שיחה:ביטול הצומות לעתיד לבוא: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 7: | שורה 7: | ||
#התחלתי לערוך עוד קצת טעויות וסגנון לשון... | #התחלתי לערוך עוד קצת טעויות וסגנון לשון... | ||
#ופתאום נזכרתי שנכשלתי בחטא הגדול, שאף יהודי לא מעז להכשל בו: לימוד תורה בניטל!!! אז ברחתי מכאן והמשך יבוא... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 01:19, 25 בדצמבר 2015 (UTC) | #ופתאום נזכרתי שנכשלתי בחטא הגדול, שאף יהודי לא מעז להכשל בו: לימוד תורה בניטל!!! אז ברחתי מכאן והמשך יבוא... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 01:19, 25 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
א. מה עם החידוש של דורינו בעניין גילוי הטוב שבצומות? | |||
ב. בקשר עם ליל ניטל - כידוע הסיפור עם המלמד של הרבי..--[[משתמש:חי גאולה|חי גאולה ]] - [[שיחת משתמש:חי גאולה|שיחה]] 15:52, 24 באוגוסט 2016 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־17:52, 24 באוגוסט 2016
כתבת בערך שמדברי הגמרא בראש השנה יח למדים שבגאולה יתבטלו הצומות. התכוונת לזה? א"כ זה אמרו להיות כתוב אח"כ.--הנחה - שיחה 11:24, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
זו כמובן, טעות, כי בגמרא לא מדובר על הגאולה בדווקא. תיקנתי. יישר כח קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 11:43, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
- אני רק נכנס קצת לעניין אני רואה איזה 'רחב' הוא וכמה ריבוי פרטים וחידושים יש בו, (ציינתי בערך ללקוטי שיחות חלק לג ע' 156 שיחה ליז תמוז, בו מבואר שהפיכת ימי הצום הוא משום שבפנימיותם הוא עת רצון, כמדומני שלא כן מבואר בשיחה שבחלק טו לעשרה בטבת, אשמח אם תעיין..)--הנחה - שיחה 12:40, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
- זו גם טעות, תיקנתי לטור.
- התחלתי לערוך עוד קצת טעויות וסגנון לשון...
- ופתאום נזכרתי שנכשלתי בחטא הגדול, שאף יהודי לא מעז להכשל בו: לימוד תורה בניטל!!! אז ברחתי מכאן והמשך יבוא... קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 01:19, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
א. מה עם החידוש של דורינו בעניין גילוי הטוב שבצומות?
ב. בקשר עם ליל ניטל - כידוע הסיפור עם המלמד של הרבי..--חי גאולה - שיחה 15:52, 24 באוגוסט 2016 (UTC)