שיחת משתמש:63.143.196.251: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
שורה 6: שורה 6:
::::(כ"ז לא קשור לדעתי האישית שברור לי שאינה כדעתך, ואיני רואה צורך כלל להבהיר אותה כאן כשאינך מכירני - בעז"ה יום יבוא ואולי נדון בזה פב"פ, תסכים תסכים, לא תסכים לפחות תדע שאין לא מצד כפירה ולא מצד הכחשה ח"ו אלא שאין דעותיהם שוות וכיו"ב)  
::::(כ"ז לא קשור לדעתי האישית שברור לי שאינה כדעתך, ואיני רואה צורך כלל להבהיר אותה כאן כשאינך מכירני - בעז"ה יום יבוא ואולי נדון בזה פב"פ, תסכים תסכים, לא תסכים לפחות תדע שאין לא מצד כפירה ולא מצד הכחשה ח"ו אלא שאין דעותיהם שוות וכיו"ב)  
::::עוד הערה, מה שייך להבדיל בין כפירה של ע"ז לכפירה בשיחות? שניהם מעיקרי הדת.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:50, 29 ביוני 2017 (UTC)
::::עוד הערה, מה שייך להבדיל בין כפירה של ע"ז לכפירה בשיחות? שניהם מעיקרי הדת.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:50, 29 ביוני 2017 (UTC)
:::::כל הנ"ל לא שייך לעצם הטענה, וכי על בסיס הרגשים שהחליט מי שהחליט שנר מבטא '''אצלו''' משהו ולכן הוא עובר על הכללים. (בציורים של ברוך נחשון הנר מבטא את הגאולה {{קריצה}}.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:56, 29 ביוני 2017 (UTC)

גרסה אחרונה מ־12:56, 29 ביוני 2017

אתה משתמש רשום, אלא שאתה מפחד לעמוד מאחורי המעשים שלך, ולהצהיר אני הוא זה שמפר את כללי היסוד של האתר.--הנחה - שיחה 00:20, 27 ביוני 2017 (UTC)

הנחה מהקובץ הנ"ל היה אפשר ל"השמע הטענה שספדו ספדיא וכו' ח"ו" ובמילא היה חובה למחות כנגד זה (כמו שהרבי מלך המשיח שליט"א אומר שם) למרות שככל הנראה לא לכך התכוונת. שנית, במחשב זה משתמשים כמה אנשים. אני (כותב שורות אלו) אכן משתמש רשום (ידעת או שניחשת?) ואני גם ראיתי את השינוי בשעת מעשה, אבל לא אני עשיתי אתו בפועל ממש, אלא משהוא אחר שמשתמש במחשב. אגב, למרות שהIP ישתנה עדיין אני כותב מאותו מחשב של הIP הקודם. והעיקר שכבר נקבל את התשובה לטענה הנ"ל, והתשובה היחידה שיכולה לענות על אריכות הגלות היא אך ורק הגאולה האמתית והשלמה בהתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח נאו ממ"ש. 209.140.34.85 17:06, 28 ביוני 2017 (UTC)
אתה משתמש רשום אז למה אתה מפחד לעמוד מאחורי הדברים שאתה כותב כעת. לגופו של עניין לא חשוב מה כתבתי יש חוקי יסוד לאתר ומהם שלא עורכים דף משתמש של השני, בא לך לעשות מחאה - על זה שלי אין את ההרגשים שלך - תעשה כרצונך, לא על ידי עבירה על החוק. בקיצור זו התנהגות לא נכונה על מחאה על דבר שאין לו בסיס בעקבות הנחות יסוד שטותיות (למה דגלון שהמציא ארחי פרחי יותר ממחיש מה שהוא ממחיש לך מאשר "נר"...)--הנחה - שיחה 17:51, 28 ביוני 2017 (UTC)
מאחורי מה שאני אומר ועושה אני מוכן לעמוד. הסיבה שאני לא מזדהה הוא מכיון שאני משוכנע שלא דברים טובים יצאו מזה (במה שקשור לחב"דפדיה נוכל להמשיך לדבר נורמלי, או שאני כבר יהיה מסומן? אומנם מסומן בצדק, אבל חכם?). במקרה ואתה חושב שההזדהות תועיל, תגיד (ותנמק) כאן, במידה והשתכנע אני ישלח לך מייל. לגופו של עניין: גם לנתץ עבודה זרה זו עברה על החוק (להבדיל בין כפירה - בה', לכפירה - בשיחות) ובכול זאת - בשקט שאף אחד לא ישמע צריך לעשות זאת כשאפשר. במה להחליף את הנר שמסמל &#@*%&@# ח"ו? (- כאמור לא לכך התכוונת, אבל כך זה נשמע) זה לא משנה. מי שעשה את השינוי חשב שמתאים דגל, אני יכול לחשוב אחרת, אבל המטרה הייתה רק להוריד את הנר.63.143.201.109 05:47, 29 ביוני 2017 (UTC)
תראה, במסומן כמה דרגות ואכן אם לדעתך חושש הנך שישפיע לעניינים אחרים אכן אל תזדהה, זה לא כזה הכרחי לשום דבר. (אבל אם כבר הזכרת, אף שסבורני שלא כאן המקום לדון על הדברים, (ובהנחה שאתה הוא זה שאני חושד שעומד מאחורי הדברים וקבלתי עליך עדות שחכם הנך) אומר לך את דעתי ואם תרצה תהרהר בהם - אולי ישנו את דעתך עכ"פ בגישה - ישנו חולי רעה בכמה וכמה בעיקר אצל אלו שלמדו כמה שיחות בעיקר הסתובבו אצל אנשים שכוחם בפיהם שרוממות ההקצנה בגרונם וחרב פפיות (הכוונה בלשונם ולא ממש..) שולחים על בעלי מחלוקתם ומרגישים המאמינים הכי גדולים (ושורש טעותם היא בזה שלא עסקו ברצינות ובעמקות כלל במושג "אמונה" (שדרך אגב הוא לא חידוש חסידי הוא מושג פילוסופי עתיק..) ואחרים כשראו אותם האנשים, הסיקו שבהכרח לומר שהאמונה היא החלטה ואין באמת משהו שיכול לחייבה וכו' כו') שכשרואים אחרים שעושים משהו שנראה להם שונה ממה שלמדו בכמה שיחות, במקום ללכת לדון ולחקור מתוך הבנה בסיסית שכל ישראל בחזקת כשרות (בוודאי כאלו שהוכיחו את כשרותם וכו') וממילא מקסימום יש לו טעות בפרשנות, מעדיפים לומר עליהם "כופרים " ו"אפיקורסים".. ומכאן ואילך מה יש לדון, הוא הרי אפיקורס!.. (ובפשטות אין להם את היכולת להתמודד עם הטענות לכן הכי קל לומר כופרים כידוע המשל מהבול ההפוך וכפי שראינו בחוש כאן באתר בדיונים שונים) (וכל זה נובע מגאות וטיפשות - כידוע השייכות ביניהם - כי האדם החכם הוא לומד (מכל אדם) ומנסה להבין אולי יש מישהו שמבין אחרת ממני..))
(כ"ז לא קשור לדעתי האישית שברור לי שאינה כדעתך, ואיני רואה צורך כלל להבהיר אותה כאן כשאינך מכירני - בעז"ה יום יבוא ואולי נדון בזה פב"פ, תסכים תסכים, לא תסכים לפחות תדע שאין לא מצד כפירה ולא מצד הכחשה ח"ו אלא שאין דעותיהם שוות וכיו"ב)
עוד הערה, מה שייך להבדיל בין כפירה של ע"ז לכפירה בשיחות? שניהם מעיקרי הדת.--הנחה - שיחה 10:50, 29 ביוני 2017 (UTC)
כל הנ"ל לא שייך לעצם הטענה, וכי על בסיס הרגשים שהחליט מי שהחליט שנר מבטא אצלו משהו ולכן הוא עובר על הכללים. (בציורים של ברוך נחשון הנר מבטא את הגאולה .--הנחה - שיחה 10:56, 29 ביוני 2017 (UTC)