יצחק זילברשטיין: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 22: שורה 22:


==קשריו עם חב"ד==
==קשריו עם חב"ד==
במענה ששיגר לשואל שתמה האם מכך שבישיבת פוניבז' לא מצוי ספרי [[חסידות]] יש להסיק שקיימת התנגדות של גדולי ישראל ומורי הדרך בציבור הליטאי ללימוד בספרי חסידות השיב הרב בשלילה וכתב כי "רבינו הקהילות יעקב היה עוסק בספרי החסידים באופן קבוע, וכך גם [[אליהו דסלר|הרב דסלר]] (משגיח ומורה דרך דפונביז')"{{הערה|1=[https:/winners-auctions.com/ לצילום המכתב]}}.
במענה ששיגר לשואל שתמה האם מכך שבישיבת פוניבז' לא מצוי ספרי [[חסידות]] יש להסיק שקיימת התנגדות של גדולי ישראל ומורי הדרך בציבור הליטאי ללימוד בספרי חסידות השיב הרב בשלילה וכתב כי "רבינו הקהילות יעקב היה עוסק בספרי החסידים באופן קבוע, וכך גם [[אליהו דסלר|הרב דסלר]] (משגיח ומורה דרך דפונביז')".


בג' [[סיוון]] [[תשמ"ב]] ב[[כינוס תורה]] שנערך על ידי [[בית חב"ד]] חולון בהתאם להוראת הרבי השתתף ונשא דברים בענייני [[הלכה]]. לאחר מכן הועלו הדברים על הכתב בידי הרב [[טובי והבה]], הוגהו על ידי הרב זילברשטיין{{הערה|'קובץ חידושי תורה - שנת השמונים (חולון)' ע' 6}} ונדפסו ב'קובץ חדושי תורה - שנת השמונים' ה"מוגש ומוקדש בהערצה עמוקה ע"י הכותבים ת"ח ורבנים גדולים רובם מהעיר חולון למעלת כבוד קדושת אדמו"ר ראש גולת אריאל, הגאון האמיתי, חכם הרזים, מקים עולה של תורה בכל קצווי העולם, לוחם מלחמות ה' ביד רמה וכו' רבי מנחם מענדל שניאורסהן שליט"א מליובאוויטש בהגיעו לשנת השמונים לאויוש"ט"{{הערה|שם - הערה 1}}.
בג' [[סיוון]] [[תשמ"ב]] ב[[כינוס תורה]] שנערך על ידי [[בית חב"ד]] חולון בהתאם להוראת הרבי השתתף ונשא דברים בענייני [[הלכה]]. לאחר מכן הועלו הדברים על הכתב בידי הרב [[טובי והבה]], הוגהו על ידי הרב זילברשטיין{{הערה|'קובץ חידושי תורה - שנת השמונים (חולון)' ע' 6}} ונדפסו ב'קובץ חדושי תורה - שנת השמונים' ה"מוגש ומוקדש בהערצה עמוקה ע"י הכותבים ת"ח ורבנים גדולים רובם מהעיר חולון למעלת כבוד קדושת אדמו"ר ראש גולת אריאל, הגאון האמיתי, חכם הרזים, מקים עולה של תורה בכל קצווי העולם, לוחם מלחמות ה' ביד רמה וכו' רבי מנחם מענדל שניאורסהן שליט"א מליובאוויטש בהגיעו לשנת השמונים לאויוש"ט"{{הערה|שם - הערה 1}}.