שיחת תבנית:משתמש - מתקשה להאמין: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 6: | שורה 6: | ||
::באהבה לכולם, • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 23:38, ט"ז באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | ::באהבה לכולם, • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 23:38, ט"ז באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | ||
:::רציתי לכתוב יותר חריף, אבל אין אחר דברי המלך כלום. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:51, 20 בספטמבר 2016 (UTC) |
גרסה מ־13:51, 20 בספטמבר 2016
נגד חזק. למה לקטרג על ישראל? ולמה להיות כל כך פסימי ושלילי? לדידי, עצם מציאותה של תבנית כזו, היא היפך שיטתו של הרבי שליט"א, והיא עצמה מרחקת את ההתגלות ומחלישה את האמונה, ועושה את התפקיד ההפוך בדיוק מהמטרה שלשמה נועדה. להתראות - שיחה 17:55, 19 בספטמבר 2016 (UTC)
- אינני מקטרג, רק אומר את האמת בפנים. הרבי שליט"א אומר שאם היו צועקים עד מתי באמת מזמן היה בא משיח צדקנו, זה מותיר לנו שתי אפשרויות א. הרבי הוא שקרן ח"ו, ב. לא צועקים עד מתי באמת... אני מבכר את האפשרות השני, אם אתה מעדיף את זו הראשונה שיבושם לך. ולדידך אף אבחנת המחלה ע"י רופאים (דיאגנוזה בלע"ז) הינה פסימיות ומחשבה שלילית. --שף ויתיב - שיחה 22:57, 19 בספטמבר 2016 (UTC)
- מצאתי לי לנכון בזאת להביא קטע משיחת בלתי מוגה משבוע שעבר, העוסקת במעלתן של ישראל:
וקראנו היום פרשת כי תצא (כנ"ל בארוכה), ובהמשך מדובר אודות גודל מעלתו של כאו"א מישראל – "ולא אבה ה' אלקיך לשמע אל בלעם", אשר החידוש בזה הוא – דאע"פ שהיו לו טענות ע"פ תורה בנוגע לבני ישראל (כמ"ש רש"י בפשוטו של מקרא), הרי הקב"ה לא הזדקק להסברות ותירוצים (אע"פ שבודאי ישנם), אלא "לא אבה לשמוע" מלכתחילה, הקב"ה לא חפץ אפילו לשמוע ("דער אויבערשטער האָט גאָרניט געוואָלט הערן אפילו")! והטעם מסיים בפסוק – "כי אהבך ה' אלקיך", "אהבך" לשון יחיד דוקא, דקאי על כאו"א מישראל – שהקב"ה אוהב את כאו"א מישראל ("דער אויבערשטער האָט ליב יעדן איינציקן אידן")!
— ש"פ תצא תנש"א, בלתי מוגה
- באהבה לכולם, • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 23:38, ט"ז באלול, הקהל ה'תשע"ו