משתמש:חלוקת קונטרסים/ארגז חול: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 6: שורה 6:
<span style="font-size:150%; color:yellow;">{{יישור טקסט|מרכז|{{צבע רקע|אדום|'''כאן אני יכניס כל מיני קישורים שימושיים בשבילי:'''}}}}</span>
<span style="font-size:150%; color:yellow;">{{יישור טקסט|מרכז|{{צבע רקע|אדום|'''כאן אני יכניס כל מיני קישורים שימושיים בשבילי:'''}}}}</span>
===מלך המשיח והמסתעף===
===מלך המשיח והמסתעף===
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=36686 "ללא התואר מלך המשיח - לא אוכל לחתום"]. פעם בקשנו חברי "המטה העולמי להצלת העם והארץ", מרבני הבי"ד דקראון הייטס שיכתבו לציבור מכתב קריאה לפעול בעניני שלימות והצלת ארץ ישראל, ורצינו שעוד רבנים יצטרפו ויחתמו ע"ז ואמרתי להרב מארלאו ע"ה, שאם יהיה כתוב על אד"ש מה"מ התואר מלך המשיח רבנים אחרים לא יחתמו. וע"כ אמר לי: "אם לא יהיה כתוב על אד"ש מלך המשיח, אני לא אוכל לחתום ע"ז!"... צרור סיפורים על המד"א הבלתי נשכח של שכונת קראון הייטס הרה"ח יהודה קלמן מארלו ע"ה לרגל יום הולדתו.
י 'אדר ב התשס"ח (17.03.2008)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=33656 'בשעה טובה' מגיש: ראיון עם הרב ווילשאנסקי]. בהמשך למודעת ההסברה אודות זהותו של מלך המשיח, שפורסמה לפני כשבועיים בשבועון החרדי 'שעה טובה'. מפרסם השבוע העיתון, לרגל י"ט כסלו, ראיון שער עם ראש ישיבת חב"ד בצפת הרה"ג הרב יוסף יצחק ווילשאנסקי. במהלך הראיון שואל המראיין שאלות נוקבות אודות יחס החרדים לפרסום האמונה ברבי כמלך המשיח והרב ווילשאנסקי מבאר את האמונה ב'אופן המתקבל' גם על קהל זה. הראיון המרתק ב'כתבה המלאה'.
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=33656 'בשעה טובה' מגיש: ראיון עם הרב ווילשאנסקי]. בהמשך למודעת ההסברה אודות זהותו של מלך המשיח, שפורסמה לפני כשבועיים בשבועון החרדי 'שעה טובה'. מפרסם השבוע העיתון, לרגל י"ט כסלו, ראיון שער עם ראש ישיבת חב"ד בצפת הרה"ג הרב יוסף יצחק ווילשאנסקי. במהלך הראיון שואל המראיין שאלות נוקבות אודות יחס החרדים לפרסום האמונה ברבי כמלך המשיח והרב ווילשאנסקי מבאר את האמונה ב'אופן המתקבל' גם על קהל זה. הראיון המרתק ב'כתבה המלאה'.
יט כסלו התשס"ח (29.11.2007)
יט כסלו התשס"ח (29.11.2007)
שורה 95: שורה 97:
* [http://old2.ih.chabad.info/forums/theforum_he/files/1_210.jpg תמונה ● אי צייתא לדינא]
* [http://old2.ih.chabad.info/forums/theforum_he/files/1_210.jpg תמונה ● אי צייתא לדינא]
כ תמוז תשנ"ה
כ תמוז תשנ"ה
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=3752 תגובת 'אוצר ספרי ליובאוויטש' לעלילת הדם]. לבקשת רבים, אנו מפרסמים את תגובת 'אוצר ספרי ליובאוויטש', להתקפות החזרות ונשנות, כאילו במהלך המשפט המתנהל כעת נגדם, היה ביטויים של הפך (ח"ו) כבוד הרבי מלך המשיח. לקריאת מכתבו המלא של הרב יעקב רייך, מנהל 'אוצר ספרי ליובאוויטש' הכנסו לכתבה המלאה. 
יד טבת התשס"ד (08.01.2004)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=61127 המסר של חב"ד: "משיח" או "תנועה של מקצוענים"?]. בעיתון המכובד "ניוזוויק" התפרסמה לאחרונה רשימת "50 היהודים המשפיעים בארצות הברית", כאשר את ראש הטבלה תופסת תנועת חב"ד ● אלא שלמרבה הבושה והחרפה, הבחירה הזאת לוותה בדברי כפירה נגד ה' ונגד משיחו, כאשר קרינסקי הוצג כמחליף וממלא מקום של הרבי (הרבי מכונה בכתבה "קודמו בתפקיד" של קרינסקי רח"ל). אם לא די בכך, הרי שהוא הוצג כאחד שהפך את חב"ד מתנועה שהמסר שלה הוא "משיח" לתנועה שייחודיותה הוא במקצוענות והצלחה ● לסיפור המלא. א.י.ש
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=61127 המסר של חב"ד: "משיח" או "תנועה של מקצוענים"?]. בעיתון המכובד "ניוזוויק" התפרסמה לאחרונה רשימת "50 היהודים המשפיעים בארצות הברית", כאשר את ראש הטבלה תופסת תנועת חב"ד ● אלא שלמרבה הבושה והחרפה, הבחירה הזאת לוותה בדברי כפירה נגד ה' ונגד משיחו, כאשר קרינסקי הוצג כמחליף וממלא מקום של הרבי (הרבי מכונה בכתבה "קודמו בתפקיד" של קרינסקי רח"ל). אם לא די בכך, הרי שהוא הוצג כאחד שהפך את חב"ד מתנועה שהמסר שלה הוא "משיח" לתנועה שייחודיותה הוא במקצוענות והצלחה ● לסיפור המלא. א.י.ש
כא ניסן התשע"א (24.04.2011)
כא ניסן התשע"א (24.04.2011)


====אבן הפינה====
====אבן הפינה====
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=8362 מי בעד השלום, ומי נגד?]. לאחר יותר מחודש של ויכוחים וחילוקי דיעות סביב לוח השיש שעל אבן הפינה בכניסה לבית חיינו 770, נראה היה שהיום סוף סוף מגיעה הפרשה לקיצה, כאשר גבאי 770 לקחו את היוזמה לידיהם והזמינו לוח שיש עם הכיתוב המינימלי "אבן הפינה - טו"ב אלול תשמ"ח" נוסח שאינו יכול לעורר חילוקי דיעות של 'אין דעותיהם שוות'. אלא שהם לא תיארו לעצמם את עוצמות השנאה והמחלוקת המנשבות במשרדיהם של הקוראים לעצמם ראשי המל"ח... - המשך הסיפור בכתבה המלאה.
ב טבת התשס"ה (14.12.2004)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=8401 נחצו כל הקווים: קרינסקי משליך נשים לכלא!]. אין גבול לחוצפה ולרוע! שתי נשים נעצרו הבוקר באכזריות וברוטאליות בעקבות הוראתו של המוסר חיים יהודא קרינסקי, והכל תחת מעטה של דאגה כביכול לכבוד הרבי. להזכירכם, מספר העצורים בחודש האחרון ע"י חיים יהודא קרינסקי עומד על 14 (!) ועוד ידו נטויה היל"ת.
ג טבת התשס"ה (15.12.2004)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=8403 שלושה בחורים ושני אברכים עדיין עצורים!]. טליתות קרועות, תפילין מתגלגלות תחת רגליהם של השוטרים, תמימים ואברכים מושלכים באכזריות על הרצפה, וגויים חובטים בהם באכזריות, לראות ולא להאמין! זה לא איזה סרט דמיוני, המחזה הנורא הזה נראה אתמול בבוקר בשעה 11:30 כאשר עוד חמישה (!) אנשים נוספים נעצרו בעקבות הוראתו של המוסר חיים יהודא קרינסקי.
ד טבת התשס"ה (16.12.2004)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=8470 אין גבול לרשע: קרינסקי משליך שלוחים לכלא!]. רוסיה זה כאן, ולמוסר חיים יהודה קרינסקי, כך מסתבר היום, אין שום גבולות. אם חשבנו שבהשלכת נשים לכלא הוא חוצה קו אדום, לאחר שהשליך לכלא 12 בחורים ושני אברכים - התבדינו. היום, בשעה 11 בבוקר הגיע כוח מיוחד של שוטרי משטרת ניו-יורק לביתו של שליח הרבי בפלטבוש, הרב זלמן ליברוב, ועצרו אותו בעקבות תלונה שהגישו קרינסקי ואנשיו על שלטענתם הסית נגדם. מול תאוות השלטון של קרינסקי אין שום גבול. שום דבר לא פסול בעיניו בדרכו לכבוש עוד עמדה בליובאוויטש, בגיבוי כוחות משטרה וחברות שמירה. ועד מתי השלוחים ישתקו? 
ז טבת התשס"ה (19.12.2004)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=8571 קרינסקי: התורה מסיתה לרצח]. לאחר גל המסירות וההלשנות, שהובילו עשרות מאנ"ש לכלא, ובעקבות הביקורת הציבורית שהוטחה נגדו - אימץ אמש קרינסקי את גישת השמאל הישראלי (בה עושה שימוש לאחרונה גם ידידו אריק שרון...), והחל להאשים את תורת ישראל בהסתה לרצח. לא פחות. במכתב ששיגר עורך דינו של קרינסקי לעורכי הדין ששכרו גבאי בית הכנסת, משתמש קרינסקי בדמגוגיה הידועה של השמאל הישראלי, וקובע כי חוברת שהופצה ב-‏770 ובה כונו הוא ואנשיו "מוסרים" והופיעו בה ציטוטים מתוך השולחן ערוך והרמב"ם הממחישים את חומרת מעשה המסירה – מהווה הסתה לרצח. כדרכו למסור ולהלשין על כל דבר לשלטונות, שיגר קרינסקי מיידית את עורכי דינו למשטרה ולתובע הכללי, והגיש תלונה בגין הסתה לרצח.
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=8571 קרינסקי: התורה מסיתה לרצח]. לאחר גל המסירות וההלשנות, שהובילו עשרות מאנ"ש לכלא, ובעקבות הביקורת הציבורית שהוטחה נגדו - אימץ אמש קרינסקי את גישת השמאל הישראלי (בה עושה שימוש לאחרונה גם ידידו אריק שרון...), והחל להאשים את תורת ישראל בהסתה לרצח. לא פחות. במכתב ששיגר עורך דינו של קרינסקי לעורכי הדין ששכרו גבאי בית הכנסת, משתמש קרינסקי בדמגוגיה הידועה של השמאל הישראלי, וקובע כי חוברת שהופצה ב-‏770 ובה כונו הוא ואנשיו "מוסרים" והופיעו בה ציטוטים מתוך השולחן ערוך והרמב"ם הממחישים את חומרת מעשה המסירה – מהווה הסתה לרצח. כדרכו למסור ולהלשין על כל דבר לשלטונות, שיגר קרינסקי מיידית את עורכי דינו למשטרה ולתובע הכללי, והגיש תלונה בגין הסתה לרצח.
יב טבת התשס"ה (24.12.2004)
יב טבת התשס"ה (24.12.2004)
שורה 111: שורה 123:


====משפטי 770====
====משפטי 770====
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=21039 הרבי מנצח בבית המשפט]. היום התקיים דיון משפטי בבית המשפט הפדרלי, בקשר לתביעה שהגישו גורמים שונים בשם אגו"ח והמל"ח נגד גבאי בית הכנסת אודות ניהול בית הכנסת ליובאוויטש שבליובאוויטש, השופט פסק ברור שניהול בית הכנסת נשאר כפי שנוהל במשך עשרות בשנים על-יד הגבאים שנבחרו על-ידי ציבור המתפללים. יש לציין שהשופט התרשם מאוד מהתצהירים שהגישו עורכי הדין שמטעם גבאי בית הכנסת, בהם הובאו עשרות שיחות ומענות קודש של הרבי מלך המשיח בקשר לניהול בית הכנסת.
ד סיון התשס"ו (31.05.2006)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=28815 גבאי 770 הגישו תצהירים לתחילת המשפט]. בהמשך לצו בית המשפט, בו דחה השופט את תביעתם של קרינסקי ושם-טוב להשתלט מיידית על ניהול בית הכנסת ליובאוויטש שבליובאוויטש 770 ומקבל את בקשת הגבאים הנתבעים, לקיים הליך משפטי מסודר ומעמיק, כולל גביית עדויות והגשת מסמכים על אופן ניהול בית הכנסת מאז הקמתו - הגישו הגבאים בימים האחרונים תצהיר המפרט את הנושאים והמסמכים שלגביהם הם מבקשים לדון ולגבות עדיות. להורדת התצהיר בפורמט PDF - לחץ כאן.
כז אייר התשס"ז (15.05.2007)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=29756 הטענה במשפט 770: דברי הרבי אינם רלוונטיים!]. בימים אלו מגישים עורכי הדין את התצהירים לבית המשפט בניו יורק שאמור לפסוק בסוגיית הניהול של בית חיינו - 770. הגבאים - באמצעות עורכי דינם - הגישו בקשה לעורכי הדין של ר' יהודה קרינסקי ור' אברהם שם טוב לקבל את המסמכים שבידיהם בנוגע לשימוש וניהול בית הכנסת, וכן בנוגע למכירה הידועה בה מכר הרבי את 770 בשנת תשמ"ג. בתשובה שהגישו עורכי הדין הם טוענים כי לבקשות אלו אין מקום, כיון שדבריו של הרבי - אינם רלוונטיים רח"ל!  מדהים שגם במשפט הספרים הידוע, היו שטענו כי דבריו של הרבי הריי"צ אינם רלוונטיים בבית המשפט (ולכן הציעו לקנות את הספרים ולא להגיע להכרעת השופטים), אך הרבי זעק בשיחת ש"פ פנחס תשמ"ה כי דעתו ברורה בנושא שזוהי כפירה גמורה. לצפיה בתצהיר בפורמט PDF לחץ כאן. תרגום מדברי עורכי הדין לעברית ושיחתו של הרבי בנושא ב'כתבה המלאה'.
ט תמוז התשס"ז (24.06.2007)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=30947 קרינסקי ושם טוב: דברי הרבי לא רלוונטיים!]. אמש (ד') התקיים דיון נוסף בבית המשפט אודות ניהול בית חיינו - 770. במהלך הדיון (שנדחה מספר פעמים) הועלו שני נושאים: האחד הוא אודות טענתם של ר' יהודה קרינסקי ור' אברהם שם טוב כי דברי הרבי אינם רלוונטיים רח"ל, והשני והיא דיון בניהול אגו"ח, זאת כיון שכהנהלת אגו"ח הם מבקשים לפנות את 770 ולהוציא את ניהול בית הכנסת מידי הגבאים. לצערנו, קיבל השופט - היהודי, מר הרכבי - את טענתם שדברי הרבי לא רלוונטיים ח"ו, אך מאידך הסכים כי ניתן לדון בטענות על השינויים שנעשו בתקנון העמותה של אגו"ח. כל הפרטים בליווי מסמכים ב'כתבה המלאה'.
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=30947 קרינסקי ושם טוב: דברי הרבי לא רלוונטיים!]. אמש (ד') התקיים דיון נוסף בבית המשפט אודות ניהול בית חיינו - 770. במהלך הדיון (שנדחה מספר פעמים) הועלו שני נושאים: האחד הוא אודות טענתם של ר' יהודה קרינסקי ור' אברהם שם טוב כי דברי הרבי אינם רלוונטיים רח"ל, והשני והיא דיון בניהול אגו"ח, זאת כיון שכהנהלת אגו"ח הם מבקשים לפנות את 770 ולהוציא את ניהול בית הכנסת מידי הגבאים. לצערנו, קיבל השופט - היהודי, מר הרכבי - את טענתם שדברי הרבי לא רלוונטיים ח"ו, אך מאידך הסכים כי ניתן לדון בטענות על השינויים שנעשו בתקנון העמותה של אגו"ח. כל הפרטים בליווי מסמכים ב'כתבה המלאה'.
ב אלול התשס"ז (16.08.2007)
ב אלול התשס"ז (16.08.2007)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=35432 בית המשפט לערעורים קיבל את טענות הגבאים]. במהלך השבוע הקודם, ניתן בבית המשפט לערעורים בניו יורק הפסק בערעור המקדים על מספר פרטים מפסק הדין שניתן על ידי השופט איירה הארקווי. שני ענינים מרכזיים עמדו על הפרק בדיון: הורדת סכום הערבות של גבאי בית הכנסת, והוספת הוכחות ותמונות ממעשי הטרור של התובעים המעידים על הכוונה האמיתית בתביעה לפינוי הגבאים. בהשגחה פרטית הפסק במשפט ניתן באותו שבוע בו (בשנת תשמ"ז) אמר הרבי מלך המשיח כי "מובן וגם פשוט שבמקרה שמתעוררת שאלה בענין השייך לבית הכנסת צריכים לפנות לרבני הקהילה ולעשות כהוראתם. ובמילא אין זה מעניני כלל להתערב בענינים השייכים לרבנים". לפועל, פסקו השופטים בשני הענינים האמורים לטובת גבאי בית הכנסת. כל הפרטים והמסמכים שהוגשו לבית המשפט ב'כתבה המלאה'.
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=35432 בית המשפט לערעורים קיבל את טענות הגבאים]. במהלך השבוע הקודם, ניתן בבית המשפט לערעורים בניו יורק הפסק בערעור המקדים על מספר פרטים מפסק הדין שניתן על ידי השופט איירה הארקווי. שני ענינים מרכזיים עמדו על הפרק בדיון: הורדת סכום הערבות של גבאי בית הכנסת, והוספת הוכחות ותמונות ממעשי הטרור של התובעים המעידים על הכוונה האמיתית בתביעה לפינוי הגבאים. בהשגחה פרטית הפסק במשפט ניתן באותו שבוע בו (בשנת תשמ"ז) אמר הרבי מלך המשיח כי "מובן וגם פשוט שבמקרה שמתעוררת שאלה בענין השייך לבית הכנסת צריכים לפנות לרבני הקהילה ולעשות כהוראתם. ובמילא אין זה מעניני כלל להתערב בענינים השייכים לרבנים". לפועל, פסקו השופטים בשני הענינים האמורים לטובת גבאי בית הכנסת. כל הפרטים והמסמכים שהוגשו לבית המשפט ב'כתבה המלאה'.
כז שבט התשס"ח (03.02.2008)
כז שבט התשס"ח (03.02.2008)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=36507 הוגש הערעור בנוגע לניהול בית חיינו]. ביום שישי, לקראת סיום שישים הימים שנתן בית המשפט לעורכי הדין של הגבאים לערער על פסק הדין של השופט הארקווי בנוגע לניהול בית הכנסת ובית המדרש ליובאוויטש שבליובאוויטש, הוגש לבית המשפט לערעורים בניו יורק הערעור בו מבקשים הנתבעים לבטל את פסק הדין של הארקווי. כעת ניתנו לתובעים שלושים יום להגיב על כך, ולאחר מכן ינתנו עשרה ימים נוספים לגבאים להשיב על טענותיהם. ככל הנראה יקח התהליך זמן רב יותר, כיון ששני הצדדים יבקשו מבית המשפט ארכה נוספת. לאחר שיסתיים שלב הגשת המסמכים, יקבע בית המשפט תאריך לשמיעת נאומי הסיכום, ולאחר מכן יתן את פסק הדין. עורכי הדין של הגבאים מצפים לפסיקה שתהפוך את הקערה על פיה ולהחלטה לטובתם, אך הם מציינים כי גם אחר כך עוד ארוכה הדרך לסיום המשפט בפועל, זאת כיון שגם על החלטה זו ניתן לערער לבית המשפט הגבוה לצדק. לצפיה בערעור בפורמט PDF לחץ כאן.
ג 'אדר ב התשס"ח (10.03.2008)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=41250 דיון אחרון - מחכים לדידן נצח]. לפני מי מתדיינים? היום (ג') יום לפני ערב יום הדין, היה היום בו התקיים הדיון בערעור במשפט על הניהול של בית חיינו - 770, כאשר התובעים עומדים בסירובם להתדיין בדין תורה, והצדדים הגיעו להשמיע את סיכומיהם בפני הרכב של ארבעה שופטים. שלב זה הגיע לאחר שלפני כחצי שנה הוגשו כל הניירות של שני הצדדים, ובהם כל דברי קדשו של הרבי מלך המשיח בענין ניהול בית הכנסת, אותם דברים אותם פסל השופט הארקווי מלדון בטענה כי הם "אינם רלוונטיים" עפ"ל ● לסיפור המלא
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=41250 דיון אחרון - מחכים לדידן נצח]. לפני מי מתדיינים? היום (ג') יום לפני ערב יום הדין, היה היום בו התקיים הדיון בערעור במשפט על הניהול של בית חיינו - 770, כאשר התובעים עומדים בסירובם להתדיין בדין תורה, והצדדים הגיעו להשמיע את סיכומיהם בפני הרכב של ארבעה שופטים. שלב זה הגיע לאחר שלפני כחצי שנה הוגשו כל הניירות של שני הצדדים, ובהם כל דברי קדשו של הרבי מלך המשיח בענין ניהול בית הכנסת, אותם דברים אותם פסל השופט הארקווי מלדון בטענה כי הם "אינם רלוונטיים" עפ"ל ● לסיפור המלא
ח תשרי התשס"ט (07.10.2008)
ח תשרי התשס"ט (07.10.2008)
שורה 165: שורה 185:


===קה"ת===
===קה"ת===
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=58 בלעדי: אגרות קודש כ"ק אדמו"ר מה"מ כרך כז]. לרגל יום הבהיר ר"ח כסלו יצא לאור כרך כז מסדרת אגרות קודש של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח. הספר כולל את אגרות השנים תשל"ב-תשל"ג. רובם של המכתבים נדפסו מתוך ארכיון המזכירות שתחת פיקוחו של מנהל המל"ח וחבר המזכירות הרה"ת ר' שלום מענדל שי' סימפסון. ונערך על-ידי חבר מערכת "אוצר החסידים" הרה"ת ר' שלום יעקב שי' חזן, שערך את הכרכים האחרונים של ה'אגרות קודש'. בראש הספר בא מבוא (שנערך על-ידי הרה"ת ר' אסף חנוך שי' פרומר) המתאר את הענינים העקריים של תקופה זו: שנת השבעים של הרבי, וההכנות הרוחניות של הרבי למלחמת יום הכיפורים. בסופו באו מפתח ענינים מפתח פסוקים ומאמרי חז"ל מפתח מוסדות וארגונים ומפתח שמות. הספר יפורסם לראשונה כתשורה לשלוחי הרבי, במוצאי שבת פ' חיי שרה בעת המלוה מלכה של כינום השלוחים העולמי. וימכר ביום ראשון בחנויות הספרים בשכונת קראון הייטס.
כו חשון התשס"ג (01.11.2002)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=1496 ביה"ד הוציא צו האוסר על קניית הספרים]. ביום שלישי כ"ה אייר, הוציא ביה"ד הרבני בתל-אביב, איסור על קניית ספרי ועד להפצת שיחות שנדפסו שלא ברשות על-ידי אנשי קה"ת בארץ הקודש. את ההחלטה הוציא ביה"ד לאחר שהנתבעים התחמקו מלבוא לדין, וממשיכים למכור את הספרים למרות צו המניעה של ביה"ד שהוצא בי"א אייר האוסר עליהם למכור את ספרי לקוטי שיחות, ספר המאמרים מלוקט, ספר השיחות תשמ"ז- תשנ"ב, ועוד. שהדפיסו ללא רשות הועד להפצת שיחות, שלהם שייכים ספרים אלו.   
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=1496 ביה"ד הוציא צו האוסר על קניית הספרים]. ביום שלישי כ"ה אייר, הוציא ביה"ד הרבני בתל-אביב, איסור על קניית ספרי ועד להפצת שיחות שנדפסו שלא ברשות על-ידי אנשי קה"ת בארץ הקודש. את ההחלטה הוציא ביה"ד לאחר שהנתבעים התחמקו מלבוא לדין, וממשיכים למכור את הספרים למרות צו המניעה של ביה"ד שהוצא בי"א אייר האוסר עליהם למכור את ספרי לקוטי שיחות, ספר המאמרים מלוקט, ספר השיחות תשמ"ז- תשנ"ב, ועוד. שהדפיסו ללא רשות הועד להפצת שיחות, שלהם שייכים ספרים אלו.   
כו אייר התשס"ג (27.05.2003)
כו אייר התשס"ג (27.05.2003)
שורה 204: שורה 226:


===מל"ח===
===מל"ח===
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=2937 פסק דין בתביעת המל”ח נגד ישיבת תות”ל]. בלעדי לחב"ד אינפו! היום יצא לאור פסק דין מהשופטת קרולין דמורעסט, בתביעה שהוגשה בשנה שעברה מטעם המרכז לעניני חינוך, נגד מרכז ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש, בקשר לירושת מר ויינשטוק, שהשאיר את כל הונו עבור הישיבה. מר ויינשטוק נפטר בשנת תשמ”ז, ועד פטירתו של הרה”ג הרה”ח הרב שמריהו גורארי’, גיסו של כ”ק אדמו”ר מה”מ, היה הרש”ג מעביר חצי מכספי הירושה לקופתו של הרבי... הסיפור המלא בכתבה המלאה.
יא חשון התשס"ד (06.11.2003)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=57667 המסמכים חושפים: בידי מי הפקיד הרבי את המל"ח?]. בבואנו לכתוב על כינוס השלוחים, עלינו להתעלם משלל המלל והדמגוגיה, ולבדוק את השאלה המהותית היחידה: בידי מי הפקיד הרבי את הכינוס? ● בי"ד סיון תשמ"ח, זימן הרבי לחדרו את הרב חמ"א חדקוב, הרב ניסן מינדל והרב ישראל פיקרסקי, והוא מסר בפניהם את צוואתו הקדושה, לזמן בו "חושך יכסה ארץ". על פי הצוואה, את ניהול המרכז לעניני חינוך הפקיד הרבי בידי: הרב חמ"א חדקוב ע"ה, הרב ניסן מינדל ע"ה ויבדלחט"א הרב שלום מענדל סימפסון ● לסיפור המלא ולצילומי המסמכים
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=57667 המסמכים חושפים: בידי מי הפקיד הרבי את המל"ח?]. בבואנו לכתוב על כינוס השלוחים, עלינו להתעלם משלל המלל והדמגוגיה, ולבדוק את השאלה המהותית היחידה: בידי מי הפקיד הרבי את הכינוס? ● בי"ד סיון תשמ"ח, זימן הרבי לחדרו את הרב חמ"א חדקוב, הרב ניסן מינדל והרב ישראל פיקרסקי, והוא מסר בפניהם את צוואתו הקדושה, לזמן בו "חושך יכסה ארץ". על פי הצוואה, את ניהול המרכז לעניני חינוך הפקיד הרבי בידי: הרב חמ"א חדקוב ע"ה, הרב ניסן מינדל ע"ה ויבדלחט"א הרב שלום מענדל סימפסון ● לסיפור המלא ולצילומי המסמכים
יג חשון התשע"א (21.10.2010)
יג חשון התשע"א (21.10.2010)
שורה 248: שורה 272:


===שבועון כפר חב"ד===
===שבועון כפר חב"ד===
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=28777 הרב גרליצקי שובר שתיקה - כעת העובדות]. למסע הרדיפה וההשמצה נגד רבני המטה העולמי להצלת העם והארץ של עיתון ההסתה כפר חב"ד הצטרף הרב יוסף גרליצקי מתל אביב. אותו מסע שהחל על ידי עיתוני השמאל גרר אליו את החבורה שעמדה מנגד בהתנתקות וכעת משקיעה את כוחותיה בהתנגדות לפעילות ● הראיון כולו דמגוגיה זולה וספק רב אם את הדברים הוא עצמו אמר או שמא הכתיב אותם העורך המחפש נואשות מישהו שיתמוך במאבק שהחל נגד הספר השחור. מאחורי המילים המצטעצעות מסתתרים סילופים וחצאי אמיתויות ומן הראוי להבהיר את הדברים ● דברים שהגיעו למערכת מאת א' הגולשים. 
כה אייר התשס"ז (13.05.2007)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=29920 הרבי: כפר חב"ד אינו "שבועון חסידי חב"ד"]. בעקבות פירסומים שונים לאחרונה, החלטנו לרענן את זכרונם של הגולשים לעובדה כי את השמועה המדהימה על כך שהרבי כינה את העיתון "השופר שלי", לא שמע איש עד לאחר ג' תמוז תשנ"ד, לעומת זאת כאן, במכתב המתפרסם כאן, שנכתב חודשים ספורים קודם כ"ז אדר תשנ"ב, לא רק שלא ראינו את הביטוי הזה, אלא שהרבי אף מחק את התואר "שבועון חסידי חב"ד".   
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=29920 הרבי: כפר חב"ד אינו "שבועון חסידי חב"ד"]. בעקבות פירסומים שונים לאחרונה, החלטנו לרענן את זכרונם של הגולשים לעובדה כי את השמועה המדהימה על כך שהרבי כינה את העיתון "השופר שלי", לא שמע איש עד לאחר ג' תמוז תשנ"ד, לעומת זאת כאן, במכתב המתפרסם כאן, שנכתב חודשים ספורים קודם כ"ז אדר תשנ"ב, לא רק שלא ראינו את הביטוי הזה, אלא שהרבי אף מחק את התואר "שבועון חסידי חב"ד".   
כח שבט התש"ע (12.02.2010)
כח שבט התש"ע (12.02.2010)
שורה 378: שורה 404:
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=25626 למה מתעלמים מ"כינוס האחדות"?]. לאחר הטרגדיות הנוראיות שחווינו בחודשים האחרונים, החליטו כמה עסקני חב"ד לארגן כינוס התעוררות ואחדות, בו יהיו שותפים אמיתיים כל חסידי חב"ד, על מגוון דיעותיהם השונות, הן אלו המכונים "משיחיסטים", והן אלו המכונים "אנטי-משיחיסטים". כינוס שיבטא אחדות אמיתית, לפחות בפן החיצוני. אלא שלצערנו העמוק, עסקנים אלו פספסו את הנקודה ● מאמר ארוך בנושא ב'כתבה המלאה.
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=25626 למה מתעלמים מ"כינוס האחדות"?]. לאחר הטרגדיות הנוראיות שחווינו בחודשים האחרונים, החליטו כמה עסקני חב"ד לארגן כינוס התעוררות ואחדות, בו יהיו שותפים אמיתיים כל חסידי חב"ד, על מגוון דיעותיהם השונות, הן אלו המכונים "משיחיסטים", והן אלו המכונים "אנטי-משיחיסטים". כינוס שיבטא אחדות אמיתית, לפחות בפן החיצוני. אלא שלצערנו העמוק, עסקנים אלו פספסו את הנקודה ● מאמר ארוך בנושא ב'כתבה המלאה.
יד טבת התשס"ז (04.01.2007)
יד טבת התשס"ז (04.01.2007)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=34708 ספר חדש - זיופים ישנים ● תחקיר]. לפני כחודש יצא לאור ספר מרתק בשם "ה' טבת - דידן נצח" מאת הרב משה בוגומילסקי ובו הוא חושף את חלקו בפרשת הספרים הידועה. הספר מספר את כל פרשיית הספרים מהתחלתה, עבור במשפט הארוך וכלה בהשבת הספרים לספריית ליובאוויטש. הספר הינו תרגום של הספר מאנגלית, והוא התקבל בשמחה בין קהל אנ"ש והתמימים. עיקרי הדברים הובאו בעיתון בית משיח. אך דא עקא, שבסוף הספר מופיעים שני נספחים אשר הראשון הינו פרסום פסק הדין נגד דעתו הק' והמפורשת של הרבי מלך המשיח, שגילה דעתו על כך בהתוועדות קודש לאחר המשפט, והשני הינו שיחת קודש של הרבי על משפט הספרים, אשר פורסמה בספר כשהיא רצופה בזיופים מכוונים אשר כל מטרתם הינה הגדלת אישים מסויימים והתרת הנהגות בעיתיות. השיחה האורגינלית לצד הזיופים ב'כתבה המלאה'.
כו טבת התשס"ח (04.01.2008)
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=35810 שיחת השבוע: חי וקיים - גם בגשמיות]. העולם כבר מוכן. אחרת אי אפשר להסביר את זה שבעלון שיחת השבוע האחרון (גליון 1102) במדור "לומדים גאולה" כותב דובר צא"ח מנחם ברוד: לא זו בלבד שמעשיו של משה נצחיים, אלא אף הוא עצמו נצחי וקיים לעד. על כך אמרו חז"ל (סוטה יג,ב): "לא מת משה... מה להלן עומד ומשמש, אף כאן עומד ומשמש". לכאורה מה החידוש בכך, והלוא כל הצדיקים חיים וקיימים במרומים ועולים בעילוי אחר עילוי? אלא החידוש הוא, שכל הצדיקים אכן חיים במציאות הרוחנית הנשמתית, ואילו בעולם הזה הגשמי הם חסרים. לעומתם, משה רבנו חי גם במציאות הגשמית של העולם הזה. וכעת ניתן רק לקוות כי הכותב המוכשר ימשיך בקו זה, ובשבועות הקרובים נזכה לראות את אותם דברים גם על נשיא הדור השביעי - הרבי מלך המשיח, בייחוד לאור העובדה שהרבי ביקש שכל הנושאים יהיו חדורים במשיח וגאולה וכל מה שנותר לנו הוא להתעסק בנושא משיח.
* [http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=35810 שיחת השבוע: חי וקיים - גם בגשמיות]. העולם כבר מוכן. אחרת אי אפשר להסביר את זה שבעלון שיחת השבוע האחרון (גליון 1102) במדור "לומדים גאולה" כותב דובר צא"ח מנחם ברוד: לא זו בלבד שמעשיו של משה נצחיים, אלא אף הוא עצמו נצחי וקיים לעד. על כך אמרו חז"ל (סוטה יג,ב): "לא מת משה... מה להלן עומד ומשמש, אף כאן עומד ומשמש". לכאורה מה החידוש בכך, והלוא כל הצדיקים חיים וקיימים במרומים ועולים בעילוי אחר עילוי? אלא החידוש הוא, שכל הצדיקים אכן חיים במציאות הרוחנית הנשמתית, ואילו בעולם הזה הגשמי הם חסרים. לעומתם, משה רבנו חי גם במציאות הגשמית של העולם הזה. וכעת ניתן רק לקוות כי הכותב המוכשר ימשיך בקו זה, ובשבועות הקרובים נזכה לראות את אותם דברים גם על נשיא הדור השביעי - הרבי מלך המשיח, בייחוד לאור העובדה שהרבי ביקש שכל הנושאים יהיו חדורים במשיח וגאולה וכל מה שנותר לנו הוא להתעסק בנושא משיח.
יב אדר התשס"ח (18.02.2008)
יב אדר התשס"ח (18.02.2008)