שיחה:לימוד התורה: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 7: | שורה 7: | ||
לפי דעתי צריך להיות ערך, ששמו יהיה לימוד תורה, בו יוסבר מה זה לימוד תורה, מה הם חלקי התורה, מצוות לימוד התורה וסגולות לימוד התורה. כל תת נושא אחר אינו זכאי לערך נוסף וצריך ליצור לו הפנייה לערך הראשי וכו'. --[[משתמש:Sh12|שניאור]] 06:45, 28 בינואר 2010 (UTC) | לפי דעתי צריך להיות ערך, ששמו יהיה לימוד תורה, בו יוסבר מה זה לימוד תורה, מה הם חלקי התורה, מצוות לימוד התורה וסגולות לימוד התורה. כל תת נושא אחר אינו זכאי לערך נוסף וצריך ליצור לו הפנייה לערך הראשי וכו'. --[[משתמש:Sh12|שניאור]] 06:45, 28 בינואר 2010 (UTC) | ||
ואולי להכניס שם כחלק מהערך גם "לומדי '''תורה'''" ו"מצוות ה'''תורה'''" [רשימת תרי"ג מצוות עם ביאורי חב"ד והמבצעים] ו"מקיימי מצוות ה'''תורה'''" [ערך לגדולי ישראל] וגאולה ומשיח [שזה כמובן מצוות התורה]. | |||
אבל אם לא הוחלט להכניס שם את כל הנ"ל והסיבה לכך היא מפני ש"תורה" אמור להיות ערך רק לחפצא של תורה - כמתכונתה העכשווי, וכל ענין אחר אמור להיות ערך נפרד. ו"לימוד התורה" שזו היא מצווה נפרדת ומיוחדת כמובן צריך להיות ערך נפרד. --[[משתמש:שלום|שלום]] 07:59, 28 בינואר 2010 (UTC) |
גרסה מ־09:59, 28 בינואר 2010
כפילות ערכים, או הוספת אות מיותרת
האם הערך המרכזי על לימוד התורה אמור להיות זה? כי אם כן הה"א מיותרת. ובנוסף צורת העריכה אינה מתאימה לסוג הערך הזה.--שניאור 03:09, 28 בינואר 2010 (UTC)
ערכתי מעט את הערך. אך כנראה שהוא שייך לקטגוריה תורה צמוד ל"דרך הלימוד" אותו ערכתי בעבר. --שלום 03:34, 28 בינואר 2010 (UTC)
או להעביר את "דרך הלימוד" לכאן, ובערך "תורה" לעשות הפניה לכאן - מה שאולי יותר נכון. --שלום 03:42, 28 בינואר 2010 (UTC)
לפי דעתי צריך להיות ערך, ששמו יהיה לימוד תורה, בו יוסבר מה זה לימוד תורה, מה הם חלקי התורה, מצוות לימוד התורה וסגולות לימוד התורה. כל תת נושא אחר אינו זכאי לערך נוסף וצריך ליצור לו הפנייה לערך הראשי וכו'. --שניאור 06:45, 28 בינואר 2010 (UTC)
ואולי להכניס שם כחלק מהערך גם "לומדי תורה" ו"מצוות התורה" [רשימת תרי"ג מצוות עם ביאורי חב"ד והמבצעים] ו"מקיימי מצוות התורה" [ערך לגדולי ישראל] וגאולה ומשיח [שזה כמובן מצוות התורה].
אבל אם לא הוחלט להכניס שם את כל הנ"ל והסיבה לכך היא מפני ש"תורה" אמור להיות ערך רק לחפצא של תורה - כמתכונתה העכשווי, וכל ענין אחר אמור להיות ערך נפרד. ו"לימוד התורה" שזו היא מצווה נפרדת ומיוחדת כמובן צריך להיות ערך נפרד. --שלום 07:59, 28 בינואר 2010 (UTC)