שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח/מילת אברהם אבינו: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כתית למאור (שיחה | תרומות) מאין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 9: | שורה 9: | ||
::::::הבאתי. אגב - {{א|הנחה}} - לא הכרתי את שיחת י"ט כסלו הנ"ל, אבל ב"ה שיש חב"דפדיה, ובערכו מצאתי קישור (אגב ל"ז, לא ל"ו). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 08:01, י"ד בחשוון ה'תשע"ז | ::::::הבאתי. אגב - {{א|הנחה}} - לא הכרתי את שיחת י"ט כסלו הנ"ל, אבל ב"ה שיש חב"דפדיה, ובערכו מצאתי קישור (אגב ל"ז, לא ל"ו). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 08:01, י"ד בחשוון ה'תשע"ז | ||
:לא הבנתי למה אתה מביא את השפתי חכמים? (שמעתי בשם גדולים, שכשהוא מוזכר בלקו"ש הוא בד"כ לא פשש"מ, וד"ל). • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 11:37, י"ד בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(15 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | :לא הבנתי למה אתה מביא את השפתי חכמים? (שמעתי בשם גדולים, שכשהוא מוזכר בלקו"ש הוא בד"כ לא פשש"מ, וד"ל). • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 11:37, י"ד בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(15 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | ||
::האמת, לא ממש הבנתי את תוכנה של השמועה בשם גדולים. עכ"פ, גם אם הוא לא ע"פ פשש"מ, למה זה מונע מלהביא אותו? הרי חב"דפדיה לא עוסקת דוקא בפשש"מ... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:19, ט"ו בחשוון ה'תשע"ז |
גרסה מ־08:19, 16 בנובמבר 2016
בביאור של כ"ק אדמו"ר שהוא מטעם חובל תוסיף מ"מ לספר "פנים יפות" תלמיד המגיד שכתב ביאור זה במפורש. יש גם ביאור נוסף שלא היה לזה גדר "ערלה" ידוע לך? לדעתי ראוי להביא בקצרה מדוע אין ביאור הריב"א מתיישב בפשוטו של מקרא.--הנחה - שיחה 10:54, 13 בנובמבר 2016 (UTC)
- יישר כח על המ"מ!
- לא הכרתי הביאור, אבל בעקבות דבריך חיפשתיו ומצאתי מובא בשם הגרי"ז מבריסק. מה דעתך, להביא?
- ייתכן. נראה איך יזרום כשאערוך להעלאה. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 02:11, י"ג בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
- יש ביאור ידוע של האחרונים, שגדר ערלה היא רק לאחר שנצטווה. ראיה מוכחת לכך היא ההלכה שלערל בן שבעה ימים מותר לאכול תרומה, מכיון שאינו נחשב ערל... --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:02, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- אכן, ואותם אחרונים זה כנראה הגרי"ז הנ"ל. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:03, י"ג בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
- שמעתי את זה אכן בשמו או בשם אביו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:05, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- בטח להביא, (אכן גם אני שמעתי בשמו ואמרתי אולי כבר נאמר לפניו, אם חיפשת ולא מצאת כנראה שזה אכן חידושו). ידוע שיחת יט כסלו תשל"ו אודות גודל הדיוק בלשונו..--הנחה - שיחה 09:57, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- הבאתי. אגב - הנחה - לא הכרתי את שיחת י"ט כסלו הנ"ל, אבל ב"ה שיש חב"דפדיה, ובערכו מצאתי קישור (אגב ל"ז, לא ל"ו). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 08:01, י"ד בחשוון ה'תשע"ז
- בטח להביא, (אכן גם אני שמעתי בשמו ואמרתי אולי כבר נאמר לפניו, אם חיפשת ולא מצאת כנראה שזה אכן חידושו). ידוע שיחת יט כסלו תשל"ו אודות גודל הדיוק בלשונו..--הנחה - שיחה 09:57, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- שמעתי את זה אכן בשמו או בשם אביו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:05, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
- אכן, ואותם אחרונים זה כנראה הגרי"ז הנ"ל. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:03, י"ג בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
- לא הבנתי למה אתה מביא את השפתי חכמים? (שמעתי בשם גדולים, שכשהוא מוזכר בלקו"ש הוא בד"כ לא פשש"מ, וד"ל). • כתית למאור • בית הבד 11:37, י"ד בחשוון, ה'תשע"ז (15 בנוב' למניינם), ימות המשיח
- האמת, לא ממש הבנתי את תוכנה של השמועה בשם גדולים. עכ"פ, גם אם הוא לא ע"פ פשש"מ, למה זה מונע מלהביא אותו? הרי חב"דפדיה לא עוסקת דוקא בפשש"מ... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:19, ט"ו בחשוון ה'תשע"ז