משתמש:מוקצן של המלך: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מוקצן של המלך (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
מוקצן של המלך (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
||
(26 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
[[קובץ:דגל משיח 2.jpg|שמאל|ממוזער|250px|]] | |||
[[קובץ:עידוד_יחי.jpg|שמאל|ממוזער|250px|הרבי מעודד את שירת ה'יחי' - תחילת תשנ"ד]] | |||
== יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!! == | == יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!! == | ||
<big><big><big><big><big><big><big>[[יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד]]!!!</big></big></big></big></big></big></big> | <big><big><big><big><big><big><big>[[יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד]][[פרסום בשורת הגאולה|!!!]]</big></big></big></big></big></big></big> | ||
== משיחת שבת פרשת ויקהל '''ה'''י' '''ת'''הא '''ש'''נת '''נ'''פלאות '''ב'''כל מכל כל == | |||
וכדי למהר ולזרז ולהביא בפועל תיכף ומיד ממש – יש להוסיף ביתר שאת וביתר עוז באהבת ישראל ואחדות ישראל (ביטול סיבת הגלות), ע"י הדגשת מעלתו של כאו"א מישראל שהוא "חלק אלקה ממעל ממש". | |||
{{ | ופשיטא – שלילת הפכו, ואפילו לא ע"י אמירת דברי-מוסר – כפי שרואים במוחש שכדי להשפיע על יהודים בעניני יהדות צריכים לדבר אליהם (ועליהם) בדרכי נועם ובדרכי שלום, ובדברי אהבה וחיבה. | ||
וזה שמצינו שלפעמים צ"ל הנהגה הפכית, ע"ד מ"ש "חושך שבטו שונא בנו" – ה"ז דוקא באב ובן, שבדרך כלל היחס שביניהם הוא באופן של אהבה וחיבה, ועד לאהבה עצמית כו', ואז גם ההכאה (בזמן ומצב מיוחד כשיש הכרח בדבר) היא מתוך אהבה. | |||
{{משתמש - יחי}} | |||
<small>[[קובץ:הדגל.jpg|דגל משיח]] | |||
</small> |
גרסה אחרונה מ־22:26, 8 ביולי 2021
יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!![עריכה | עריכת קוד מקור]
יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!
משיחת שבת פרשת ויקהל הי' תהא שנת נפלאות בכל מכל כל[עריכה | עריכת קוד מקור]
וכדי למהר ולזרז ולהביא בפועל תיכף ומיד ממש – יש להוסיף ביתר שאת וביתר עוז באהבת ישראל ואחדות ישראל (ביטול סיבת הגלות), ע"י הדגשת מעלתו של כאו"א מישראל שהוא "חלק אלקה ממעל ממש".
ופשיטא – שלילת הפכו, ואפילו לא ע"י אמירת דברי-מוסר – כפי שרואים במוחש שכדי להשפיע על יהודים בעניני יהדות צריכים לדבר אליהם (ועליהם) בדרכי נועם ובדרכי שלום, ובדברי אהבה וחיבה.
וזה שמצינו שלפעמים צ"ל הנהגה הפכית, ע"ד מ"ש "חושך שבטו שונא בנו" – ה"ז דוקא באב ובן, שבדרך כלל היחס שביניהם הוא באופן של אהבה וחיבה, ועד לאהבה עצמית כו', ואז גם ההכאה (בזמן ומצב מיוחד כשיש הכרח בדבר) היא מתוך אהבה.