שיחה:פסק הדין שהרבי הוא מלך המשיח: הבדלים בין גרסאות בדף

הוספת נושא
שיחות פעילות
 
(18 גרסאות ביניים של 11 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 14: שורה 14:


:כרגע אין לי פוטושופ, בהזדמנות אעלה גירסה מחודשת של הפסק דין. את הפסק ניתן להוריד בקישור המובא. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 13:54, 6 ביוני 2010 (UTC)
:כרגע אין לי פוטושופ, בהזדמנות אעלה גירסה מחודשת של הפסק דין. את הפסק ניתן להוריד בקישור המובא. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 13:54, 6 ביוני 2010 (UTC)
 
== הערת שוליים ==
== הערת שוליים ==
שורה 27: שורה 26:
:הוספתי את ההערת שוליים, ואין כל חסימה, וצ"ע. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 16:12, 6 ביוני 2010 (UTC)
:הוספתי את ההערת שוליים, ואין כל חסימה, וצ"ע. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 16:12, 6 ביוני 2010 (UTC)
::כי 'חסיד' הוסיף תבנית, ופלא גדול שאשר עיניים לו לא הבחין בזה. [[משתמש:nbjo ngbsk ahjhw|מענדל'ה, 444]] - [[שיחת משתמש:nbjo ngbsk ahjhw|תא דואר]]
::כי 'חסיד' הוסיף תבנית, ופלא גדול שאשר עיניים לו לא הבחין בזה. [[משתמש:nbjo ngbsk ahjhw|מענדל'ה, 444]] - [[שיחת משתמש:nbjo ngbsk ahjhw|תא דואר]]
:::יש לי גם עיניים וגם אוזנים{{הערת שוליים|ישנן דיעות שגם אף וכו'.}} ועדיין איני מבין מה הבעיה ואיזה תבנית הוסיף "חסיד". --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:15, 6 ביוני 2010 (UTC)
:::יש לי גם עיניים וגם אוזנים{{הערה|ישנן דיעות שגם אף וכו'.}} ועדיין איני מבין מה הבעיה ואיזה תבנית הוסיף "חסיד". --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:15, 6 ביוני 2010 (UTC)
::::אנסה להסביר את כוונת מענדל'ה. לל הכניס הערת שוליים, וכיוון דלא הי' שם תבנית 'הערות שוליים' בתחתית העמ', הופיעה לו הכיתובית האדומה. הוא אץ-רץ להתלונן בדף השיחה, ואדהכי והכי - לפני שהספיק לשמור את תלונתו - הכנסתי אני תבנית. וכששלום הגיע - הוא לא ראה כלל בעי'...---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''
::::אנסה להסביר את כוונת מענדל'ה. לל הכניס הערת שוליים, וכיוון דלא הי' שם תבנית 'הערות שוליים' בתחתית העמ', הופיעה לו הכיתובית האדומה. הוא אץ-רץ להתלונן בדף השיחה, ואדהכי והכי - לפני שהספיק לשמור את תלונתו - הכנסתי אני תבנית. וכששלום הגיע - הוא לא ראה כלל בעי'...---משיח עכשיו! '''[[משתמש:חסיד|חסיד חב"ד]] - [[שיחת משתמש:חסיד|חדר אורחים]]'''
:תודה. עכשיו אני מוודא שאכן יש לי עיניים{{הערת שוליים|עיין בהערה הקודמת.}} --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:23, 6 ביוני 2010 (UTC)
:תודה. עכשיו אני מוודא שאכן יש לי עיניים{{הערה|עיין בהערה הקודמת.}} --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יהודים משוחחים]] 18:23, 6 ביוני 2010 (UTC)
{{הערות שוליים}}




שורה 73: שורה 71:


:אני חושב שההתחלה צריכה להיות באמצעות חלוקה של כל שם לשורה בפ"ע עם טורים..• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 00:24, 24 בינואר 2016 (UTC)
:אני חושב שההתחלה צריכה להיות באמצעות חלוקה של כל שם לשורה בפ"ע עם טורים..• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 00:24, 24 בינואר 2016 (UTC)
::ייש"כ לכל העורכים על השיפוץ החשוב! לאחר הגהה מפורטת הגעתי למסקנה שיותר מכובד למחוק את '''כל''' הרבנים שאין עליהם ערך בחב"דפדיה (בכל מקרה כתוב "רשימה חלקית"). אין שום ערך אנציקלופדי לעובדה שרבה של צפון מזרח אנטרקטיקה חתם על הפסק... זו רק דעתי, מה דעתכם? [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 04:06, 26 בינואר 2016 (UTC)
::: לדעתי צריך לשמור בדף נפרד את כל מי שאתם, כמו ברשימת הקבוצות. ולעבור שם שם ולבדוק אם יש ערך, או אם הוא מצדיק ערך על שמו. ויש כאלו שאפשר לשים אותם גם אם אין עליהם ערך.. • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 04:12, 26 בינואר 2016 (UTC)
::::עברתי שם שם אם יש ערך (אולי פספסתי ממש טיפה). את מי אפשר לשים אם אין ערך? אולי כמה בודדים. "מצדיק ערך על שמו" - זה נותן כר נרחב לפרשנויות... ובכל מקרה שאלה טובה '''מי יכתוב''' את הערך הזה. לשמור בדף נפרד זה רעיון מצויין. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 04:18, 26 בינואר 2016 (UTC)
==פסקי דין שונים==
{{הועבר|מ=שיחת משתמש:שיע.ק}}
ראית שקישרת את "פסק הדין" לערך [[פסק דין שהרבי מלך המשיח]]. אם אכן מדובר באותו פסק, לא ברור הכתוב בגוף הערך שהרבנים התדיינו על הנוסח. זהו הרי נוסח שכבר קבוע וידוע. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ב' בשבט ה'תשע"ז 13:35, 29 בינואר 2017 (UTC)
:ביררתי ומדובר בספק דין מחודש. בהתאם לכך, אשחזר עריכתך. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ב' בשבט ה'תשע"ז 16:45, 29 בינואר 2017 (UTC)
::חיים שלום. הערך [[פסק דין שהרבי מלך המשיח]], אמור לעסוק בכל פסקי הדין שהרבי הוא מלך המשיח. לא נפתח ערך נפרד על כל פסק דין... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ב' בשבט ה'תשע"ז 16:47, 29 בינואר 2017 (UTC)
:::בסדר. חידדתי את הפתיח ושיחזרתי את השיחזור בערך. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ב' בשבט ה'תשע"ז 16:54, 29 בינואר 2017 (UTC)
::::יש"כ. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ב' בשבט ה'תשע"ז 16:56, 29 בינואר 2017 (UTC)
:::::בערך המכון החזרתי את הקישור. בערך הפס"ד, דורש מחשבה. משאיר זאת לך. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ב' בשבט ה'תשע"ז 16:56, 29 בינואר 2017 (UTC)
::::::מסכים, צריך לכתוב את זה מחדש, באופן שיובן שמדובר בכמה פסקי דין, ולא בפסק דין אחד בכמה גרסאות. בינתיים מעביר את הדיון לדף השיחה שם, כך שעוד משתמשים יוכלו להביע דיעה ואולי גם יהיה מתנדב לביצוע העניין. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ב' בשבט ה'תשע"ז 17:00, 29 בינואר 2017 (UTC)
{{הועבר|סוף}}
== שם הערך ==
מה עדיף לדעתכם '''[[פסק הדין שהרבי הוא מלך המשיח]]''' כמו השם כרגע, או '''פסק הדין שהרבי מלך המשיח''' כמו שהפתיח בערך כרגע, לתגובתכם אודה. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ב' בשבט ה'תשע"ז 20:08, 29 בינואר 2017 (UTC)
:ואולי בכלל כפי שהציע ידיד עלום, ימצא מישהו שם אנציקלופדי וקליט יותר. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ב' בשבט ה'תשע"ז 21:18, 29 בינואר 2017 (UTC)
אפשרות הב'--[[משתמש:חבר|חבר]] - [[שיחת משתמש:חבר|שיחה]] - [[אידישעפדיה|בואו נתוועד!]] משיח בא בתאריך: [[ב' בשבט]] [[ה'תשע"ז]]
::מהו מהות הפסק? (א) שהרבי הוא משיח או (ב) שמשיח צריך לבוא? אם הראשון מדוע בפסק הראשון זה לא הודגש? ובפסק הרביעי ודאי שהכוונה כאופן הא' ולכאורה הכותרת אמורה להתייחס לזה (הערך עצמו מתכחש לזה לא ברור אם מתוך חוסר שימת לב או באופן מכוון), שיחות הרבי (לבד משפטים נ"ב) בעניין הפסק היו בנוגע לעניין הא' או הב'?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 22:06, 29 בינואר 2017 (UTC)
== יוסף אנגל ==
מיהו הרב יוסף אנגל שמופיע ברשימה בערך שחתום על פסק הדין? לא הצלחתי לאתר אותו בפסק דין עם תוארו. האם מדובר בנשוא הערך החדש [[משה יוסף אנגל]]? [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 07:03, כ"א באייר, ה'תשפ"ב 07:03, 22 במאי 2022 (UTC)
:מדובר בשליח ורב באדעליד, אוסטרליה. [https://chabad.info/seven-seventy/735956/ וכנראה זה הוא]. [[משתמש:קודש לנשיא הדור!|קודש לנשיא הדור!]] - [[שיחת משתמש:קודש לנשיא הדור!|שיחה]], 06:26, כ"ד באייר, ה'תשפ"ב.
== הוספת חתימה וידיעה באתר ==
לענ"ד כדי להוסיף לרבנים הערה עם קישור לתמונת צילום חתימתם, ואם יש גם כתבה באינפו או בהגאולה לקשר גם אליה, כך לא יכולים אנשים בחוץ לפקפק בחתימה, כמו שהיה אצל קרובי הרב שמרלר --[[משתמש: ברכת הגאולה]] [[חב"דפדיה:מיזמים/השבחת ערכים - ה'תשפ"ד|<span style="color: blue;;">הכנסו ותשביחו!</span>]]  08:22, 3 במרץ 2024 (UTC)
== אז להוסיף לפסק דין יחי המלך המשיח  ==
אין חתימה של הינוקא על הפסק דין {{משוב}} [[מיוחד:תרומות/46.116.47.226|46.116.47.226]] 12:30, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
: יישר כח על התיקון, הוא אכן לא חתם (בשונה מהפרסום ב'קובץ סיפורים'. --[[משתמש:ברכת הגאולה|ברכת הגאולה]] [[שיחת משתמש:ברכת הגאולה|שיחה]]  01:46, י"ט באלול, ה'תשפ"ד 01:46, 22 בספטמבר 2024 (IDT)

גרסה אחרונה מ־00:46, 22 בספטמבר 2024

באלול ה'תשנ"ח התארגנו מספר רבנים בארה"ק וכתבו פסק דין שתוכנו שהרבי הוא מלך המשיח, וכבר הגיע זמן הגאולה, מאז ועד היום הצטרפו לפס"ד זה למעלה משלוש מאות רבנים מהארץ ומחו"ל, אף מחוגים שאינם נמנים על חסידי חב"ד. יש לציין כי פסקי דינים שהרבי מלך המשיח נכתבו בגירסאות שונות כבר משנת התשנ"א, לחלק מהם התייחס הרבי בעצמו בשיחת ש"פ משפטים ה'תשנ"ב, ואמר שפסקי דין אלו מזרזים את הגאולה. בנוסף לכך הרבי עצמו ביקש פעמים רבות מרבנים שיפסקו שכבר הגיע זמן הגאולה. לאלחנן נא להוסיף את זה לתוך הערך.

הכנסתי את התוכן. הסרתי גם את ההגנה מהערך, כך שכל אחד יכול לערוך אותו. הצלחה! --chabadnik - שיחה 13:06, 2 יולי 2007 (EDT)

תמונה חדשהעריכה

מצו"ב קישור לידיעה עם עותק מההדפסה היותר מתקדמת של ה'פסק דין'.

אפשר להחליף את התמונה ב. לתת אופציה להוריד את הפסק דין (בקישורים)

כרגע אין לי פוטושופ, בהזדמנות אעלה גירסה מחודשת של הפסק דין. את הפסק ניתן להוריד בקישור המובא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:54, 6 ביוני 2010 (UTC)

הערת שולייםעריכה

ניסתי להוסיף הערת שוליים אף נתקלתי בחסימה

זו ההערה

הערת שוליים|לדוגמא: בעת ביקור הרבנים הראשיים י"ג אייר תשמ"ט, מאמר ד"ה אנכי הוי'-ערב שבועות תשמ"ט ועוד. דרך אגב, עושים קטגוריה שלימה על רבנים שחתמו על הפסק, הרבי עושה שטורעם כ"כ גדול והערך נראה כה עלוב. אם יש סיבה ממשית לחסימה כדאי לעשות אותה רק אחרי שהערך נראה נורמלי.--לל 16:05, 6 ביוני 2010 (UTC)

הוספתי את ההערת שוליים, ואין כל חסימה, וצ"ע. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 16:12, 6 ביוני 2010 (UTC)
כי 'חסיד' הוסיף תבנית, ופלא גדול שאשר עיניים לו לא הבחין בזה. מענדל'ה, 444 - תא דואר
יש לי גם עיניים וגם אוזנים[1] ועדיין איני מבין מה הבעיה ואיזה תבנית הוסיף "חסיד". --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 18:15, 6 ביוני 2010 (UTC)
אנסה להסביר את כוונת מענדל'ה. לל הכניס הערת שוליים, וכיוון דלא הי' שם תבנית 'הערות שוליים' בתחתית העמ', הופיעה לו הכיתובית האדומה. הוא אץ-רץ להתלונן בדף השיחה, ואדהכי והכי - לפני שהספיק לשמור את תלונתו - הכנסתי אני תבנית. וכששלום הגיע - הוא לא ראה כלל בעי'...---משיח עכשיו! חסיד חב"ד - חדר אורחים
תודה. עכשיו אני מוודא שאכן יש לי עיניים[2] --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 18:23, 6 ביוני 2010 (UTC)


מה הקשר?עריכה

מה הקשר בין דברי הרבי ב'דבר מלכות' לפסק הקיקיוני בו עוסק הערך? מענדל'ה, 444 - תא דואר

הוראה בישראל שכבר הגיע זמן הגאולה, יעמוד מלך מבית דוד.. בחזקת משיח ועד למעמד ומצב דהרי זה משיח בוודאי.

להעיר, שהרבי הוסיף את המילים ועד למעמד ומצב דהרי זה משיח בוודאי למרות שלא היה כתוב בפסק דין שהרבנים הגישו לרבי.

לחביבותא, לענ"ד זה המקום היחיד בו מתבטא הרבי על פעולה מסוימת שראו את פירותיה כיום.

ומה הקשר לפסק הדין הקיקיוני של אקסלרוד-ליפש? מענדל'ה, 444 - תא דואר
השמות זה לא העניין. יש כאן יישום מעשי של דרישת הרבי שרבנים יפסקו ובזה הם פועלים בעולם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:51, 6 ביוני 2010 (UTC)

עוד פסקי דיןעריכה

אני חושב שהיה פסק נוסף לפני הפסק של נ"א. אם יש למישהו פרטים נוספים אשמח לראות בערך.

אני חושב שיש המון אפיזודות מעניינות עם רבנים שונים שחתמו על הפסק הנוכחי, זה מתאים לכתיבה בערך או שזה שייך לחסדישע פארבריינגען?

נא להכניס לקישרים את החוברת 'העובדות שמאחורי הפסק' המתארת את אירועי כ"ח ניסן נ"א, הפסק הדין המובא בערך מנ"א והאירועים שסבבו לו.

זה הכתובת: http://old2.ih.chabad.info/images/notimage/45333_he_1.pdf

--לל 18:07, 6 ביוני 2010 (UTC)

אתר לפסק דיןעריכה

האינטרנט אצלי חסום, אבל אפשר לבדוק את האתר הבא ואולי הוא יכול להיכנס כקישור בערך www.psakdin.net --לל (שיחה) 01:26, 10 באוגוסט 2010 (UTC)

התלבטותעריכה

האם להשאיר את הערך הוא להפנות להרבי כמשיח?--בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 21:34, 5 ביולי 2013 (UTC)

טעויות כתיב רבותעריכה

אמנם צויין בראש הדף כי הערך זקוק לעריכה, אך אין זה מצדיק את רשימת הרבנים שחתמו - המלאה בטעויות כתיב, רבנים שחסרים שמותיהם הפרטיים, ועוד. התחלתי לתקן עד שראיתי כמה זה קשה והתייאשתי. (חשיבותה של הרשימה כחלון ראווה לעוצמתו של הפסק דין, מאבדת את האפקט לאור השגיאות...) כמו כן קשה לי להבין את המחסור הנורא בקישורים, כאילו רק על 5% מהמוזכרים ברשימה יש ערך בחב"דפדיה. יחי המלך המשיח -- נכתב ע"י אלמוני ששכח לחתום את שמו.

אני חושב שההתחלה צריכה להיות באמצעות חלוקה של כל שם לשורה בפ"ע עם טורים..• מתעקשיםועידת ליובאוויטש 00:24, 24 בינואר 2016 (UTC)
ייש"כ לכל העורכים על השיפוץ החשוב! לאחר הגהה מפורטת הגעתי למסקנה שיותר מכובד למחוק את כל הרבנים שאין עליהם ערך בחב"דפדיה (בכל מקרה כתוב "רשימה חלקית"). אין שום ערך אנציקלופדי לעובדה שרבה של צפון מזרח אנטרקטיקה חתם על הפסק... זו רק דעתי, מה דעתכם? קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 04:06, 26 בינואר 2016 (UTC)
לדעתי צריך לשמור בדף נפרד את כל מי שאתם, כמו ברשימת הקבוצות. ולעבור שם שם ולבדוק אם יש ערך, או אם הוא מצדיק ערך על שמו. ויש כאלו שאפשר לשים אותם גם אם אין עליהם ערך.. • מתעקשיםועידת ליובאוויטש 04:12, 26 בינואר 2016 (UTC)
עברתי שם שם אם יש ערך (אולי פספסתי ממש טיפה). את מי אפשר לשים אם אין ערך? אולי כמה בודדים. "מצדיק ערך על שמו" - זה נותן כר נרחב לפרשנויות... ובכל מקרה שאלה טובה מי יכתוב את הערך הזה. לשמור בדף נפרד זה רעיון מצויין. קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 04:18, 26 בינואר 2016 (UTC)

פסקי דין שוניםעריכה

- הועבר משיחת משתמש:שיע.ק

ראית שקישרת את "פסק הדין" לערך פסק דין שהרבי מלך המשיח. אם אכן מדובר באותו פסק, לא ברור הכתוב בגוף הערך שהרבנים התדיינו על הנוסח. זהו הרי נוסח שכבר קבוע וידוע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בשבט ה'תשע"ז 13:35, 29 בינואר 2017 (UTC)

ביררתי ומדובר בספק דין מחודש. בהתאם לכך, אשחזר עריכתך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בשבט ה'תשע"ז 16:45, 29 בינואר 2017 (UTC)
חיים שלום. הערך פסק דין שהרבי מלך המשיח, אמור לעסוק בכל פסקי הדין שהרבי הוא מלך המשיח. לא נפתח ערך נפרד על כל פסק דין... --שיעשיחה ב' בשבט ה'תשע"ז 16:47, 29 בינואר 2017 (UTC)
בסדר. חידדתי את הפתיח ושיחזרתי את השיחזור בערך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בשבט ה'תשע"ז 16:54, 29 בינואר 2017 (UTC)
יש"כ. --שיעשיחה ב' בשבט ה'תשע"ז 16:56, 29 בינואר 2017 (UTC)
בערך המכון החזרתי את הקישור. בערך הפס"ד, דורש מחשבה. משאיר זאת לך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בשבט ה'תשע"ז 16:56, 29 בינואר 2017 (UTC)
מסכים, צריך לכתוב את זה מחדש, באופן שיובן שמדובר בכמה פסקי דין, ולא בפסק דין אחד בכמה גרסאות. בינתיים מעביר את הדיון לדף השיחה שם, כך שעוד משתמשים יוכלו להביע דיעה ואולי גם יהיה מתנדב לביצוע העניין. --שיעשיחה ב' בשבט ה'תשע"ז 17:00, 29 בינואר 2017 (UTC)
- סוף העברה

שם הערךעריכה

מה עדיף לדעתכם פסק הדין שהרבי הוא מלך המשיח כמו השם כרגע, או פסק הדין שהרבי מלך המשיח כמו שהפתיח בערך כרגע, לתגובתכם אודה. --שיעשיחה ב' בשבט ה'תשע"ז 20:08, 29 בינואר 2017 (UTC)

ואולי בכלל כפי שהציע ידיד עלום, ימצא מישהו שם אנציקלופדי וקליט יותר. --שיעשיחה ב' בשבט ה'תשע"ז 21:18, 29 בינואר 2017 (UTC)

אפשרות הב'--חבר - שיחה - בואו נתוועד! משיח בא בתאריך: ב' בשבט ה'תשע"ז

מהו מהות הפסק? (א) שהרבי הוא משיח או (ב) שמשיח צריך לבוא? אם הראשון מדוע בפסק הראשון זה לא הודגש? ובפסק הרביעי ודאי שהכוונה כאופן הא' ולכאורה הכותרת אמורה להתייחס לזה (הערך עצמו מתכחש לזה לא ברור אם מתוך חוסר שימת לב או באופן מכוון), שיחות הרבי (לבד משפטים נ"ב) בעניין הפסק היו בנוגע לעניין הא' או הב'?--הנחה - שיחה 22:06, 29 בינואר 2017 (UTC)

יוסף אנגלעריכה

מיהו הרב יוסף אנגל שמופיע ברשימה בערך שחתום על פסק הדין? לא הצלחתי לאתר אותו בפסק דין עם תוארו. האם מדובר בנשוא הערך החדש משה יוסף אנגל? להתראות - שיחה, 07:03, כ"א באייר, ה'תשפ"ב 07:03, 22 במאי 2022 (UTC)

מדובר בשליח ורב באדעליד, אוסטרליה. וכנראה זה הוא. קודש לנשיא הדור! - שיחה, 06:26, כ"ד באייר, ה'תשפ"ב.

הוספת חתימה וידיעה באתרעריכה

לענ"ד כדי להוסיף לרבנים הערה עם קישור לתמונת צילום חתימתם, ואם יש גם כתבה באינפו או בהגאולה לקשר גם אליה, כך לא יכולים אנשים בחוץ לפקפק בחתימה, כמו שהיה אצל קרובי הרב שמרלר --משתמש: ברכת הגאולה הכנסו ותשביחו! 08:22, 3 במרץ 2024 (UTC)

אז להוסיף לפסק דין יחי המלך המשיחעריכה

אין חתימה של הינוקא על הפסק דין 46.116.47.226 12:30, 20 בספטמבר 2024 (IDT)

יישר כח על התיקון, הוא אכן לא חתם (בשונה מהפרסום ב'קובץ סיפורים'. --ברכת הגאולה שיחה 01:46, י"ט באלול, ה'תשפ"ד 01:46, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
  1. ישנן דיעות שגם אף וכו'.
  2. עיין בהערה הקודמת.
חזרה לדף "פסק הדין שהרבי הוא מלך המשיח".