תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים מ"א-מ"ט: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(יצירת דף עם התוכן "{| class="{{#תנאי:{{{מוסתר|}}}|mw-collapsible mw-collapsed autocollapse|{{#תנאי:{{{הסתרה|}}}|mw-collapsible autocollapse}}}}" style="border: 1p...")
 
אין תקציר עריכה
 
(2 גרסאות ביניים של אותו משתמש אינן מוצגות)
שורה 7: שורה 7:
שני אופנים הם בעבודת ה' - מה אני רוצה, ומה רוצים ממני. האופן השני הוא נעלה מאד, ומבואר בתניא ב[[תניא - פרק נ'|פרק אחד בלבד]]. עיקר עבודת האדם היא באופן הראשון (השייך לכל אחד ואחת), המבואר בתניא בפרטות בשמונה פרקים:
שני אופנים הם בעבודת ה' - מה אני רוצה, ומה רוצים ממני. האופן השני הוא נעלה מאד, ומבואר בתניא ב[[תניא - פרק נ'|פרק אחד בלבד]]. עיקר עבודת האדם היא באופן הראשון (השייך לכל אחד ואחת), המבואר בתניא בפרטות בשמונה פרקים:
{{יישור טקסט| ימין|
{{יישור טקסט| ימין|
:* [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים מ"א-מ"ב|היראה התתאה]] - חשיבותה וכיצד מגיעים אליה (פרקים מ"א -מ"ב).
:* [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים מ"א-מ"ה|עבודת ה' השייכת '''אפילו''' לאדם פשוט]] (פרקים מ"א - מ"ה).
:* [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים מ"ג-מ"ה|אופני אהבה השיכים '''אפילו''' לאדם פשוט]] (פרקים מ"ג - מ"ה).
:* [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים מ"ו-מ"ט|אהבה השייכת '''דוקא''' לאדם פשוט]] (פרקים מ"ו - מ"ט).
:* [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים מ"ו-מ"ט|אהבה השייכת '''דוקא''' לאדם פשוט]] (פרקים מ"ו - מ"ט).
}}
}}
{{ש}}
{{#תנאי: {{{תמונה|}}} | <td style="text-align: left;"> {{{תמונה|}}} </td>}}
{{#תנאי: {{{תמונה|}}} | <td style="text-align: left;"> {{{תמונה|}}} </td>}}
|
|
|-
|-
| [[תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים מא-נ|חזרה לעץ]] || [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים מ"א-נ'|חזרה להסבר הקודם]] || [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים ל"ה-נ"ג|למבט הכללי על כל עבודת המעשה]] ||  |
| [[תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים מא-נ|חזרה לעץ]] || [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים מ"א-נ'|להסבר הקודם]] || [[תניא - פרק מ"א|לפרק מ"א]]


[[קטגוריה:תבניות ספר התניא]]
[[קטגוריה:תבניות ספר התניא]]

גרסה אחרונה מ־00:32, 3 בדצמבר 2020

עבודת ה' בקו הימין (פרקים מ"א - מ"ט)
שני אופנים הם בעבודת ה' - מה אני רוצה, ומה רוצים ממני. האופן השני הוא נעלה מאד, ומבואר בתניא בפרק אחד בלבד. עיקר עבודת האדם היא באופן הראשון (השייך לכל אחד ואחת), המבואר בתניא בפרטות בשמונה פרקים:
חזרה לעץ להסבר הקודם לפרק מ"א