מהרש"א: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 9 בתים ,  25 במרץ 2013
מ (תיקון)
שורה 10: שורה 10:
בפירושו על [[מסכת עירובין]] הביא המהרש"א (שלמעשה הוא מראשוני בעלי הנגלה שמצטט מספרי הקבלה) את ענין ה[[גלגול|גלגולים]], ובשאר פירושיו מביא כמה פעמים את "דעת המקובלים".
בפירושו על [[מסכת עירובין]] הביא המהרש"א (שלמעשה הוא מראשוני בעלי הנגלה שמצטט מספרי הקבלה) את ענין ה[[גלגול|גלגולים]], ובשאר פירושיו מביא כמה פעמים את "דעת המקובלים".
== התייחסויות מהרבי ==  
== התייחסויות מהרבי ==  
{{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=המהרש"א החזיק ישיבה שבה הבחורים היו במצב של שלימות הן בגשמיות והן ברוחניות, ואמר על כך [[אדמו"ר שליט"א|כ"ק אדמו"ר שליט"א]] כי זה מעין עולם הבא.|מקור=[[שיחות קודש]] [[תשל"ח]] [[שיחת]] מוצאי ש"פ [[בשלח]] ס"ט}}
{{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=המהרש"א החזיק ישיבה שבה הבחורים היו במצב של שלימות הן בגשמיות והן ברוחניות, ואמר על כך [[אדמו"ר שליט"א|כ"ק אדמו"ר שליט"א]] כי זה מעין עולם הבא.|מקור=[[שיחות קודש]] [[תשל"ח]] [[שיחה|שיחת]] מוצאי ש"פ [[בשלח]] ס"ט}}


באחד הפעמים התייחס [[הרבי]] למובא ב[[כתר שם טוב]] בשם ה[[בעל שם טוב]], אשר כל המחברים עד המהרש"א ועד בכלל, כתבו את חיבוריהם ב[[רוח הקודש]], ועד שפירושו של המהרש"א - הן חידושי ההלכות והן חידושי האגדות - נתקבלו בכל תפוצות ישראל, אך מכל מקום - אמר [[אדמו"ר שליט"א|כ"ק אדמו"ר שליט"א]] - צריך להבינם בשכל.
באחד הפעמים התייחס [[הרבי]] למובא ב[[כתר שם טוב]] בשם ה[[בעל שם טוב]], אשר כל המחברים עד המהרש"א ועד בכלל, כתבו את חיבוריהם ב[[רוח הקודש]], ועד שפירושו של המהרש"א - הן חידושי ההלכות והן חידושי האגדות - נתקבלו בכל תפוצות ישראל, אך מכל מקום - אמר [[אדמו"ר שליט"א|כ"ק אדמו"ר שליט"א]] - צריך להבינם בשכל.
[[קטגוריה:אחרונים|מהרש"א]]
[[קטגוריה:אחרונים|מהרש"א]]