שיחה:טעמי המצוות: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(במחילת כבוד תורתו) |
(אתה מוזמן לכתוב) |
||
(4 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 2: | שורה 2: | ||
:שלום, שמת לב לשאלה שלי? • '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]''' • י"ט בתמוז ה'תשע"ג • 18:04, 27 ביוני 2013 (UTC) | :שלום, שמת לב לשאלה שלי? • '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]''' • י"ט בתמוז ה'תשע"ג • 18:04, 27 ביוני 2013 (UTC) | ||
::לא, סתם טעמיהם של המצוות. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ט בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 19:33, 27 ביוני 2013 (UTC) | ::לא, סתם טעמיהם של המצוות. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ט בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 19:33, 27 ביוני 2013 (UTC) | ||
:::ומה נראה לך, שצריך לכתוב כאן את המחלוקת האם צריך לעסוק בטעמי המצוות או לקיים אותן בתמימות? - במחכ"ת, אני חושב שאתה צריך להעלות רעיונות הגיוניים יותר. אתה יכול לשאוב מתוך [[ | :::ומה נראה לך, שצריך לכתוב כאן את המחלוקת האם צריך לעסוק בטעמי המצוות או לקיים אותן בתמימות? - במחכ"ת, אני חושב שאתה צריך להעלות רעיונות הגיוניים יותר. אתה יכול לשאוב מתוך [[מיוחד:דפים מבוקשים]] • '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]''' • י"ט בתמוז ה'תשע"ג • 19:40, 27 ביוני 2013 (UTC) | ||
::::אפשר לכתוב על כך שיש מצוות שנתנו בטעמים ויש שלא, שהאריזל גילה טעמים ע"פ קבלה, והצ"צ ע"פ חסידות. על כך שהם מוסיפים בחיות של קיום המצווה, ובפרט שמצוות אלו חובה לקימם עם כוונה על טעמן. [[משתמש:כתית למאור|מ'דארף צוטרייסלט זיך א ביסל]] - [[שיחת משתמש:כתית למאור|לאמיר פארבריינגען א ביסל]] | |||
:::::קדימה, אתה מוזמן לכתוב. אני לא הולך לכתוב ערך הזוי שלא ברור לי בעצמי מה אמור להיות כתוב בו. • '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]''' • י"ט בתמוז ה'תשע"ג • 23:16, 27 ביוני 2013 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־01:16, 28 ביוני 2013
מה כוונת הערך? ספר דרך מצוותיך? • זוננשיין - תמיד בשמחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ג • 01:42, 27 ביוני 2013 (UTC)
- שלום, שמת לב לשאלה שלי? • זוננשיין - תמיד בשמחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ג • 18:04, 27 ביוני 2013 (UTC)
- לא, סתם טעמיהם של המצוות. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 19:33, 27 ביוני 2013 (UTC)
- ומה נראה לך, שצריך לכתוב כאן את המחלוקת האם צריך לעסוק בטעמי המצוות או לקיים אותן בתמימות? - במחכ"ת, אני חושב שאתה צריך להעלות רעיונות הגיוניים יותר. אתה יכול לשאוב מתוך מיוחד:דפים מבוקשים • זוננשיין - תמיד בשמחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ג • 19:40, 27 ביוני 2013 (UTC)
- אפשר לכתוב על כך שיש מצוות שנתנו בטעמים ויש שלא, שהאריזל גילה טעמים ע"פ קבלה, והצ"צ ע"פ חסידות. על כך שהם מוסיפים בחיות של קיום המצווה, ובפרט שמצוות אלו חובה לקימם עם כוונה על טעמן. מ'דארף צוטרייסלט זיך א ביסל - לאמיר פארבריינגען א ביסל
- קדימה, אתה מוזמן לכתוב. אני לא הולך לכתוב ערך הזוי שלא ברור לי בעצמי מה אמור להיות כתוב בו. • זוננשיין - תמיד בשמחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ג • 23:16, 27 ביוני 2013 (UTC)
- אפשר לכתוב על כך שיש מצוות שנתנו בטעמים ויש שלא, שהאריזל גילה טעמים ע"פ קבלה, והצ"צ ע"פ חסידות. על כך שהם מוסיפים בחיות של קיום המצווה, ובפרט שמצוות אלו חובה לקימם עם כוונה על טעמן. מ'דארף צוטרייסלט זיך א ביסל - לאמיר פארבריינגען א ביסל
- ומה נראה לך, שצריך לכתוב כאן את המחלוקת האם צריך לעסוק בטעמי המצוות או לקיים אותן בתמימות? - במחכ"ת, אני חושב שאתה צריך להעלות רעיונות הגיוניים יותר. אתה יכול לשאוב מתוך מיוחד:דפים מבוקשים • זוננשיין - תמיד בשמחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ג • 19:40, 27 ביוני 2013 (UTC)
- לא, סתם טעמיהם של המצוות. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 19:33, 27 ביוני 2013 (UTC)