תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים ו'-ח': הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 5: שורה 5:
{| style="width: 98%; background-color: transparent; margin: auto; padding: 0; text-align: {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | ימין | right | {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | שמאל | left | center }}| center }};" cellpadding="0" cellspacing="0"
{| style="width: 98%; background-color: transparent; margin: auto; padding: 0; text-align: {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | ימין | right | {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | שמאל | left | center }}| center }};" cellpadding="0" cellspacing="0"
{{#תנאי: {{{תמונה|}}}}}
{{#תנאי: {{{תמונה|}}}}}
כשם שלצורך עבודת ה' יש להכיר את {{מונחון|הכוחות העומדים לרשותנו|הנפש האלוקית וכוחותיה, שהוסברו בחמשת הפרקים הראשונים}}, כך יש להכיר ה"יריב" - הנפש הבהמית וכוחותיה, המנגדים ומפריעים לעבודת ה'.{{ש}}{{ש}}
כשם שלצורך עבודת ה' יש להכיר את הכוחות העומדים לרשותנו (שהוסברו [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים א'-ה'|בחמשת הפרקים הראשונים]]), כך יש להכיר ה"יריב": הנפש הבהמית וכוחותיה - המנגדים ומפריעים לעבודת ה'.{{ש}}{{ש}}
{{יישור טקסט| ימין|
{{יישור טקסט| ימין|
:* [[תניא - פרק ו'|פרק ו']] - מקור הנפש הבהמית ולבושיה.
:* [[תניא - פרק ו'|פרק ו']] - מקור הנפש הבהמית ולבושיה.
שורה 13: שורה 13:
|-
|-
|
|
| [[תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים א-יב|חזרה לעץ]] || || || | [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים א'-י"ב|חזרה למבט הכולל על מהות הבינוני]] ||
| [[תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים א-יב|חזרה לעץ]] || [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים א'-ח'|להסבר הקודם]] || | [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים א'-י"ב|חזרה למבט הכולל על מהות הבינוני]] ||


[[קטגוריה:תבניות ספר התניא]]
[[קטגוריה:תבניות ספר התניא]]

גרסה מ־22:34, 3 במאי 2020

הנפש הבהמית (פרקים ו'-ח')
כשם שלצורך עבודת ה' יש להכיר את הכוחות העומדים לרשותנו (שהוסברו בחמשת הפרקים הראשונים), כך יש להכיר ה"יריב": הנפש הבהמית וכוחותיה - המנגדים ומפריעים לעבודת ה'.

  • פרק ו' - מקור הנפש הבהמית ולבושיה.
  • פרק ז' - פעולת לבושי נפש הבהמית על האדם.
  • פרק ח' - הפירוד מאלוקות שנגרם ע"י עניינים פשוטים.

חזרה לעץ להסבר הקודם חזרה למבט הכולל על מהות הבינוני