כפירה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(כנ"ל תו"ת ראשל"צ)
(עריכה כללית)
שורה 1: שורה 1:
כשם ש[[אמונה]] שלימה ו[[אמת|אמיתית]], היא אמונה פשוטה בלי טענות ומענות, כך גם כפירה היא היפך האמונה, בלי טענות ומענות. אם לאדם יש קושיות והוא חותר להגיע אל האמת הוא עדיין אינו כופר, אלא אינו מאמין.
'''כפירה''' היא היפך האמונה. כשם ש[[אמונה]] שלימה ו[[אמת|אמיתית]] היא למעלה מטענות ומענות, כך גם הכפירה במיטבה, היא היפך האמונה ללא היגיון. אדם המתלבט וחותר להגיע אל האמת, עדיין אינו נחשב לכופר, למרות תהיותיו ושאלותיו.


הרבי מליובאוויטש אמר פעם ל[[אריאל שרון]] [[יהודי]] נקרא מי שכופר בעבודה זרה. כפירה היא בלי טענות ומענות כלל.
[[הרבי מליובאוויטש]] אמר פעם ל[[אריאל שרון]]<REF>על פי [[מסכת מגילה]]</REF>: [[יהודי]] נקרא מי שכופר בעבודה זרה.
 
==הערות שוליים==
{{הערות שוליים}}


[[קטגוריה:מושגים כלליים]]
[[קטגוריה:מושגים כלליים]]

גרסה מ־20:56, 29 בדצמבר 2009

כפירה היא היפך האמונה. כשם שאמונה שלימה ואמיתית היא למעלה מטענות ומענות, כך גם הכפירה במיטבה, היא היפך האמונה ללא היגיון. אדם המתלבט וחותר להגיע אל האמת, עדיין אינו נחשב לכופר, למרות תהיותיו ושאלותיו.

הרבי מליובאוויטש אמר פעם לאריאל שרון[1]: יהודי נקרא מי שכופר בעבודה זרה.

הערות שוליים

הערות שוליים