הבדלים בין גרסאות בדף "ניגון ויהי בימי אחשורוש"
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
זלמן הענדל (שיחה | תרומות) (יצירת דף עם התוכן " '''ניגון "ויהי בימי אחשוורוש" '''שיר חסידי לפסוק הראשון במגילת אסתר. מילות הניגון: "ויהי בי...") |
זלמן הענדל (שיחה | תרומות) |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
− | + | הניגון וַיְהִי בִּימֵי אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ הוא שיר חסידי לפסוק הראשון במגילת אסתר. | |
− | |||
− | מילות הניגון: "ויהי בימי אחשוורוש המולך מהודו ועד כוש, שבע ועשרים ומאה מדינה" (מתוך המגילה). | + | מילות הניגון: "ויהי בימי אחשוורוש המולך מהודו ועד כוש, שבע ועשרים ומאה מדינה" (מתוך המגילה). |
− | חסידים אימצו ניגון חסידי תוסס ושמח זה המחדיר את | + | |
− | השירה נמשכה תוך עידודים נפלאים מהרבי ב-2 החדשים הבאים - אדר ראשון ואדר שני. | + | חסידים אימצו ניגון חסידי תוסס ושמח זה המחדיר את אווירת חג הפורים למילים אלו. לראשונה הניגון הושר בפני כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו כאשר נכנס ל-770 בשבת מברכים אדר ראשון. |
+ | השירה נמשכה תוך עידודים נפלאים מהרבי ב-2 החדשים הבאים - אדר ראשון ואדר שני. כך, תוך כדי מימוש מאמר חז"ל המפורסם "משנכנס אדר מרבים בשמחה", הפך הניגון להיות חלק בלתי נפרד מהווי חג הפורים של כל חסיד. | ||
+ | |||
+ | ניגון זה הושר רבות בהתוועדויות כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בחג הפורים. |
גרסה מ־13:04, 30 בינואר 2014
הניגון וַיְהִי בִּימֵי אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ הוא שיר חסידי לפסוק הראשון במגילת אסתר.
מילות הניגון: "ויהי בימי אחשוורוש המולך מהודו ועד כוש, שבע ועשרים ומאה מדינה" (מתוך המגילה).
חסידים אימצו ניגון חסידי תוסס ושמח זה המחדיר את אווירת חג הפורים למילים אלו. לראשונה הניגון הושר בפני כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו כאשר נכנס ל-770 בשבת מברכים אדר ראשון. השירה נמשכה תוך עידודים נפלאים מהרבי ב-2 החדשים הבאים - אדר ראשון ואדר שני. כך, תוך כדי מימוש מאמר חז"ל המפורסם "משנכנס אדר מרבים בשמחה", הפך הניגון להיות חלק בלתי נפרד מהווי חג הפורים של כל חסיד.
ניגון זה הושר רבות בהתוועדויות כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בחג הפורים.