שיחה:משתה ושמחה (פורים): הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
 
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת)
שורה 5: שורה 5:
::ואם כבר כותבים בנושא בחג הפורים עצמו, עלה בדעתי ביושבי בשבת תחכמוני שעל אף שמקובל לומר שיש ד' מצוות פורים, הרי בהלכה מובא שיש ז' מצוות: (ה) ועל הניסים. (ו) קריאת מגילה. (ז) איסור הספד ותענית. ומעניין שלא הביאו גם את ה"חייב איניש לבסומי" כמצווה שמינית, ויש לומר שמתאים עם תוכן החיוב שהוא למעלה מהגבלה. ואין משיבין על הדרוש. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:04, 13 במרץ 2017 (UTC)
::ואם כבר כותבים בנושא בחג הפורים עצמו, עלה בדעתי ביושבי בשבת תחכמוני שעל אף שמקובל לומר שיש ד' מצוות פורים, הרי בהלכה מובא שיש ז' מצוות: (ה) ועל הניסים. (ו) קריאת מגילה. (ז) איסור הספד ותענית. ומעניין שלא הביאו גם את ה"חייב איניש לבסומי" כמצווה שמינית, ויש לומר שמתאים עם תוכן החיוב שהוא למעלה מהגבלה. ואין משיבין על הדרוש. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:04, 13 במרץ 2017 (UTC)
:::להעיר שבאתר התועבה יש ערך נפרד ל"שכרות בפורים" מתוך "סעודת פורים". • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:16, י"ט באדר ה'תשע"ז
:::להעיר שבאתר התועבה יש ערך נפרד ל"שכרות בפורים" מתוך "סעודת פורים". • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:16, י"ט באדר ה'תשע"ז
::::שכרות לא, עד-דלא-ידע בהחלט כן. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 10:54, 17 במרץ 2017 (UTC)
== שם הערך ==
== שם הערך ==


{{א|להתראות}}, אני מתקשה להבין את סיבת השינוי, אשמח להסבר. תודה. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:01, י"ט באדר ה'תשע"ז
{{א|להתראות}}, אני מתקשה להבין את סיבת השינוי, אשמח להסבר. תודה. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:01, י"ט באדר ה'תשע"ז
:לענ"ד כך יותר מובן משמעות שם הערך. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 10:54, 17 במרץ 2017 (UTC)

גרסה אחרונה מ־13:54, 17 במרץ 2017

כולם מוזמנים לעזור ולהביע דעה[עריכת קוד מקור]

  1. אשמח אם יתנדבו להוסיף תמונות (התוועדות פורים אצל הרבי, וכד').
  2. האם להשאיר כך, או לפצל מכאן ערך מורחב עד דלא ידע? • קרייזי אבאוט משיחבואו נרקוד ביחד! 08:01, 11 במרץ 2016 (UTC)
סליחה שאני עונה בשנה איחור. לעניות דעתי, צריך לפצל את הערך 'עד דלא ידע', ולהשאיר כאן תקציר עם הפניה לערך מורחב.
ואם כבר כותבים בנושא בחג הפורים עצמו, עלה בדעתי ביושבי בשבת תחכמוני שעל אף שמקובל לומר שיש ד' מצוות פורים, הרי בהלכה מובא שיש ז' מצוות: (ה) ועל הניסים. (ו) קריאת מגילה. (ז) איסור הספד ותענית. ומעניין שלא הביאו גם את ה"חייב איניש לבסומי" כמצווה שמינית, ויש לומר שמתאים עם תוכן החיוב שהוא למעלה מהגבלה. ואין משיבין על הדרוש. להתראות - שיחה 11:04, 13 במרץ 2017 (UTC)
להעיר שבאתר התועבה יש ערך נפרד ל"שכרות בפורים" מתוך "סעודת פורים". • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 09:16, י"ט באדר ה'תשע"ז
שכרות לא, עד-דלא-ידע בהחלט כן. להתראות - שיחה 10:54, 17 במרץ 2017 (UTC)

שם הערך[עריכת קוד מקור]

להתראות, אני מתקשה להבין את סיבת השינוי, אשמח להסבר. תודה. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 09:01, י"ט באדר ה'תשע"ז

לענ"ד כך יותר מובן משמעות שם הערך. להתראות - שיחה 10:54, 17 במרץ 2017 (UTC)