תשמ"ו: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 17: שורה 17:
*הרבי מעורר אשר בכל מקום ומקום שבו ישנו ה"[[צבאות השם]]" ינצלו את ימי ההכנה לזמן מתן תורתינו על ידי ההוספה בכל עניני תורה ומצותיה ובמיוחד - הוספה ב[[אהבת ישראל]] ו[[אחדות ישראל]].  
*הרבי מעורר אשר בכל מקום ומקום שבו ישנו ה"[[צבאות השם]]" ינצלו את ימי ההכנה לזמן מתן תורתינו על ידי ההוספה בכל עניני תורה ומצותיה ובמיוחד - הוספה ב[[אהבת ישראל]] ו[[אחדות ישראל]].  


*הרבי מעורר אשר כל ישראל "אנשים נשים וטף" יתאספו ל[[התוועדות]] רעים - אנשים לחוד ונשים לחוד על מנת לאחד את כל ישראל מתוך [[אהבת ישראל]] ו[[אחדות ישראל]].  
*הרבי מעורר אשר כל ישראל "אנשים נשים וטף" יתאספו ל[[התוועדות חסידית|התוועדות]] רעים - אנשים לחוד ונשים לחוד על מנת לאחד את כל ישראל מתוך [[אהבת ישראל]] ו[[אחדות ישראל]].  


*הרבי מעורר אשר בימי "בין המצרים" בכלל ובפרטי פרטיות החל מהשבת שלפני [[תשעה באב]] יש להוסיף ביתר שאת וביתר עז ב(ציון) במשפט (תפדה): היינו לימוד הלכות בתורה בכלל ובמיוחד הלכות בית הבחירה. (ושבי') בצדקה: הוספה בנתינת ה[[צדקה]] יותר מכפי הרגילות. מציע: 1) בקשר לתלמידי הישיבות - מזמן לזמן יתקיימו "[[בחינות]]" לבחון את רמת הלימוד והידיעה שבתורה. 2) בקשר לבעלי עסקים - אשר כל אחד ואחת מישראל אנשים נשים וטף יקיימו את הוראת המשנה "[[עשה לך רב]]" ומזמן לזמן יבואו אליו כדי לעמוד ל"מבחן" בנוגע למעמדם ומצבם בעבודת ה'.  
*הרבי מעורר אשר בימי "בין המצרים" בכלל ובפרטי פרטיות החל מהשבת שלפני [[תשעה באב]] יש להוסיף ביתר שאת וביתר עז ב(ציון) במשפט (תפדה): היינו לימוד הלכות בתורה בכלל ובמיוחד הלכות בית הבחירה. (ושבי') בצדקה: הוספה בנתינת ה[[צדקה]] יותר מכפי הרגילות. מציע: 1) בקשר לתלמידי הישיבות - מזמן לזמן יתקיימו "[[בחינות]]" לבחון את רמת הלימוד והידיעה שבתורה. 2) בקשר לבעלי עסקים - אשר כל אחד ואחת מישראל אנשים נשים וטף יקיימו את הוראת המשנה "[[עשה לך רב]]" ומזמן לזמן יבואו אליו כדי לעמוד ל"מבחן" בנוגע למעמדם ומצבם בעבודת ה'.  
שורה 23: שורה 23:
*הרבי מעורר אשר בהתאם לשנה הבאה ([[תשמ"ז]]) היא שנת השמיטה, מצוה לפרסם בכל מקום ומקום אודות התקנה דעשיית פרוזבול לפני [[ראש השנה]] של שביעית. מציע שטוב ונכון לעשות את הפורזבול מיד אחר התרת נדרים.
*הרבי מעורר אשר בהתאם לשנה הבאה ([[תשמ"ז]]) היא שנת השמיטה, מצוה לפרסם בכל מקום ומקום אודות התקנה דעשיית פרוזבול לפני [[ראש השנה]] של שביעית. מציע שטוב ונכון לעשות את הפורזבול מיד אחר התרת נדרים.


*הרבי עורר אשר ראוי ונכון שבכל מקום ומקום יערכו [[התוועדות|התוועדויות]] "בימי סגולה" ([[ט"ו [[אלול]] תרנ"ז|ט"ו אלול]]-[[ח"י [[אלול]] קה"ת|ח"י אלול]]) עבור כל אחינו בני ישראל, והדגשה מיוחדת יהיה בנוגע לחיזוק האמונה בביאת ה[[משיח]]. ובמקומות אשר מסיבות לא יספיקו לערוך התוועדויות אלו לפני ח"י [[אלול]] - ישלימו זאת לאחרי ח"י אלול, בסמיכות הכי אפשרי ובאופן ד"כפליים לתושי'".
*הרבי עורר אשר ראוי ונכון שבכל מקום ומקום יערכו [[התוועדות חסידית|התוועדויות]] "בימי סגולה" ([[ט"ו [[אלול]] תרנ"ז|ט"ו אלול]]-[[ח"י [[אלול]] קה"ת|ח"י אלול]]) עבור כל אחינו בני ישראל, והדגשה מיוחדת יהיה בנוגע לחיזוק האמונה בביאת ה[[משיח]]. ובמקומות אשר מסיבות לא יספיקו לערוך התוועדויות אלו לפני ח"י [[אלול]] - ישלימו זאת לאחרי ח"י אלול, בסמיכות הכי אפשרי ובאופן ד"כפליים לתושי'".


*ב[[י"ג בכסלו]] [[תשמ"ו]] פסק בית המשפט הפדרלי ב[[ארצות הברית]] אשר - [[הרבי]] - לא יוזמן להעיד בקשר למשפט הספרים.
*ב[[י"ג בכסלו]] [[תשמ"ו]] פסק בית המשפט הפדרלי ב[[ארצות הברית]] אשר - [[הרבי]] - לא יוזמן להעיד בקשר למשפט הספרים.