שיחה:כתיבה לרבי באמצעות האגרות קודש: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 52: שורה 52:
::::::יישר כח ר' [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי]] שליט"א על העריכה הנאה והמסודרת. [[משתמש:קודש לנשיא הדור!|קודש לנשיא הדור!]] - [[שיחת משתמש:קודש לנשיא הדור!|שיחה]], 01:56, ד' באייר, ה'תש"ף
::::::יישר כח ר' [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי]] שליט"א על העריכה הנאה והמסודרת. [[משתמש:קודש לנשיא הדור!|קודש לנשיא הדור!]] - [[שיחת משתמש:קודש לנשיא הדור!|שיחה]], 01:56, ד' באייר, ה'תש"ף
:::::::בהערה הידועה של הרב גרשוביץ שערי ישיבה ד' מביא דיעה שלא להשתמש בספרי '''קודש''' כסימן. ו(א. זו רק דיעה א' והרבי לא פוסק כמוה וב. )טוען שבאג"ק אין בעיה זו כי עוסקים גם בדברי חולין...
:::::::בהערה הידועה של הרב גרשוביץ שערי ישיבה ד' מביא דיעה שלא להשתמש בספרי '''קודש''' כסימן. ו(א. זו רק דיעה א' והרבי לא פוסק כמוה וב. )טוען שבאג"ק אין בעיה זו כי עוסקים גם בדברי חולין...
::::::::[[משתמש:חייל של המלך|חייל]], השיחה שאתה מדבר עליה היא היא (רשימה בלתי מוגהת מ)השיחה המצויינת בפנים. ומזמן תהיתי על כך שזהו המקור לכתיבה לרבי באמצעות האגרות קודש: א) כיוון שלמעשה הרבי שליט"א שולל זאת - כפי שהינך מציין. ב) הרי איננו "פותחים באגרות קודש" רח"ל [כפי שיש כאלה שמתבטאים לצערנו], אלא כותבים לרבי באמצעות האג"ק, כפשוט. <small>וממילא סרה השאלה על "דברי הרשות" כיוון שאיננו מחפשים "סימן", אלא שואלים את הרבי, והרבי "מצא דרך" לענות לנו. ויש להאריך.</small><br>
ומצד כל הטעמים הנ"ל, לכאורה היה עדיף להביא כ"מקור" (או "אסמכתא") את השיחה השניה במ"ט המצויינת בערך ע"ד "קריינא דאיגרתא", שיותר שייכת בענייננו. אבל משכתי ידי מתיקון שכזה, כיוון שניתן לומר שיש העדפה על השיחה שמקובלת כמקור, על פני כל מקור (אפילו מדוייק יותר) אחר. ואין לדבר סוף... אשמח לשמוע דעתכם. [[משתמש:קודש לנשיא הדור!|קודש לנשיא הדור!]] - [[שיחת משתמש:קודש לנשיא הדור!|שיחה]], 02:10, ה' באייר, ה'תש"ף