←משנתו החינוכית: הגהה
(←משנתו החינוכית: הגהה) |
|||
שורה 29: | שורה 29: | ||
מאפיינת אותו שיטתו היחודית בחינוך, שדוגלת בכך שבחור שעומד בפני ניסיון או אפילו בפני כל פרט בחייו צריך לחשוב "האם מתאים לחסיד לעשות כך? או שמא לא" שיטה זו נסמכת בעיקר על המובא מרבותינו נשיאנו שמינית שבשמינית שבגאוה. | מאפיינת אותו שיטתו היחודית בחינוך, שדוגלת בכך שבחור שעומד בפני ניסיון או אפילו בפני כל פרט בחייו צריך לחשוב "האם מתאים לחסיד לעשות כך? או שמא לא" שיטה זו נסמכת בעיקר על המובא מרבותינו נשיאנו שמינית שבשמינית שבגאוה. | ||
ובהתועדויות שלו הוא משתדל שלא לדבר על נושאים שצריכים להיות מונחים בראש של בחור, | ובהתועדויות שלו הוא משתדל שלא לדבר על נושאים שצריכים להיות מונחים בראש של בחור, אך ורק על נושאים כבדים וקשים יותר שהם אינם מונחים עדיין בראש של הבחור בפשטות. | ||
נודע גם כן בגישתו היחודית על לב הבחור, ובהקשבה שלו לכל בחור ובחור. | נודע גם כן בגישתו היחודית על לב הבחור, ובהקשבה שלו לכל בחור ובחור. |