שיחה:קובץ מיוחד הכולל עניינים השייכים לכ"ק אדמו"ר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
(12 גרסאות ביניים של 4 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
== מחיקת הערך ==
חולק על מניח התבנית. קובץ שלא ידעתי על קיומו עד לקריאת הערך. במקום לנקוט בגישת המחיקה, יש לנקוט בגישת ההכללה, או לחילופין - ההרחבה. [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 20:56, 26 בינואר 2014 (UTC)
חולק על מניח התבנית. קובץ שלא ידעתי על קיומו עד לקריאת הערך. במקום לנקוט בגישת המחיקה, יש לנקוט בגישת ההכללה, או לחילופין - ההרחבה. [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 20:56, 26 בינואר 2014 (UTC)
:אני גם לא ידעתי על קיומו, ולכן מה? לטעמך הוא שווה ערך? אם כך כל קובץ של ועד חיילי בית דוד שיש בו כתב יד ויחידות הוא ראוי לערך... --בברכה, '''[[משתמש:יצחק ב|יצחק]] - [[שיחת משתמש:יצחק ב|שיחת הגאולה]]''' 21:04, 26 בינואר 2014 (UTC)
:אני גם לא ידעתי על קיומו, ולכן מה? לטעמך הוא שווה ערך? אם כך כל קובץ של ועד חיילי בית דוד שיש בו כתב יד ויחידות הוא ראוי לערך... --בברכה, '''[[משתמש:יצחק ב|יצחק]] - [[שיחת משתמש:יצחק ב|שיחת הגאולה]]''' 21:04, 26 בינואר 2014 (UTC)
שורה 6: שורה 7:
:::::ניסוח - אחלה. הבעה - טעון שיפור. {{קריצה}}
:::::ניסוח - אחלה. הבעה - טעון שיפור. {{קריצה}}
:::::לא מובן אם התכוונת לומר שלמרות שהדרך היא שלא למחוק, במקרה דנן צריך לנטות מדרך המלך כדי לקטוף את מה שלא מתאים ולמוחקו, או שמא בדיוק הפוך. [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 01:27, 27 בינואר 2014 (UTC)
:::::לא מובן אם התכוונת לומר שלמרות שהדרך היא שלא למחוק, במקרה דנן צריך לנטות מדרך המלך כדי לקטוף את מה שלא מתאים ולמוחקו, או שמא בדיוק הפוך. [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 01:27, 27 בינואר 2014 (UTC)
::::::לא התכוונתי לכלום, ראיתי את מה ששנוזל כתב והייתי חייב להגיב (אז גם בהבעה אני בסדר, כי באמת לא התכוונתי למשהו ברור...).--[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 01:50, 27 בינואר 2014 (UTC)
:::::::מה יזיק אם במקום תבנית מחיקה תופיע בו תבנית ערך חסר? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ו בשבט ה'תשע"ד, למניינם 02:37, 27 בינואר 2014 (UTC)
::::::::אין מה להוסיף בערך הזה. • [[משתמש:שנוזל|שנוזעל]] - [[שיחת משתמש:שנוזל|שיחה]] • כ"ו בשבט ה'תשע"ד 14:04, 27 בינואר 2014 (UTC)
:::::::::ניתן להוסיף על תוכנם של הכתבי יד. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 19:00, 9 בפברואר 2014 (UTC)
::::::::::אני לא יסביר כי לא נראה לי שתבין. אבל נראה כי אם יעשו הצבעה הרוב יהיה בעד מחיקה, אלא אם כן יכנסו שיקולים צדדיים. • [[משתמש:שנוזל|שנוזעל]] - [[שיחת משתמש:שנוזל|שיחה]] • י"א באדר א' ה'תשע"ד 15:34, 11 בפברואר 2014 (UTC)
::::::::::::זה נראה שיש כאן סוג של עקיצה או נסיון להעליב? מצידי אין בעיה שהערך ימחק, אין לי בעיה שיעשו הצבעה., אדרבה ואדרבה. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"א באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 16:37, 11 בפברואר 2014 (UTC)
:::::::::::::אם הבנתי נכון את שנוזל, הרי שזה סוג של "אין חכם כבעל הנסיון", שנועד להימנע מויכוח שסופו הטחת עקיצות ועלבונות. הוא פשוט מכיר בכך שיש מוסכמות שקשה מאוד להסביר במילים, ועם א ביסלע חוסר סבלנות, אפשר לצאת מהכלים כשלא מצליחים להעביר אותם הלאה. "סלח לנו מחל לנו כפר לנו..." [[מיוחד:תרומות/24.228.93.128|24.228.93.128]] 19:54, 11 בפברואר 2014 (UTC)
::::::::::::::כבעבר, זוננשיין הסביר יפה את רגשותי. אין לי מה להוסיף. • [[משתמש:שנוזל|שנוזעל]] - [[שיחת משתמש:שנוזל|שיחה]] • י"ב באדר א' ה'תשע"ד 14:23, 12 בפברואר 2014 (UTC)

גרסה אחרונה מ־16:23, 12 בפברואר 2014

מחיקת הערך[עריכת קוד מקור]

חולק על מניח התבנית. קובץ שלא ידעתי על קיומו עד לקריאת הערך. במקום לנקוט בגישת המחיקה, יש לנקוט בגישת ההכללה, או לחילופין - ההרחבה. 173.3.199.145 20:56, 26 בינואר 2014 (UTC)

אני גם לא ידעתי על קיומו, ולכן מה? לטעמך הוא שווה ערך? אם כך כל קובץ של ועד חיילי בית דוד שיש בו כתב יד ויחידות הוא ראוי לערך... --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 21:04, 26 בינואר 2014 (UTC)
אם אין איפה להכליל את החומר המופיע כאן, אני בהחלט נגד למחוק. וכן לגבי קובץ ייחודי של ועד חיילי בית דוד, שלטעמי אמור להופיע היכן שהוא במרחבי הפדיה, ואם אין מקום להכליל אותו, אז בהחלט - לפתוח לו ערך, ולנסות לשוות לו מראה הגיוני עם קצת יותר פרטים. למחוק, לענ"ד, זו לא הדרך. 173.3.199.145 22:15, 26 בינואר 2014 (UTC)
גם אם למחוק זו לא הדרך, במקרה דנן ואחרים דומים אני (ממש) בעד. • שנוזעל - שיחה • כ"ה בשבט ה'תשע"ד 22:57, 26 בינואר 2014 (UTC)
לפעמים צריכים לרדת מהדרך כדי לקטוף פרחים... (איך אני בפיוט?)--יוסי ג - שיחה 01:21, 27 בינואר 2014 (UTC)
ניסוח - אחלה. הבעה - טעון שיפור.
לא מובן אם התכוונת לומר שלמרות שהדרך היא שלא למחוק, במקרה דנן צריך לנטות מדרך המלך כדי לקטוף את מה שלא מתאים ולמוחקו, או שמא בדיוק הפוך. 173.3.199.145 01:27, 27 בינואר 2014 (UTC)
לא התכוונתי לכלום, ראיתי את מה ששנוזל כתב והייתי חייב להגיב (אז גם בהבעה אני בסדר, כי באמת לא התכוונתי למשהו ברור...).--יוסי ג - שיחה 01:50, 27 בינואר 2014 (UTC)
מה יזיק אם במקום תבנית מחיקה תופיע בו תבנית ערך חסר? --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו בשבט ה'תשע"ד, למניינם 02:37, 27 בינואר 2014 (UTC)
אין מה להוסיף בערך הזה. • שנוזעל - שיחה • כ"ו בשבט ה'תשע"ד 14:04, 27 בינואר 2014 (UTC)
ניתן להוסיף על תוכנם של הכתבי יד. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 19:00, 9 בפברואר 2014 (UTC)
אני לא יסביר כי לא נראה לי שתבין. אבל נראה כי אם יעשו הצבעה הרוב יהיה בעד מחיקה, אלא אם כן יכנסו שיקולים צדדיים. • שנוזעל - שיחה • י"א באדר א' ה'תשע"ד 15:34, 11 בפברואר 2014 (UTC)
זה נראה שיש כאן סוג של עקיצה או נסיון להעליב? מצידי אין בעיה שהערך ימחק, אין לי בעיה שיעשו הצבעה., אדרבה ואדרבה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 16:37, 11 בפברואר 2014 (UTC)
אם הבנתי נכון את שנוזל, הרי שזה סוג של "אין חכם כבעל הנסיון", שנועד להימנע מויכוח שסופו הטחת עקיצות ועלבונות. הוא פשוט מכיר בכך שיש מוסכמות שקשה מאוד להסביר במילים, ועם א ביסלע חוסר סבלנות, אפשר לצאת מהכלים כשלא מצליחים להעביר אותם הלאה. "סלח לנו מחל לנו כפר לנו..." 24.228.93.128 19:54, 11 בפברואר 2014 (UTC)
כבעבר, זוננשיין הסביר יפה את רגשותי. אין לי מה להוסיף. • שנוזעל - שיחה • י"ב באדר א' ה'תשע"ד 14:23, 12 בפברואר 2014 (UTC)