שיחת משתמש:הנחה/טיוטה - תחיית המתים: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כתית למאור (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה תגית: עריכה ממכשיר נייד |
|||
שורה 1: | שורה 1: | ||
==לא אנציקלופדי== | |||
אני מקווה שאינך מתכוון להעלות את כל הדרשות לערך...• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 19:40, 30 בדצמבר 2015 (UTC) | |||
==יש לעיין== | ==יש לעיין== | ||
* תרס"ו ע' קה, צח,(תענוג עצמי והנעלם) | * תרס"ו ע' קה, צח,(תענוג עצמי והנעלם) |
גרסה מ־21:40, 30 בדצמבר 2015
לא אנציקלופדי
אני מקווה שאינך מתכוון להעלות את כל הדרשות לערך...• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 19:40, 30 בדצמבר 2015 (UTC)
יש לעיין
- תרס"ו ע' קה, צח,(תענוג עצמי והנעלם)
- אג"ק מוהרש"ב ח"א עמוד קט
- גדול יהיה כ"ב (אות יא).
- בעניין תחיית המתים ועוה"ב שהוא תכלית הכוונה ראה הקדמת הספורנו לתורה באריכות (אולם בתחילת פרק חמישי משמע שתחיית המתים הוא עניינו בגוף רוחני וזך ואינו ברור ויל"ע.)
יש לתווך
עוד פרט בגילוי הוא שיתגלה עצם המצווה כלומר עצם הרצון שבמצוות מה שעכשיו לא נתגלה כלל ועל זה אמרו שכר מצווה מצווה לפי שלעתיד יתגלה הרצון שבמצווה כמו שהוא בלתי מורכב כלל והוא פנימיות הרצון.[1][דרושה הבהרה]
הערות שוליים
- ↑ המשך תרס"ו עמוד לה.