שיחה:יהושע מונדשיין: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
(ביטול גרסה 208453 של 37.60.44.186 (שיחה) - שוחזר עד להסכמת מחיקה!)
שורה 16: שורה 16:


לכאורה זה אומר שאין אפשרות לשים כאן את התמונה של הספר (אלא אם היא מגיעה מאתר חב"ד אינפו או חב"ד בישראל).--[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 23:23, 22 בדצמבר 2013 (UTC)
לכאורה זה אומר שאין אפשרות לשים כאן את התמונה של הספר (אלא אם היא מגיעה מאתר חב"ד אינפו או חב"ד בישראל).--[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 23:23, 22 בדצמבר 2013 (UTC)
== כבוד רבותינו נשיאנו ==
אולי כדאי לציין את יחסו של האיש לדבריהם של רבותינו נשיאנו, הובא רק לגבי ה[[היום יום]] אולם ישנם לכך גם דוגמאות רבות (שנידונו בפולמוסים רבים). דוגמא אחת מיני רבות: בספרו המאסר הראשון, כותב שהמבצר של אדמו"ר הזקן אינו קיים כבר משנת תר"ל, כאשר מנגד הרבי הרש"ב אמר לרבי הריי"צ לבדוק האם בתא המאסר יש מקום לשלושה אנשים (ע"פ הסיפור הידוע שהרב המגיד והבעש"ט באו לבקרו). וכן יחסו לספר הזכרונות ועוד.
מן הראוי, שדברים אלו יבואו עם בקורת ברמז או במוצהר אודות היחס הראוי לחסיד (ובכלל ליהודי) לדברי רבותינו נשיאנו עוד בטרם ניגש לבחון אותם בעין "מחקרית"... {{אנונימי}}
:אם זה מפריע למישהו שהדברים כתובים כאן, למה שיהיו כתובים? הרי אין מטרתינו להשמיץ אנשים. ומכתיבת הדברים בדף השיחה ברור שאין כל תועלת? '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בתשרי ה'תשע"ו, למניינם 18:38, 12 באוקטובר 2015 (UTC)
::גם אני מסכים עם שלום. דרך אגב בדבריו הוא עונה (לפי זכרוני) גם על הטענה לגבי המבצר.. (לא כל השמצה שמסתובבת בנינו ומקובלת משום מה על כולם צריך לציין) שים לב שרוב המתלהמים (בזה ובכל כיו"ב) כלל אינם מביאים מקורות וסימוכים לדבריהם מתוך ספריו..--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:45, 12 באוקטובר 2015 (UTC)

גרסה מ־21:26, 28 בינואר 2016

"הגר"י שור" - מי זה, והאם הדבר ראוי לציון? "אור אבנר" - הארגון עוד קיים? פיני 07:19, 23 בפברואר 2010 (UTC)

ניסיתי להכניס שער ספרו, מי שיוכל יכניס כדבעי. ייש"כ מראש. פיני · (טובת הזולת) 09:04, 4 במאי 2012 (IDT)
סידרתי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט"ו באייר ה'תשע"ב 16:59, 7 במאי 2012 (IDT)

איך זה שמביאים קישורים לשטורעם??? --יחי המלך!, חצקל - שיחה 21:12, 26 ביולי 2012 (IDT)

תמונה

אחד מכללי הפדיה הם שלא מכניסים תמונה של ספר לערך על אדם, אלא רק בערך על הספר. • כבושה בגולה הושענאועידת ליובאוויטש 10:20, 14 ביולי 2013 (UTC)

וודאי שלא בצורה הזו. אבל אני חושב שבאופן כזה, זה אפשר • שנוזעל - שיחה • ז' באב ה'תשע"ג 20:18, 14 ביולי 2013 (UTC)


בדף חב"דפדיה:זכויות יוצרים כתוב כך:

מותר במסגרת "שימוש הוגן"

צילום במצלמה דיגיטלית או סריקה של כריכת ספר על ידי משתמש: לצורך ערך על הספר (אבל לא על הסופר). (סוף ציטוט)

לכאורה זה אומר שאין אפשרות לשים כאן את התמונה של הספר (אלא אם היא מגיעה מאתר חב"ד אינפו או חב"ד בישראל).--יוסי ג - שיחה 23:23, 22 בדצמבר 2013 (UTC)

כבוד רבותינו נשיאנו

אולי כדאי לציין את יחסו של האיש לדבריהם של רבותינו נשיאנו, הובא רק לגבי ההיום יום אולם ישנם לכך גם דוגמאות רבות (שנידונו בפולמוסים רבים). דוגמא אחת מיני רבות: בספרו המאסר הראשון, כותב שהמבצר של אדמו"ר הזקן אינו קיים כבר משנת תר"ל, כאשר מנגד הרבי הרש"ב אמר לרבי הריי"צ לבדוק האם בתא המאסר יש מקום לשלושה אנשים (ע"פ הסיפור הידוע שהרב המגיד והבעש"ט באו לבקרו). וכן יחסו לספר הזכרונות ועוד. מן הראוי, שדברים אלו יבואו עם בקורת ברמז או במוצהר אודות היחס הראוי לחסיד (ובכלל ליהודי) לדברי רבותינו נשיאנו עוד בטרם ניגש לבחון אותם בעין "מחקרית"... -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

אם זה מפריע למישהו שהדברים כתובים כאן, למה שיהיו כתובים? הרי אין מטרתינו להשמיץ אנשים. ומכתיבת הדברים בדף השיחה ברור שאין כל תועלת? שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בתשרי ה'תשע"ו, למניינם 18:38, 12 באוקטובר 2015 (UTC)
גם אני מסכים עם שלום. דרך אגב בדבריו הוא עונה (לפי זכרוני) גם על הטענה לגבי המבצר.. (לא כל השמצה שמסתובבת בנינו ומקובלת משום מה על כולם צריך לציין) שים לב שרוב המתלהמים (בזה ובכל כיו"ב) כלל אינם מביאים מקורות וסימוכים לדבריהם מתוך ספריו..--הנחה - שיחה 18:45, 12 באוקטובר 2015 (UTC)