שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח/מילת אברהם אבינו: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(תגובה) |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
:#לא הכרתי הביאור, אבל בעקבות דבריך חיפשתיו ומצאתי [http://hebrewbooks.org/pagefeed/hebrewbooks_org_46128_66.pdf מובא בשם הגרי"ז מבריסק]. מה דעתך, להביא? | :#לא הכרתי הביאור, אבל בעקבות דבריך חיפשתיו ומצאתי [http://hebrewbooks.org/pagefeed/hebrewbooks_org_46128_66.pdf מובא בשם הגרי"ז מבריסק]. מה דעתך, להביא? | ||
:#ייתכן. נראה איך יזרום כשאערוך להעלאה. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 02:11, י"ג בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז | :#ייתכן. נראה איך יזרום כשאערוך להעלאה. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 02:11, י"ג בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז | ||
::יש ביאור ידוע של האחרונים, שגדר ערלה היא רק לאחר שנצטווה. ראיה מוכחת לכך היא ההלכה שלערל בן שבעה ימים מותר לאכול תרומה, מכיון שאינו נחשב ערל... --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:02, 14 בנובמבר 2016 (UTC) |
גרסה מ־05:02, 14 בנובמבר 2016
בביאור של כ"ק אדמו"ר שהוא מטעם חובל תוסיף מ"מ לספר "פנים יפות" תלמיד המגיד שכתב ביאור זה במפורש. יש גם ביאור נוסף שלא היה לזה גדר "ערלה" ידוע לך? לדעתי ראוי להביא בקצרה מדוע אין ביאור הריב"א מתיישב בפשוטו של מקרא.--הנחה - שיחה 10:54, 13 בנובמבר 2016 (UTC)
- יישר כח על המ"מ!
- לא הכרתי הביאור, אבל בעקבות דבריך חיפשתיו ומצאתי מובא בשם הגרי"ז מבריסק. מה דעתך, להביא?
- ייתכן. נראה איך יזרום כשאערוך להעלאה. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 02:11, י"ג בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
- יש ביאור ידוע של האחרונים, שגדר ערלה היא רק לאחר שנצטווה. ראיה מוכחת לכך היא ההלכה שלערל בן שבעה ימים מותר לאכול תרומה, מכיון שאינו נחשב ערל... --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:02, 14 בנובמבר 2016 (UTC)