שיחת תבנית:אירועים בלוח העברי: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 7: שורה 7:
::::ואני כבר הבעתי את דעתי שעדיף שלא יהיה תבנית מאשר שתהיה תבנית שאינה תואמת במאת האחוזים את הניסוח והסדר בשאר התבניות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 14:17, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
::::ואני כבר הבעתי את דעתי שעדיף שלא יהיה תבנית מאשר שתהיה תבנית שאינה תואמת במאת האחוזים את הניסוח והסדר בשאר התבניות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 14:17, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
:::::בסדר, אמרתי שאין לי בעיה עם זה. תשימו רק ימי חב"ד וזהו וגם אני אעשה כן, על מה המהומה? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ו' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 15:00, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
:::::בסדר, אמרתי שאין לי בעיה עם זה. תשימו רק ימי חב"ד וזהו וגם אני אעשה כן, על מה המהומה? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ו' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 15:00, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
::::::לא להסחף, זאת לא מהומה... אגב, לא החלטתי נחרצות שצריך רק ימי חב"ד. אני די בעד שיהיה כתוב באיזה יום התחיל [[המבול]], מתי נפטרה [[רחל אמנו]] וכד'. אבל הציק לי חוסר ההבחנה שבזה, כאשר נכנס למשל "רבי ישראל שפירא מבלוז'וב, נפטר", או "נוסד בית המדרש לרבנים בברלין על ידי רבי עזריאל הילדסהיימר, כחלק ממאבקו בהתפשטות התנועה הרפורמית בגרמניה". ולכן צריך '''להחליט''' על מדיניות בענין ו'''ליישם''' אותה.
::::::- וגם, טרם קיבלתי תשובה בנושא "שינוי התבנית משבועית ליומית", שלענ"ד מיותר וחסר תועלת. היש לדון בענין? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 21:27, ו' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז

גרסה מ־00:27, 8 בנובמבר 2016

שני דברים שהתרחשו לאחרונה, ולמיטב ידיעתי - ללא דיון מקדים:

  • שינוי התבנית משבועית ליומית.
  • הכללת אירועים לא חב"דיים ולא קשורים בעליל (יא"צ ראשי ישיבות מהדור האחרון וכד').

ושאלתי - למה?!?!?! • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:11, ו' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז

הכללת אירועים לא חב"דיים באמצע דיון, והוכנס על דעתו של ידידנו שלום בלבד. להתראות - שיחה 09:53, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
כבר אמרתי כי הענין לא נוגע לי במיוחד (אך לא הוחלט עליו כידוע בשום דיון), ומצידי אפשר למחוק את כל השמות שאינם קשורים לחב"ד, זה לא עקרוני במיוחד. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 13:55, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
ואני כבר הבעתי את דעתי שעדיף שלא יהיה תבנית מאשר שתהיה תבנית שאינה תואמת במאת האחוזים את הניסוח והסדר בשאר התבניות. להתראות - שיחה 14:17, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
בסדר, אמרתי שאין לי בעיה עם זה. תשימו רק ימי חב"ד וזהו וגם אני אעשה כן, על מה המהומה? --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 15:00, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
לא להסחף, זאת לא מהומה... אגב, לא החלטתי נחרצות שצריך רק ימי חב"ד. אני די בעד שיהיה כתוב באיזה יום התחיל המבול, מתי נפטרה רחל אמנו וכד'. אבל הציק לי חוסר ההבחנה שבזה, כאשר נכנס למשל "רבי ישראל שפירא מבלוז'וב, נפטר", או "נוסד בית המדרש לרבנים בברלין על ידי רבי עזריאל הילדסהיימר, כחלק ממאבקו בהתפשטות התנועה הרפורמית בגרמניה". ולכן צריך להחליט על מדיניות בענין וליישם אותה.
- וגם, טרם קיבלתי תשובה בנושא "שינוי התבנית משבועית ליומית", שלענ"ד מיותר וחסר תועלת. היש לדון בענין? • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 21:27, ו' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז