שיחת משתמש:מנחם מענדל/טיוטה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(יצירת דף עם התוכן "דווקא אחרי שהסברת והבאת דברי המאירי שמקום זה הוא התכלית והיסוד שבשבילו נברא העולם (שבזה ...") |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
דווקא אחרי שהסברת והבאת דברי המאירי שמקום זה הוא התכלית והיסוד שבשבילו נברא העולם (שבזה יוצא שהוא "באמת" היסוד והסיבה לכל מציאות העולם) שוב לא הייתי משנה את הלשון "רעיוני".--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:29, 30 ביולי 2015 (UTC) | דווקא אחרי שהסברת והבאת דברי המאירי שמקום זה הוא התכלית והיסוד שבשבילו נברא העולם (שבזה יוצא שהוא "באמת" היסוד והסיבה לכל מציאות העולם) שוב לא הייתי משנה את הלשון "רעיוני".--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:29, 30 ביולי 2015 (UTC) | ||
:ב"גדול יהיה תשכ"ב (הרבי לומד פשט בפשטות ראה שם (אות ד) וראה בקישור [http://www.chabadlibrary.org/books/maharash/tsh/640a/1/10/63.htm זה] למאמר המהר"ש וראה שם בעמוד סט עוד בזה (ומאמר זה הוא גם ביאור לעפ"י נגלה וגם ביאור בעבודה על פי חסידות). דרך אגב ישנו זהר דומה המצויין במאמרים גם יש תנחומא קדושים י המצויין ומעניין אולי יש הוספה שם (אולי כתוב בכלל על ירושלים יש לעיין).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:44, 30 ביולי 2015 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־11:44, 30 ביולי 2015
דווקא אחרי שהסברת והבאת דברי המאירי שמקום זה הוא התכלית והיסוד שבשבילו נברא העולם (שבזה יוצא שהוא "באמת" היסוד והסיבה לכל מציאות העולם) שוב לא הייתי משנה את הלשון "רעיוני".--הנחה - שיחה 09:29, 30 ביולי 2015 (UTC)
- ב"גדול יהיה תשכ"ב (הרבי לומד פשט בפשטות ראה שם (אות ד) וראה בקישור זה למאמר המהר"ש וראה שם בעמוד סט עוד בזה (ומאמר זה הוא גם ביאור לעפ"י נגלה וגם ביאור בעבודה על פי חסידות). דרך אגב ישנו זהר דומה המצויין במאמרים גם יש תנחומא קדושים י המצויין ומעניין אולי יש הוספה שם (אולי כתוב בכלל על ירושלים יש לעיין).--הנחה - שיחה 09:44, 30 ביולי 2015 (UTC)