שיחה:ג' בתמוז: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(מקור מוסמך בחב"דפדיה - מהו?)
 
אין תקציר עריכה
שורה 7: שורה 7:


ד"א. על יום ג' תמוז נאמר בישעיה "'''וְלא הָיָה כַּיּום הַהוּא לְפָנָיו וְאַחֲרָיו''' לִשְׁמעַ ה' בְּקול אִישׁ כִּי ה' נִלְחָם לְיִשְׂרָאֵל"
ד"א. על יום ג' תמוז נאמר בישעיה "'''וְלא הָיָה כַּיּום הַהוּא לְפָנָיו וְאַחֲרָיו''' לִשְׁמעַ ה' בְּקול אִישׁ כִּי ה' נִלְחָם לְיִשְׂרָאֵל"
כמו"כ הצעה לשם ערך "פולמוס המשחיות בחב"ד" (לדעתי אין מקום לפולמוס אם האמת היא לפי שיחות הרבי כנ"ל) אינו ראוי (למרות שויקפידה חושבים שכן)


והאמת והשלום אהבו
והאמת והשלום אהבו
[[משתמש:בערלה|בערלה]] - [[שיחת משתמש:בערלה|שיחה]] 19:56, 10 ביוני 2013 (UTC)
[[משתמש:בערלה|בערלה]] - [[שיחת משתמש:בערלה|שיחה]] 19:56, 10 ביוני 2013 (UTC)

גרסה מ־22:05, 10 ביוני 2013

ב"ה בנוגע לג' תמוז תשנ"ד יש להבהיר שבשונה מויקפדיה ואפיקורסים בכלל (דהיינו שטוענים שלא מאמנים כמוסבר באריכות בחסידות שבאמת כל אחד מאמין וכו') שאצלם מקורות מידע מוסמכים הם מחקרים וד"ר שממצאים מבטנם ממצאים ע"פ תואריות מופרכות לעיתים.

הרי שבחב"דפדיה מה שנחשב מקור מוסמך ע"פ אפשר לקבוע מי היא האמת בכל ענין הם רק דברי תורתנו הק' וכפי שנתבארו בחסידות בכלל ובדברי הרבי שליט"א בפרט.

אי לכך היות שע"פ שיחת הרבי אין שינוי דגניזה, הרי שאין מקום כלל ל"פולמוס" כל שהוא בנושא או נתינת מקום לדעות הפוכות.

ד"א. על יום ג' תמוז נאמר בישעיה "וְלא הָיָה כַּיּום הַהוּא לְפָנָיו וְאַחֲרָיו לִשְׁמעַ ה' בְּקול אִישׁ כִּי ה' נִלְחָם לְיִשְׂרָאֵל"

כמו"כ הצעה לשם ערך "פולמוס המשחיות בחב"ד" (לדעתי אין מקום לפולמוס אם האמת היא לפי שיחות הרבי כנ"ל) אינו ראוי (למרות שויקפידה חושבים שכן)

והאמת והשלום אהבו בערלה - שיחה 19:56, 10 ביוני 2013 (UTC)