שיחה:ישראל נחמן לרנר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏שיטת לימוד: פסקה חדשה)
אין תקציר עריכה
שורה 4: שורה 4:


למשל [http://old2.ih.chabad.info/#search=%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%9F+%D7%9C%D7%A8%D7%A0%D7%A8&page=1], ניתן למצוא תמונות יפות יותר.--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 18:23, 5 באפריל 2017 (UTC)
למשל [http://old2.ih.chabad.info/#search=%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%9F+%D7%9C%D7%A8%D7%A0%D7%A8&page=1], ניתן למצוא תמונות יפות יותר.--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 18:23, 5 באפריל 2017 (UTC)
רמי"ם, מלמדים: ר"מ, מלמדים, מנהלי מוסדות וכל משרה חינוכית זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין בערך ("מחנך מסור / שיעוריו נודעים בעמקותם" לא נחשב ייחוד). כמו כן ראשי ישיבות של ישיבות גדולות (היינו זאל) '''ותיקות''' זכאים לערך. - עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים.
עפ"ז, הוא ראוי לערך??? [[משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|תהי צדיק - עולה מאלי']] - [[שיחת משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|שיחה]], 21:31, כ"ז באב, ה'תש"ף 21:31, 17 באוגוסט 2020 (UTC)


== שיטת לימוד ==
== שיטת לימוד ==

גרסה מ־23:31, 17 באוגוסט 2020

הוא אכן "שווה" ערך?

אין תמונה יותר מחובד"ת??

למשל [1], ניתן למצוא תמונות יפות יותר.--37.46.39.231 18:23, 5 באפריל 2017 (UTC)

רמי"ם, מלמדים: ר"מ, מלמדים, מנהלי מוסדות וכל משרה חינוכית זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין בערך ("מחנך מסור / שיעוריו נודעים בעמקותם" לא נחשב ייחוד). כמו כן ראשי ישיבות של ישיבות גדולות (היינו זאל) ותיקות זכאים לערך. - עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. עפ"ז, הוא ראוי לערך??? תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 21:31, כ"ז באב, ה'תש"ף 21:31, 17 באוגוסט 2020 (UTC)

שיטת לימוד

מה הקשר בין קבצי ההסבר שהוציא על ההגדה של הרבי לבין שיטת לימודו?

ובכלל, מהיכן הגיע לחבדפדיה הפסקאות המוזרות והחסרות כל תוכן וסימוכין הללו??? תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 14:05, כ"ד באב, ה'תש"ף 14:05, 14 באוגוסט 2020 (UTC)