שיחה:איסר זלמן מלצר: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 13: שורה 13:
--בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בכסלו ה'תשע"א, למניינם 18:56, 23 בנובמבר 2010 (UTC)
--בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בכסלו ה'תשע"א, למניינם 18:56, 23 בנובמבר 2010 (UTC)


== למדת את תורת החסידות ==
== למד את תורת החסידות ==


משום מה נכתב כי הוא למד את תורת החסידות, לכאורה מתוך מסקנה כי כשם שלמד את תורת הקבלה הוא אף למד את תורת החסידות, אך ממכתב הרבי נראה רק שלמד את תורת הקבלה ותו-לא.  
משום מה נכתב כי הוא למד את תורת החסידות, לכאורה מתוך מסקנה כי כשם שלמד את תורת הקבלה הוא אף למד את תורת החסידות, אך ממכתב הרבי נראה רק שלמד את תורת הקבלה ותו-לא.  
ולכן סר ה'חידוש' (תמיהה?) הכיצד הוא למד את תורת החסידות במקום בו התנגדו לזה, בשעה שלכאורה הוא לא עסק בה כלל.
ולכן סר ה'חידוש' (תמיהה?) הכיצד הוא למד את תורת החסידות במקום בו התנגדו לזה, בשעה שלכאורה הוא לא עסק בה כלל.
וההבדל בין חסידות לקבלה ברור למבין, כי בו בשעה שבירושלים דאז לא עסקו בתורת החסידות, בתורת הקבלה עסקו גם עסקו, דוגמת בעמח"ס "לשם שבו ואחלמה" שכל כולו ספר קבלי.
וההבדל בין חסידות לקבלה ברור למבין, כי בו בשעה שבירושלים דאז לא עסקו בתורת החסידות, בתורת הקבלה עסקו גם עסקו, דוגמת בעמח"ס "לשם שבו ואחלמה" שכל כולו ספר קבלי.
48

עריכות