השכמת הבוקר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''השכמת הבוקר''': טוב להרגיל עצמו לומר מיד שניעור נוסח זה: [[מודה אני]] וכו'.
'''השכמת הבוקר''': טוב להרגיל עצמו לומר מיד שניעור נוסח זה: מודה אני וכו'.


כשאומרים מודה אני צריכים להניח יד אל יד ולהרכין את הראש.
כשאומרים מודה אני צריכים להניח יד אל יד ולהרכין את הראש.
שורה 7: שורה 7:
נטילת ידים צריך להיזהר אפילו לעכב שיהיו מים הכשרים לנטילת ידים לסעודה. ושיבואו על ידיו מכל כלי ומכח אדם, וצריך ליטול כל פרק כל היד עד חבורו לקנה הזרוע.
נטילת ידים צריך להיזהר אפילו לעכב שיהיו מים הכשרים לנטילת ידים לסעודה. ושיבואו על ידיו מכל כלי ומכח אדם, וצריך ליטול כל פרק כל היד עד חבורו לקנה הזרוע.


כ"ק [[אדמו"ר הרש"ב]] אמר: קודם רחיצת הפה שחרית אין לברך מלבד בימי התענית - ברכות השחר.
כ"ק [[אדמו"ר הרש"ב]] אמר: קודם רחיצת הפה שחרית אין לברך ברכות השחר, מלבד בימי התענית.


[[קטגוריה:מנהגי חב"ד]]
[[קטגוריה:מנהגי חב"ד]]

גרסה מ־22:45, 8 באוקטובר 2009

השכמת הבוקר: טוב להרגיל עצמו לומר מיד שניעור נוסח זה: מודה אני וכו'.

כשאומרים מודה אני צריכים להניח יד אל יד ולהרכין את הראש.

אין להזכיר את השם ולא ללמוד וכן שלא ליגע במלבושיו וכן שלא לילך ד' אמות בעוד שרוח הטומאה שורה על הידים קודם נטילת ידים של שחרית.

נטילת ידים צריך להיזהר אפילו לעכב שיהיו מים הכשרים לנטילת ידים לסעודה. ושיבואו על ידיו מכל כלי ומכח אדם, וצריך ליטול כל פרק כל היד עד חבורו לקנה הזרוע.

כ"ק אדמו"ר הרש"ב אמר: קודם רחיצת הפה שחרית אין לברך ברכות השחר, מלבד בימי התענית.