]], 14:43, ח' באלול, ה'תשפ"ג 14:43, 25 באוגוסט 2023 (UTC)
== קשר הענינים דסי' י"א לסימנים הקודמים ==
כתבת אשר קשר הענינים הוא לסוף אגרת י, לבאר שהמשל שם אינו כפשוטו. דבר זה כמעט אין לו סברא, כי הרי שם אמר אדה"ז מציאות אשר "כל אשר לאיש יתן בעד נפשו" ולא אמר אם כזה צריך להיות או לא. רצוני רק לידע מי חידש דבר זה.
ב"תניא - עם משכיל לאיתן" מובא ביאור אחר בקשר הענינים שמאוד מסתבר, ע"ש.{{משוב}} [[מיוחד:תרומות/192.157.92.88|192.157.92.88]] 20:59, 3 בספטמבר 2024 (IDT)

גרסה אחרונה מ־19:59, 3 בספטמבר 2024

מבוא[עריכת קוד מקור]

מה המקור להמבוא? וגם מה הפי' ערב רב כאן? Chaimyv - שיחה, 14:43, ח' באלול, ה'תשפ"ג 14:43, 25 באוגוסט 2023 (UTC)

קשר הענינים דסי' י"א לסימנים הקודמים[עריכת קוד מקור]

כתבת אשר קשר הענינים הוא לסוף אגרת י, לבאר שהמשל שם אינו כפשוטו. דבר זה כמעט אין לו סברא, כי הרי שם אמר אדה"ז מציאות אשר "כל אשר לאיש יתן בעד נפשו" ולא אמר אם כזה צריך להיות או לא. רצוני רק לידע מי חידש דבר זה. ב"תניא - עם משכיל לאיתן" מובא ביאור אחר בקשר הענינים שמאוד מסתבר, ע"ש. 192.157.92.88 20:59, 3 בספטמבר 2024 (IDT)