פורטל:גאולה ומשיח/ערך נבחר/10: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(יצירת דף עם התוכן "'''לימוד ענייני גאולה ומשיח''' לאחר ה"השיחה הידועה...")
 
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''[[הדרך הישרה - לימוד ענייני גאולה ומשיח|לימוד ענייני גאולה ומשיח]]''' לאחר ה"[[השיחה הידועה]]" שאמר [[הרבי]] ב[[כ"ח ניסן תנש"א]] "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו בפועל ממש", החל הרבי בסלילת דרך חדשה לזירוז והבאת הגאולה: '''לימוד עניני משיח וגאולה'''. על לימוד זה התבטא הרבי כי זוהי '''הדרך הישרה''', הקלה והמהירה מכל דרכי ה[[תורה]] לפעול התגלות וביאת המשיח והגאולה בפועל [[ממש]].
'''[[הדרך הישרה - לימוד ענייני גאולה ומשיח|לימוד ענייני גאולה ומשיח]]''' הינו הדרך הישרה להבאת הגאולה, לאחר ה"[[השיחה הידועה]]" שאמר [[הרבי]] ב[[כ"ח ניסן תנש"א]] "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו בפועל ממש", החל הרבי בסלילת דרך חדשה לזירוז והבאת הגאולה: '''לימוד עניני משיח וגאולה'''. על לימוד זה התבטא הרבי כי זוהי '''הדרך הישרה''', הקלה והמהירה מכל דרכי ה[[תורה]] לפעול התגלות וביאת המשיח והגאולה בפועל [[ממש]].


כמה שבועות לאחרי זה, בשיחת שבת פרשת בלק, הבהיר הרבי כי לבד עצם הסגוליות שבלימוד עניני גאולה ומשיח בזירוז והבאת הגאולה ('דרך ישרה' להבאת הגאולה) 'הרי עיקרו של הלימוד הוא בכדי שהנהגתו של כל אחד ואחד, ב[[לבושי הנפש|מחשבה דיבור ומעשה]], תהא מתאימה לזמן המיוחד בו אנו נמצאים ש"עומדים על סף הגאולה, ומורים באצבע שהנה זה משיח בא", ועל כן יש: "לחיות עם משיח", לחיות עם הזמן ד[[ימות המשיח]], מתוך ידיעה והכרה ש"הנה זה בא".
כמה שבועות לאחרי זה, בשיחת שבת פרשת בלק, הבהיר הרבי כי לבד עצם הסגוליות שבלימוד עניני גאולה ומשיח בזירוז והבאת הגאולה ('דרך ישרה' להבאת הגאולה) 'הרי עיקרו של הלימוד הוא בכדי שהנהגתו של כל אחד ואחד, ב[[לבושי הנפש|מחשבה דיבור ומעשה]], תהא מתאימה לזמן המיוחד בו אנו נמצאים ש"עומדים על סף הגאולה, ומורים באצבע שהנה זה משיח בא", ועל כן יש: "לחיות עם משיח", לחיות עם הזמן ד[[ימות המשיח]], מתוך ידיעה והכרה ש"הנה זה בא".

גרסה מ־13:43, 24 ביולי 2015

לימוד ענייני גאולה ומשיח הינו הדרך הישרה להבאת הגאולה, לאחר ה"השיחה הידועה" שאמר הרבי בכ"ח ניסן תנש"א "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו בפועל ממש", החל הרבי בסלילת דרך חדשה לזירוז והבאת הגאולה: לימוד עניני משיח וגאולה. על לימוד זה התבטא הרבי כי זוהי הדרך הישרה, הקלה והמהירה מכל דרכי התורה לפעול התגלות וביאת המשיח והגאולה בפועל ממש.

כמה שבועות לאחרי זה, בשיחת שבת פרשת בלק, הבהיר הרבי כי לבד עצם הסגוליות שבלימוד עניני גאולה ומשיח בזירוז והבאת הגאולה ('דרך ישרה' להבאת הגאולה) 'הרי עיקרו של הלימוד הוא בכדי שהנהגתו של כל אחד ואחד, במחשבה דיבור ומעשה, תהא מתאימה לזמן המיוחד בו אנו נמצאים ש"עומדים על סף הגאולה, ומורים באצבע שהנה זה משיח בא", ועל כן יש: "לחיות עם משיח", לחיות עם הזמן דימות המשיח, מתוך ידיעה והכרה ש"הנה זה בא".


לערך המלא