שיחה:מינסק: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(צוברענגען משיח העביר את הדף שיחה:מינסק לשם שיחה:פלך מינסק)
תגית: הפניה חדשה
 
(הסרת ההפניה לדף שיחה:פלך מינסק)
תגית: הסרת הפניה
שורה 1: שורה 1:
#הפניה [[שיחה:פלך מינסק]]
איני חושב שצריכים למחוק את הערך. והנימוק אינו סביר. למעשה יש בו תוכן ראוי ומתאים ומעשיר ידע. (שלום עליכם מחוץ לחשבון)
:ראוי לערך בפ"ע אבל מוכרח להרחיב אותו, אודות העיר עצמה, איך שנראה כעת - באמת לא ראוי. [[משתמש:אחדות לקבלת פני משיח|כיפת יחי]] - [[שיחת משתמש:אחדות לקבלת פני משיח|שיחה]], 07:14, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 07:14, 17 ביוני 2020 (IST)
::ודאי ראוי שיהיה עליו ערך. לכן כדאי שיהיה אדום, ככה ידעו שצריך לכתוב. כרגע, אין כאן שום ערך, כי הכותב רק העתיק פתיחים מערכים אחרים, והמידע כבר נמצא במקומו הנכון. תמוהה המחשבה שבערך מינסק צ"ל הפתיח של ערכי האישים שגרו בעיר.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 17:16, כ"ה בסיוון ה'תש"ף
 
==חידוש הערך==
{{א|צוברענגען משיח}} צריך עוד הרחבה. אין עוד קשר חב"די לעיר חוץ מהויכוח? --[[משתמש:חיים כ|חיים כ]] - [[שיחת משתמש:חיים כ|<span style="color:#40E0D0;">מסמ ציכל</span>]] - כ' באדר א'  18:27, 29 בפברואר 2024 (UTC)
:{{א|חיים כ}} א': בעניין המקורות - המקור לפסקת הוויכוח הוא הכתבה בcol, כפי שמובא בהערה, וגם מהערך [[ויכוח מינסק]]. כל השאר זה מכפר חב"ד האחרון, כפי שמובא ב"לקריאה נוספת". לכן אני תמה ע"כ שהצבת את התבנית ה"מחפש מקורות". ב': האם לדעתך עדיף להעביר למרחב האישי? או שהערך עוד איכשהוא בסדר? [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|שיחה]] 18:33, כ' באדר א', ה'תשפ"ד.
::זה הכוונה שיש רק מקור אחד אבל אם הסתמכת על עוד מקורות אפשר למחוק את התבנית ואפשר להשאיר הערך לא גרוע רק צריך הוספה ודרך אגב ראיתי שאתה מחבב תבניות אבל עדיף לא להשתמש בתבנית {{תב|ש}} היא גורמת לבלבול בעריכה --[[משתמש:חיים כ|חיים כ]] - [[שיחת משתמש:חיים כ|<span style="color:#40E0D0;">מסמ ציכל</span>]] - כ' באדר א'  18:45, 29 בפברואר 2024 (UTC)
:::{{א|חיים כ}} איני "מחבב" תבניות, פשוט התבנית הזו נצרכת לעבודה, שהיא מוסיפה רווח, מדוע היא גורמת לבלבול? היא גם נמצאת בחלונית מעל חלון העריכה בתוך "מבנה"  - יש אפשרות "שורה חדשה", שהיא התבנית הנ"ל. אגב, לכל אחד מהאפשרויות ליצור רווח יש שימוש אחר: התבנית הזו נועדה לעשות רווח שלא ישאר שורה ריקה, והאפשרות הידנית נועדה שיהיה שורה ריקה בין השורה העליונה לתחתונה. [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|שיחה]] 10:21, כ"א באדר א', ה'תשפ"ד.

גרסה מ־16:20, 1 במרץ 2024

איני חושב שצריכים למחוק את הערך. והנימוק אינו סביר. למעשה יש בו תוכן ראוי ומתאים ומעשיר ידע. (שלום עליכם מחוץ לחשבון)

ראוי לערך בפ"ע אבל מוכרח להרחיב אותו, אודות העיר עצמה, איך שנראה כעת - באמת לא ראוי. כיפת יחי - שיחה, 07:14, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 07:14, 17 ביוני 2020 (IST)
ודאי ראוי שיהיה עליו ערך. לכן כדאי שיהיה אדום, ככה ידעו שצריך לכתוב. כרגע, אין כאן שום ערך, כי הכותב רק העתיק פתיחים מערכים אחרים, והמידע כבר נמצא במקומו הנכון. תמוהה המחשבה שבערך מינסק צ"ל הפתיח של ערכי האישים שגרו בעיר. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 17:16, כ"ה בסיוון ה'תש"ף

חידוש הערך

צוברענגען משיח צריך עוד הרחבה. אין עוד קשר חב"די לעיר חוץ מהויכוח? --חיים כ - מסמ ציכל - כ' באדר א' 18:27, 29 בפברואר 2024 (UTC)

חיים כ א': בעניין המקורות - המקור לפסקת הוויכוח הוא הכתבה בcol, כפי שמובא בהערה, וגם מהערך ויכוח מינסק. כל השאר זה מכפר חב"ד האחרון, כפי שמובא ב"לקריאה נוספת". לכן אני תמה ע"כ שהצבת את התבנית ה"מחפש מקורות". ב': האם לדעתך עדיף להעביר למרחב האישי? או שהערך עוד איכשהוא בסדר? צוברענגען משיח - שיחה 18:33, כ' באדר א', ה'תשפ"ד.
זה הכוונה שיש רק מקור אחד אבל אם הסתמכת על עוד מקורות אפשר למחוק את התבנית ואפשר להשאיר הערך לא גרוע רק צריך הוספה ודרך אגב ראיתי שאתה מחבב תבניות אבל עדיף לא להשתמש בתבנית {{ש}} היא גורמת לבלבול בעריכה --חיים כ - מסמ ציכל - כ' באדר א' 18:45, 29 בפברואר 2024 (UTC)
חיים כ איני "מחבב" תבניות, פשוט התבנית הזו נצרכת לעבודה, שהיא מוסיפה רווח, מדוע היא גורמת לבלבול? היא גם נמצאת בחלונית מעל חלון העריכה בתוך "מבנה" - יש אפשרות "שורה חדשה", שהיא התבנית הנ"ל. אגב, לכל אחד מהאפשרויות ליצור רווח יש שימוש אחר: התבנית הזו נועדה לעשות רווח שלא ישאר שורה ריקה, והאפשרות הידנית נועדה שיהיה שורה ריקה בין השורה העליונה לתחתונה. צוברענגען משיח - שיחה 10:21, כ"א באדר א', ה'תשפ"ד.