שיחה:המאור (בטאון): הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
חייל של המלך (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
::מסכים. {{א|להתראות}} ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 01:57 • י"ד באדר ב' ה'תשפ"ב | ::מסכים. {{א|להתראות}} ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 01:57 • י"ד באדר ב' ה'תשפ"ב | ||
:::אכן הערך דל וחסר, וזה בלי פרופורציה ונראה כאילו כל הערך כתוב בשביל הפיסקה הזו, אך אם אכן הערך יהיה כתוב כפי שראוי לו, מתאים לגמרי לענ"ד שתיכנס שם פיסקה שיש בטאון ששאב את שמו מהבטאון ההיסטורי, כפי שלעניות דעתי מתאים להכניס בערך 'התמים' ורשה גם פיסקה על התמים בית משיח, וכפי שבויקיפדיה בערכים רבים יש פיסקה על ביטויי של נושא הערך בתרבות וכו'. וכהרגלי, לא באתי להתווכח. זו דעתי ולא אקפיד אם מישהו יחליט למחוק. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 07:19, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 07:19, 17 במרץ 2022 (UTC) | :::אכן הערך דל וחסר, וזה בלי פרופורציה ונראה כאילו כל הערך כתוב בשביל הפיסקה הזו, אך אם אכן הערך יהיה כתוב כפי שראוי לו, מתאים לגמרי לענ"ד שתיכנס שם פיסקה שיש בטאון ששאב את שמו מהבטאון ההיסטורי, כפי שלעניות דעתי מתאים להכניס בערך 'התמים' ורשה גם פיסקה על התמים בית משיח, וכפי שבויקיפדיה בערכים רבים יש פיסקה על ביטויי של נושא הערך בתרבות וכו'. וכהרגלי, לא באתי להתווכח. זו דעתי ולא אקפיד אם מישהו יחליט למחוק. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 07:19, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 07:19, 17 במרץ 2022 (UTC) | ||
::::ההשוואה ל'התמים' לא נכונה, כי הביטאון שיצא ע"י בית משיח יצא במפורש כביטאון שיוצא כהמשך (או לכל הפחות בהשראת) המקור. פה אפי' את זה אין. לא כל עיתון חדש שיוצא בשם זהה לעיתונים ישנים ומפורסמים צריכים אזכור בערכי המקור שלהם, אלא"כ הם יוצאים במפורש כהמשך (וגם בזה צריך לדון אם כל מי שמחליט שמוציא כהמשך נחשב ואמכ"ל). בינתיים יש למחוק מן הערך הזה את האזכור ולכלול אותו בערך על בית שמש בפסקה של הקהילה. א פריילעכ'ן פורים. [[משתמש:דענקער|דענקער]] - [[שיחת משתמש:דענקער|שיחה]], 09:43, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 09:43, 17 במרץ 2022 (UTC) | ::::ההשוואה ל'התמים' לא נכונה, כי הביטאון שיצא ע"י בית משיח יצא במפורש כביטאון שיוצא כהמשך (או לכל הפחות בהשראת) המקור. פה אפי' את זה אין. לא כל עיתון חדש שיוצא בשם זהה לעיתונים ישנים ומפורסמים צריכים אזכור בערכי המקור שלהם, אלא"כ הם יוצאים במפורש כהמשך (וגם בזה צריך לדון אם כל מי שמחליט שמוציא כהמשך נחשב ואמכ"ל). בינתיים יש למחוק מן הערך הזה את האזכור ולכלול אותו בערך על בית שמש בפסקה של הקהילה. א פריילעכ'ן פורים. [[משתמש:דענקער|דענקער]] - [[שיחת משתמש:דענקער|שיחה]], 09:43, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 09:43, 17 במרץ 2022 (UTC):: | ||
:::::הרב [[משתמש:להתראות|להתראות]], כמדומה ברור שאילולי הקשר האישי היית מסכים שזה כיכוב רציני להכניס איזה עלון מקומי ארץ ישראלי שלע"ע הוציא גליון אחד [וזה מבלי להיכנס אם הוא לא בסה"כ עוד חלק בתככים הפוליטיים הבלתי נגמרים בעסקנים דב"ש אליהם כולנו נחשפים חדשים לבקרים וד"ל] ולחברו בערך עם המאור של הרב אמסעל ז"ל שהוציא לאור גליון חשוב ביותר, בכמות ובאיכות, ובהקשר החב"די: גליון שהוגהו עבורו שיחות ברופן מיוחד עבורו (!) [ויצויין שהרבי אף התמקח על מיקום השיחות בגליון - ראה ספר המזכיר] וכו' וכו' ובאמת שהפתעת בטענתך--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 13:00, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 13:00, 17 במרץ 2022 (UTC) |
גרסה מ־15:00, 17 במרץ 2022
http://www.chabadhouse.org.il/Magazines/Article.asp?CategoryID=858&ArticleID=892
- תמוה מאוד הקשר (צורה מחקרית לגמרי ובלתי אנציקלופדית) בין הבטאון הוותיק והישן לבין העיתון שהחלו להוציא היום. אין חשיבות לערך אז מצאו פה מקום לתקוע? מפעילי מערכת--דענקער - שיחה, 20:02, י"ג באדר ב', ה'תשפ"ב 20:02, 16 במרץ 2022 (UTC)
- מסכים. להתראות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:57 • י"ד באדר ב' ה'תשפ"ב
- אכן הערך דל וחסר, וזה בלי פרופורציה ונראה כאילו כל הערך כתוב בשביל הפיסקה הזו, אך אם אכן הערך יהיה כתוב כפי שראוי לו, מתאים לגמרי לענ"ד שתיכנס שם פיסקה שיש בטאון ששאב את שמו מהבטאון ההיסטורי, כפי שלעניות דעתי מתאים להכניס בערך 'התמים' ורשה גם פיסקה על התמים בית משיח, וכפי שבויקיפדיה בערכים רבים יש פיסקה על ביטויי של נושא הערך בתרבות וכו'. וכהרגלי, לא באתי להתווכח. זו דעתי ולא אקפיד אם מישהו יחליט למחוק. להתראות - שיחה, 07:19, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 07:19, 17 במרץ 2022 (UTC)
- ההשוואה ל'התמים' לא נכונה, כי הביטאון שיצא ע"י בית משיח יצא במפורש כביטאון שיוצא כהמשך (או לכל הפחות בהשראת) המקור. פה אפי' את זה אין. לא כל עיתון חדש שיוצא בשם זהה לעיתונים ישנים ומפורסמים צריכים אזכור בערכי המקור שלהם, אלא"כ הם יוצאים במפורש כהמשך (וגם בזה צריך לדון אם כל מי שמחליט שמוציא כהמשך נחשב ואמכ"ל). בינתיים יש למחוק מן הערך הזה את האזכור ולכלול אותו בערך על בית שמש בפסקה של הקהילה. א פריילעכ'ן פורים. דענקער - שיחה, 09:43, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 09:43, 17 במרץ 2022 (UTC)::
- הרב להתראות, כמדומה ברור שאילולי הקשר האישי היית מסכים שזה כיכוב רציני להכניס איזה עלון מקומי ארץ ישראלי שלע"ע הוציא גליון אחד [וזה מבלי להיכנס אם הוא לא בסה"כ עוד חלק בתככים הפוליטיים הבלתי נגמרים בעסקנים דב"ש אליהם כולנו נחשפים חדשים לבקרים וד"ל] ולחברו בערך עם המאור של הרב אמסעל ז"ל שהוציא לאור גליון חשוב ביותר, בכמות ובאיכות, ובהקשר החב"די: גליון שהוגהו עבורו שיחות ברופן מיוחד עבורו (!) [ויצויין שהרבי אף התמקח על מיקום השיחות בגליון - ראה ספר המזכיר] וכו' וכו' ובאמת שהפתעת בטענתך--חייל של המלך - שיחה, 13:00, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 13:00, 17 במרץ 2022 (UTC)
- ההשוואה ל'התמים' לא נכונה, כי הביטאון שיצא ע"י בית משיח יצא במפורש כביטאון שיוצא כהמשך (או לכל הפחות בהשראת) המקור. פה אפי' את זה אין. לא כל עיתון חדש שיוצא בשם זהה לעיתונים ישנים ומפורסמים צריכים אזכור בערכי המקור שלהם, אלא"כ הם יוצאים במפורש כהמשך (וגם בזה צריך לדון אם כל מי שמחליט שמוציא כהמשך נחשב ואמכ"ל). בינתיים יש למחוק מן הערך הזה את האזכור ולכלול אותו בערך על בית שמש בפסקה של הקהילה. א פריילעכ'ן פורים. דענקער - שיחה, 09:43, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 09:43, 17 במרץ 2022 (UTC)::
- אכן הערך דל וחסר, וזה בלי פרופורציה ונראה כאילו כל הערך כתוב בשביל הפיסקה הזו, אך אם אכן הערך יהיה כתוב כפי שראוי לו, מתאים לגמרי לענ"ד שתיכנס שם פיסקה שיש בטאון ששאב את שמו מהבטאון ההיסטורי, כפי שלעניות דעתי מתאים להכניס בערך 'התמים' ורשה גם פיסקה על התמים בית משיח, וכפי שבויקיפדיה בערכים רבים יש פיסקה על ביטויי של נושא הערך בתרבות וכו'. וכהרגלי, לא באתי להתווכח. זו דעתי ולא אקפיד אם מישהו יחליט למחוק. להתראות - שיחה, 07:19, י"ד באדר ב', ה'תשפ"ב 07:19, 17 במרץ 2022 (UTC)
- מסכים. להתראות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:57 • י"ד באדר ב' ה'תשפ"ב