שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
|||
שורה 30: | שורה 30: | ||
עיין בסוטה דף ט' או י' ע"א גבי שמשון וברש"י שם ד"ה ניכרין דברי אמת, ושם ראיה שיש צדק בדברי, ודבריך הפוכים ושקריים מעיקרא! והדרא קושיא דלעיל לדוכתיה! [[משתמש:בר מצרא|בר מצרא]] - [[שיחת משתמש:בר מצרא|שיחה]] 00:48, 4 במאי 2011 (UTC) | עיין בסוטה דף ט' או י' ע"א גבי שמשון וברש"י שם ד"ה ניכרין דברי אמת, ושם ראיה שיש צדק בדברי, ודבריך הפוכים ושקריים מעיקרא! והדרא קושיא דלעיל לדוכתיה! [[משתמש:בר מצרא|בר מצרא]] - [[שיחת משתמש:בר מצרא|שיחה]] 00:48, 4 במאי 2011 (UTC) | ||
:חמוד אתה. בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:53, 4 במאי 2011 (UTC) | :חמוד אתה. בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:53, 4 במאי 2011 (UTC) | ||
אין לך מה לענות עניינית, היינו לגופו של עניין, וכל כן אתה משחרר כל מיני ביטויים שאין בינם למציאות שום קשר. אך מכיוון שלמדנו בגמ' שם שמביאין לו לאדם מה שרגיל, עד"ז אענה לך באותו מטבע וסגנון: | |||
'''מחמוד אתה''' (הגהה: היינו כערבי שאין לו מה לענות וע"כ הוא מתלהם או אם הוא "אינטלגנט" יענה ללא קשר. ודומין זה לזה. מעניין! [[משתמש:בר מצרא|בר מצרא]] - [[שיחת משתמש:בר מצרא|שיחה]] 00:57, 4 במאי 2011 (UTC) |
גרסה מ־02:57, 4 במאי 2011
תיבת ארכיון
|
אברהם פריז
ממה נפשך, אם גובל באיסורי תורה - למה לא למחוק הכל (ואם לא - למה למחוק)? חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"א = ביאת משיח. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה. כ"ט בניסן ה'תשע"א.
- אני מסופק בזה, וצריך עיון, והעמד דבר על חזקתו. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 19:29, 3 במאי 2011 (UTC)
תימא לי
מדוע הפסקת לענות על שאלותי? האם זהו נידוי חרם ושמתא שלך עלי? בר מצרא - שיחה
- אני, באמת, מאוד נהנה לשוחח עימך. אך אנא המנע מהתקפות אישיות מכל סוג, והשתדל להתייחס לגופו של עניין ופחות לגופו של אדם. מיד אחרי שתקרא הודעה זו, אתה יכול למחוק אותה. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:32, 4 במאי 2011 (UTC)
מיד אחרי שתקרא הודעה זו, אתה יכול למחוק אותה
— שלום
וכ"כ למה? (הגהה וביאור בד"א: מפני מה אתה מפחד? מדוע אתה רוצה להעלים את זה? מה הרווחת בדף נקי כאן?) אינך אלא חולה שיש בו סכנה (הגהה: והכוונה להצד הרוחני שבזה, וא"כ י"ל שהסכנה אף היא רוחנית), ונפק"מ להלכה שמותר לחלל את השבת, (באופן הרוחני כאמור).
צא טמא!!!
הכותב לכבוד ויקר התורה ולומדיה בר מצרא - שיחה 00:38, 4 במאי 2011 (UTC)
- אתה באמת בחור מעניין. אני דואג לכבודך, וכאשר אני מציג צל צילו של ביקורת על כבוד תורתך, אני מציע לך למחוק את דבריי - לאחר קריאתם, אך כנראה שלא עלתה בדעתך אפשרות כזו. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:40, 4 במאי 2011 (UTC)
האם תוכל להיות כנה ולומר לי האם כוונתך בהא הייתה בשביל ה"כבוד" שלי? (וא"כ מחול לך וכו'), או שמא מהטענות שמניתי לעיל? בר מצרא - שיחה 00:44, 4 במאי 2011 (UTC)
- ממה נפשך, אם אתה מאמין שאני שקרן, אז למה אתה שואל אותי, ואם איני שקרן הרי שלא אשקר גם בפעם הראשונה. ובכל אופן התשובה - כן. דאגתי לכבודך, שחביב עלי יותר מכבודי. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:45, 4 במאי 2011 (UTC)
ואם איני שקרן הרי שלא אשקר גם בפעם הראשונה
— שלום
עיין בסוטה דף ט' או י' ע"א גבי שמשון וברש"י שם ד"ה ניכרין דברי אמת, ושם ראיה שיש צדק בדברי, ודבריך הפוכים ושקריים מעיקרא! והדרא קושיא דלעיל לדוכתיה! בר מצרא - שיחה 00:48, 4 במאי 2011 (UTC)
- חמוד אתה. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:53, 4 במאי 2011 (UTC)
אין לך מה לענות עניינית, היינו לגופו של עניין, וכל כן אתה משחרר כל מיני ביטויים שאין בינם למציאות שום קשר. אך מכיוון שלמדנו בגמ' שם שמביאין לו לאדם מה שרגיל, עד"ז אענה לך באותו מטבע וסגנון:
מחמוד אתה (הגהה: היינו כערבי שאין לו מה לענות וע"כ הוא מתלהם או אם הוא "אינטלגנט" יענה ללא קשר. ודומין זה לזה. מעניין! בר מצרא - שיחה 00:57, 4 במאי 2011 (UTC)