שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
(←‏תבנית לעריכה: פסקה חדשה)
שורה 18: שורה 18:
מה פשר עריכת כת"ר, לכאורה אמור להיות ערך על הספר, או לכל הפחות על מחברו, ואם הערך אינו אדום אף אחד לא יחשוב לכתוב עליו ערך (מלבד שקשה לי להאמין שהמחפש ערך מגן אבות כוונתו לתלמוד תורה בחברון). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:38, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
מה פשר עריכת כת"ר, לכאורה אמור להיות ערך על הספר, או לכל הפחות על מחברו, ואם הערך אינו אדום אף אחד לא יחשוב לכתוב עליו ערך (מלבד שקשה לי להאמין שהמחפש ערך מגן אבות כוונתו לתלמוד תורה בחברון). '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:38, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
:מבדיקה בקישורים שהיו מקושרים לדף ההוא מתברר שחציים היו אכן שייכים לדף מגן אבות חברון. ומכיון שהערך השני עדיין לא נכתב א"כ יש לקשר לישיבה. אודות הבעיה של קישורים אדומים, תיקנתי זאת כמו שתוכל לראות בשינויים אחרונים. ובכל אופן בשעת מעשה אני לא הבנתי כלל את כוונתך ואולי להבא כדאי להסביר בדף שיחה או בתקציר עריכה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 06:32, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
:מבדיקה בקישורים שהיו מקושרים לדף ההוא מתברר שחציים היו אכן שייכים לדף מגן אבות חברון. ומכיון שהערך השני עדיין לא נכתב א"כ יש לקשר לישיבה. אודות הבעיה של קישורים אדומים, תיקנתי זאת כמו שתוכל לראות בשינויים אחרונים. ובכל אופן בשעת מעשה אני לא הבנתי כלל את כוונתך ואולי להבא כדאי להסביר בדף שיחה או בתקציר עריכה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 06:32, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
== תבנית לעריכה ==
אני רואה שאתה עובר להסיר את כל ה{{תב|לעריכה}}, האם זה בשל סיבה? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 18:10, ט"ז בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(17 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]

גרסה מ־20:10, 17 בנובמבר 2016

ההודעה האחרונה בדף השיחה של שלום/ארכיון 14 התקבלה מהמשתמש כתית למאור בתאריך ט"ז בחשוון ה'תשע"ז.
Spumoni
משתמש זה הינו מפעיל מערכת בחב"דפדיה
תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

א - ב - ג - ד - ה - ו - ז - ח - ט - י - יא - יב


שאלה

אני עוד לא מכיר מספיק את מנהגי המקום ולכן אשאל: מדוע נמחק הערך אדמו"ר הצמח צדק ותנועת ההשכלה, האם לא צריך קודם להתקיים דיון על כך? אני למשל התנגדתי למחיקתו, אולי יש עוד כמוני. האם התקיים דיון והצבעה? מהו הנוהל בחבד פדיה? באהבת ישראל נביא את הגואל ינון גלעדי - שיחה 04:27, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

הכלל הוא כי כאשר מתקיים דיון הולכים לפי רוב דיעות. הצבעה מקיימים רק כאשר יש אכן ספק רציני, דהיינו שיש כמה משתמשים לכל צד, ובאופן שאחד מהצדדים מתעקש על הצבעה. במקרה דידן, שהיה רק תומך 1 בהישארות הערך ו4 תומכים במחיקתו (היינו - שף ויתיב מציב התבנית, כתית למאור בדף השיחה, קרייזי, ואנכי הקטן מוחק הערך), אין צורך לקיים הצבעה. אגב, ליתר דיוק הערך לא נמחק אלא אוחד: כלומר תוכנו הועבר לערך מתאים וממוקד יותר (תנועת ההשכלה). --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 04:49, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

מגן אבות

מה פשר עריכת כת"ר, לכאורה אמור להיות ערך על הספר, או לכל הפחות על מחברו, ואם הערך אינו אדום אף אחד לא יחשוב לכתוב עליו ערך (מלבד שקשה לי להאמין שהמחפש ערך מגן אבות כוונתו לתלמוד תורה בחברון). שף ויתיבקאנפרענץ רום 05:38, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

מבדיקה בקישורים שהיו מקושרים לדף ההוא מתברר שחציים היו אכן שייכים לדף מגן אבות חברון. ומכיון שהערך השני עדיין לא נכתב א"כ יש לקשר לישיבה. אודות הבעיה של קישורים אדומים, תיקנתי זאת כמו שתוכל לראות בשינויים אחרונים. ובכל אופן בשעת מעשה אני לא הבנתי כלל את כוונתך ואולי להבא כדאי להסביר בדף שיחה או בתקציר עריכה. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 06:32, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

תבנית לעריכה

אני רואה שאתה עובר להסיר את כל ה{{לעריכה}}, האם זה בשל סיבה? • כתית למאורבית הבד 18:10, ט"ז בחשוון, ה'תשע"ז (17 בנוב' למניינם), ימות המשיח