פתיחת התפריט הראשי

שינויים

אין תקציר עריכה
ידידך דורש טובתך, בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 05:08, 3 במאי 2011 (UTC)
:ואגב, לא הבנתי כ"כ מה שכתבת בשוה"ג, והיכן חיכת לתשובה שלי, וכל דבריך בשורה האחרונה הם אצלי כדברים סתומים,בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 05:08, 3 במאי 2011 (UTC)
 
 
רציתי לבחון אותך קצת והצלחתי. וניישב בעז"ה דבר דבור על אופנו. כהקדמה אכתוב שאינני יודע מי אתה אך ננסה לנתח את העניין והמסקנות הם:
 
א. אתה אמנם אוהב נגלה אבל אתה לומד אפי' את הגפ"ת בצורה כ"כ שיטחית שאינך יכול להבין דבר מתוך דבר (שזהו מהות עניין ה"בינה" ואכמ"ל, וראה עוד גבי יוסף במאמר ד"ה ודוד עבדי (זהו המודפס בדור דעה, אינני זוכר השנה של המאמר).
 
ב. אין לך את ה"סגנון" (את השטייגען הברען וכו'), ובהחלט שכנעת אותי שאינך מתנגד (עם ארשת פנים וכו' עם כל הציור קומה..)
 
ג. אתה בהחלט עושה רושם (לע"ע רושם בלבד וא"כ מאי לנו כי נלין) של ידען מסוים בש"ס ופוסקים, אולי אתה מעתיק ממקומות אחרים, ואולי באינטרנט וא"כ זשה אומר דרשני....
 
וא"ת שיש סתירה בין סעיף ב' ל ג' מוכח בהדיא שזה רק רושם בלבד (כהחששא שכתבתי בסוגריים) וא"כ אתה סתם כלומניק שאינך יודע כלום. ספק אם ההנהלה דהכא ביודעם את העומד מאחורי המסך, היו נותנים לו להפעיל מערכת! (אתה מבין למה זה בדיחבדפדיה?).
 
ד. ומיכוון שפטור בלא כלום אי אפשר ע"כ עצתי אליך כאיש אל רעהו: ידוע מ"ש שכשיהודי עושה טובה ליהודי שני (ולא "אחר" וראה בעניין זה בסוטה גבי הבעל ש"הכתוב קראו אחר" ובפפירוש המהרש"א בזה בגיטין בערך בדפי ה-פ' או צ'. (אופס לא התכוונתי.. אבל זה באמת). עכ"פ כשעושה טובה ליהודי שני אזי מוחו וליבו נעשים זכים אלף פעמים ככה, (אינני זוכר הלשון המדויק). ומוכח מהא שאינך הולך עכ"פ מספיק למבצעים. ועל כרחך י"ל שהינך תלמיד משועמם מברינווא (שהרי אין לך לאין ללכת למבצעים ואסמכתא לזה מצאתי מהתכתובתך התכופה עם אדג (שאף יצא נגדי חוצץ בגלגולי הקודם כאן), שידוע לנו שהוא מברינווא. עוד מעט נגיע לשלב הזהות האמיתית שלך. ואם יש לך מחשב ברשותך אז יש לנו שתי ברירות: או שאתה חבר את"ה שם או שיש לך מחשב נייד אישי ואינך קשור לאת"ה (ומזה ניתן להסיק, מ"מ בדוחק, שאתה לא צרפתי, ומהעברית שלך ניכר שישראלי אתה (ורמז אם תרצה: "ישראלי - את"ה"). אני לא ממשיך כי אני מרחם עליך (רחמנות - ירושה לנו מאבותינו), ואני לא רוצה לגרום לאאוטינג, מה גם שע"פ תורה יש הדין של אזלת לקרתא וכאן הרי אסור.
 
תשכח מכל מה שכתבתי. אבל אתה רואה? ככה צריך ללמוד גמרא! כמובן תשנה את כל התוכן לפי העניין.
49

עריכות