הרבי מתגלה (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) (ביטול עריכה במרחב אישי) |
||
(6 גרסאות ביניים של 4 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{חופשה חב"דפדית|תאריך= | {{חופשה חב"דפדית|תאריך=מועד לא ידוע|סיבה=שנמאס לי מהצביעות באתר}} | ||
{| class="toccolours" style="solid: both; margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: center; width: 100%;" align=" center;" | {| class="toccolours" style="solid: both; margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: center; width: 100%;" align=" center;" |
גרסה אחרונה מ־07:16, 11 במרץ 2022
![]() |
אני בחופשה חב"דפדית עד ל־מועד לא ידוע עקב שנמאס לי מהצביעות באתר |
לא A לא B ולא C !!! ארץ ישראל כולה של עם ישראל!! |
תיבות משתמש | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ערכים שיצרתיעריכה
- אסון מירון תשפ"א
- אריאל למברג
- שניאור זלמן קפלן - במשתמש הקודם שלי
- חיים קפלן
תבניות שיצרתיעריכה
- תבנית:עבירה פלילית - במשתמש הקודם.
- תבנית:משתמש - נגד מחיקות ערכים - במשתמש הקודם.
- תבנית:משתמש - מספר תבניות - במשתמש הקודם.
ערכים בעבודהעריכה
היום יוםעריכה
היום יום י"ד באדר ה'תשפ"ה:
י"ג אדר ראשוןעריכה
במנחה אין אומרים תחנון.
אבי אדמו"ר אמר: "בא מיר איז ברור, אז א חסידישער איד זיצט אין בית מדרש, און לערענט אדער חזר'ט חסידות ברבים, איז א שמחה בא די זיידעס, און זייער שמחה איז מספיק פאר איהם, קינדער און קינד'ס קינדער רוב טוב בגשמיות וברוחניות.
תרגום מאידיש: אבי אדמו"ר אמר: "אצלי ברור, כשיהודי חסידי יושב בבית המדרש ולומד או חוזר חסידות ברבים, זהו שמחה אצל הסבים, ושמחתם מספיקה לו, רוב טוב בגשמיות וברוחניות לילדים ונכדים.
י"ג אדר ב'עריכה
הפטורה: "כה אמר ה'". אומרים "אב הרחמים". אין אומרים "צדקתך".
"ויבוא עמלק וילחם עם ישראל ברפידים" - "שרפו ידיהם מדברי תורה". אז מ'ווערט שוואך אין תורה, וואס דער לימוד התורה איז דאך על מנת לעשות ולקיים, קומט עמלק און קיהלט אפ דעם אידען (= כשנחלשים בדברי תורה, שלימוד התורה הוא הרי על מנת לעשות ולקיים, מגיע עמלק ומקרר את היהודי), "וילחם עם ישראל", ראשי תיבות יש ששים רבוא אותיות לתורה, - דכל אחד מישראל יש לו אות אחת בתורה, ולכן נהגו כל ישראל לכתוב אות בתורה, און עמלק מאכט קאלט (= מקרר) קדושת התורה. והעצה לזה בחר לנו אנשים, אנשי משה, ואתפשטותא דמשה בכל דרא, שבכל דור יש ראשי אלפי ישראל. וצא הלחם בעמלק ל' יחיד, לפי שהתורה היא נצחית בכל דור ובכל זמן ובכל מקום בשוה.