רשימות כ"ק אדמו"ר שליט"א: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
מאין תקציר עריכה |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
דברים אלו הרבי שמר לעצמו, ולא נתן לפרסום. | דברים אלו הרבי שמר לעצמו, ולא נתן לפרסום. | ||
במשך השנים הזכיר הרבי כמה פעמים במכתביו רשימות אלו ואף הביא ממה שכתוב שם (בביטוי "רשימותי"), כמו כן נתן הרבי חלקים מסוימים לפרסום בהזדמנויות שונות, ולדוגמא: הרשימה "[[השגחה פרטית]]", בה מבואר "שיטות שונות | במשך השנים הזכיר הרבי כמה פעמים במכתביו רשימות אלו ואף הביא ממה שכתוב שם (בביטוי "רשימותי"), כמו כן נתן הרבי חלקים מסוימים לפרסום בהזדמנויות שונות, ולדוגמא: הרשימה "[[השגחה פרטית]]", בה מבואר "שיטות שונות בהשגחה פרטית מחכמי ישראל עד [[הבעש"ט]] ושיטת הבעש"ט" - שהואיל כ"ק אדמו"ר שליט"א לתתה על מנת להדפיסה בהוספות ל[[לקוטי שיחות]] חלק ח'. | ||
לאחר [[ג' תמוז תשנ"ד]] החלו לפרסמם בחוברות במשך כל שבוע, בערך עד תחלת שנת [[תש"ס]]. לאחר מכן יצאו חוברות אלו כסדרה, כשנושאים שנדונו בארוכה יוצאים כספר בפני עצמו (רשימת המנורה, שנים אוחזין, רשימת היומן). | לאחר [[ג' תמוז תשנ"ד]] החלו לפרסמם בחוברות במשך כל שבוע, בערך עד תחלת שנת [[תש"ס]]. לאחר מכן יצאו חוברות אלו כסדרה, כשנושאים שנדונו בארוכה יוצאים כספר בפני עצמו (רשימת המנורה, שנים אוחזין, רשימת היומן). |
גרסה מ־12:10, 4 בספטמבר 2007
הרשימות הינם כתבים אותם כתב אדמו"ר שליט"א לעצמו, ביניהם: דברים ששמע מחמיו אדמו"ר הריי"צ, חידושי תורה בנגלה ובחסידות (ובפרט בספר התניא), עותקים ממכתבים ששלח ונשמרו אצלו, טיוטות ומראי מקומות לקראת התוועדויות בציבור וכיו"ב, ועוד.
דברים אלו הרבי שמר לעצמו, ולא נתן לפרסום.
במשך השנים הזכיר הרבי כמה פעמים במכתביו רשימות אלו ואף הביא ממה שכתוב שם (בביטוי "רשימותי"), כמו כן נתן הרבי חלקים מסוימים לפרסום בהזדמנויות שונות, ולדוגמא: הרשימה "השגחה פרטית", בה מבואר "שיטות שונות בהשגחה פרטית מחכמי ישראל עד הבעש"ט ושיטת הבעש"ט" - שהואיל כ"ק אדמו"ר שליט"א לתתה על מנת להדפיסה בהוספות ללקוטי שיחות חלק ח'.
לאחר ג' תמוז תשנ"ד החלו לפרסמם בחוברות במשך כל שבוע, בערך עד תחלת שנת תש"ס. לאחר מכן יצאו חוברות אלו כסדרה, כשנושאים שנדונו בארוכה יוצאים כספר בפני עצמו (רשימת המנורה, שנים אוחזין, רשימת היומן).
פרסומם של ה'רשימות' עורר פולמוס רחב בין אנ"ש, האם זהו רצון קדשו של הרבי, או שרצונו שהם יישארו גנוזים.